problem z turbiną

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » pn lut 15, 2010 23:30

marcinotdi pisze:ale liczę tak do 300 zł
TO i tak dobra cena



Awatar użytkownika
marcinotdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
Kontakt:

Post autor: marcinotdi » pn lut 15, 2010 23:34

przekonam się w piątek, ale suszarki i tak będę szukał. jak tylko dostanę golfa z powrotem, się odezwę co i jak!! dziękuję wszystkim za opinie pozdrawiam


BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » wt lut 16, 2010 00:00

marcinotdi, sprawdziłem i możesz szukac suszary od ALH/ASV/AHF. Dodaj do tego komplet uszczelek, które TRZEBA zmienić- koszt około 80zł.

[ Dodano: Pon Lut 15, 2010 23:04 ]
Silniki te montowali jeszcze długo i można wyrwać np z 2004/2005 roku suszarę - i można wtedy liczyć, że pociągnie jeszcze. A tutaj podejrzewam, że po prostu suszara Ci się wykańcza już. Przemyśl czy warto demontować a nie szukać innej. Pamiętaj, ze starą jeszcze pogonisz uczciwie za 200zł (pisząc, że do regeneracji).



Awatar użytkownika
marcinotdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
Kontakt:

Post autor: marcinotdi » wt lut 16, 2010 00:12

wielkie dzięki za info


BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » wt lut 16, 2010 00:22

Powodzenia i daj znać co wyszło.



Awatar użytkownika
marcinotdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
Kontakt:

Post autor: marcinotdi » wt lut 16, 2010 18:26

witam ponownie! nowe fakty co do klekota! dzisiaj rano wybierając się do pracy zauważyłem że wszystko chodzi normalnie, nie butowałem na zimnym motorze nie wypada, z obrotami dochodziłem tylko do 2700 obr. skontaktowałem się ze znajomym który mi diagnozował usterkę i stwierdził ostatecznie że turbo do czyszczenia! chce on jeszcze tylko dla własnego spokoju podpiąć inną przepływkę dla 100% pewności!


BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)

misifek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 08, 2010 19:51
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: misifek » wt lut 16, 2010 21:11

a to wszystko od tego ze nie jezdzicie na pełnym zakresie obrotow wiara kupuje 130konne kamloty i jezdzi tak zeby spalanie zeszło ponizej 5 litrów ja przejalem takiego własnie 110 konnego golfika od takiego własnie rzeznika i zrobiłem mu tygodniowa nocna kuracje na drodze krajowej gdzie turbina była czyszczona poprzez coraz to szybsza jazde nie od razu gaz w deche tylko stopniowo z kazdym razem i dniem bardziej dokrecalem mu srube az do granicy predkosci w 110 konikach i po 1000 kilometrach ustapily notlaufy a i dla pewnosci wymienilem przeplywomierz powietrza UWAGA o turbinke 3eba dbac temp silnika lapie 50 stopni dopiero butujemy wtedy sadzy na kierkach nie bedzie a po szalenstwach dajcie sie bidulce wychlodzic jakies 30 40 sekund a nie od razu gasimy sie zuzel z oleju w trb robi co potem prowadzi do rozszczelnien a jak chcecie zeby wam furka palila 5 litrow to tico sobie kupcie takie sa te nasze golfiki i sie musimy dostosowac do nich



Awatar użytkownika
marcinotdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
Kontakt:

Post autor: marcinotdi » wt lut 16, 2010 21:16

zgodzę się z Tobą ale tylko po części!

[ Dodano: 16 Lut 2010 20:23 ]
misifek pisze:UWAGA o turbinke 3eba dbac temp silnika lapie 50 stopni dopiero butujemy wtedy sadzy na kierkach nie bedzie
co do tego bym się wstrzymał aż wskazówka od temp. dojdzie na 90 stopni, nawet wtedy olej nie ma odpowiedniej temp. pracy!! A to jest bardzo ważne!! co do butowania, nie jeżdżę w granicach rozsądku ale PSJ nie praktykuję, ostatnie dwa miesiące nie pozwalały rozwijać większych szybkości, chodzi mi o sytuację na polskich drogach!!
misifek pisze:a po szalenstwach dajcie sie bidulce wychlodzic jakies 30 40 sekund a nie od razu gasimy
pamiętam o tym bardzo dobrze i "po szaleństwach" czasami zostawiałem go odpalonego na biegu jałowym parę minut lecz nigdy nie gasiłem go od razu!!

[ Dodano: 16 Lut 2010 20:27 ]
czytam forum i stosuję się do instrukcji jak obchodzić się z tdi, pracowałem za granicą rok czasu miałem parę aut firmowych i nie były oszczędzane, zawsze but do końca a o swojego trzeba dbać!!!


BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)

misifek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 08, 2010 19:51
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: misifek » śr lut 17, 2010 21:23

teoretycznie olej juz przy 30 stopniach ma juz swoje wlasciwosci smarne na wymaganym poziomie a co do szybkiej jazdy tez samochodem nie szaleje bo szkoda kasy na mandaty a od predkosci mam bandziorka w garazu poprostu napisalem co prowadzi do zapiekania sie kierownic w trb i jak usunalem ta dolegliwosc i tym samym zaoszczedzilem pare groszy na regeneracjach poki co zadnych notlaufow i nikomu tego nie zycze narka



motyka8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw mar 19, 2009 21:34
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: motyka8 » śr lut 17, 2010 21:55

A zyskal cos na mocy po czyszczeniu kierownic


LEON 1.9ASV

Awatar użytkownika
marcinotdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
Kontakt:

Post autor: marcinotdi » śr lut 17, 2010 22:14

w piątek jestem umówiony na czyszczenie turbo jak tylko odbiorę golfa to opiszę co i jak z autem i mocą!!!

[ Dodano: 17 Lut 2010 21:34 ]
diesel fakt pali mniej jak benzyna, tylko że musi jeździć, pokonywać długie dystanse "to jest jego żywioł" mam klekota już półtora roku teraz planuję zmianę na benzynę: 1.8T, 2.0 lub 2.8 ta ostatnia opcja wchodzi w grę jeżeli coś się poprawi w moich zarobkach. koszta diesla do benzyny są wnet identyczne, przy spalaniu jest różnica ale jak przychodzi do serwisu lub coś się zepsuje rachunek za diesla jest DUŻO większy!!!

[ Dodano: 19 Lut 2010 18:03 ]
witam odebrałem dzisiaj golfa od mechanika! turbo wyczyszczone i śmiga jak należy! zapytałem się jeszcze o stan turbiny i stwierdzili że jest dobrze, nie ma większych luzów (w granicach norm) i oleju nie puszcza!


BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 223 gości