GOLF II prblemy z turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn mar 20, 2006 17:45

wynalazek, zainwestuj we wskaznik doladowania. W td sie przydaje i bedziesz wiedzial co sie dzieje z silnikiem, najtansze nowe na allegro kosztuja 50zl... Tak jak Cinek, napisal, to zalezy od samochodu i wszystkie ustawienia robisz indywidualnie, cisnienie podnies do 0,9-1bar chyba, ze umiesz z glowa uzytkowac samochod i pamietasz, ze on tez sie moze meczyc to zapodaj max 1,2bar, a paliwko to tak na oko, zeby nie dymil przy rozpedzaniu i pelnym cisnieniu bo zanim sie pojawi cisnienie to moze puscic czarna chmurke... Pamietaj jednak, ze bez wskaznika temperatury spalin nigdy sie nie dowiesz czy paliwka nie jest przypadkiem za duzo (chyba, ze sie potopia tloki to juz bedziesz wiedzial, ze przesadziles :p)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » pn mar 20, 2006 18:37

tzn ze jezeli teraz przy przegazowaniu i przy wyprzedzaniu ze wcisnietym pedalem gazu prawie na max nie kopci to jest ok



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn mar 20, 2006 20:57

wynalazek, raczej tak, przy przegazowaniu na luzie, lub jak probojesz z niskich obrotow dac w palnik to moze zakopcic.. Przestawiales sobie ten bolec pod pokrywka pompy? Jesli nie to poszukaj na forum i to zrob ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » wt mar 21, 2006 08:10

niemam jecia o jakim bolcu mowisz i nie wiem gdzie szukac pozdro wynalaek



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt mar 21, 2006 08:19

że tak nieskromnie wrzuce temat... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=41166 jest dobrze czy coś jeszcze ruszać ??
Jak zdejmiesz pokrywe na samej górze pompy( na 4ry sróbki) to w środku jest membrana na sprężynie a razem z nią taki bolec...o tym mówi zaprzal


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » wt mar 21, 2006 08:39

mowisz o tej niby gruszce? a w jaki sposob mam przestawic ten bolec obrucic go cz wcisnac ? na czym polega regulacja tego bolca .pozdro wynalazek



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt mar 21, 2006 08:53

obrócić, żeby taki mały bolczyk wychodzący z pompy wychodził jak najdalej, bo wtedy dostaje najwięcej paliwa. no i jest tam jeszcze taka podkładka plastikowa, można ją spiłować żeby całość z membraną mogła zejść niżej ( jak rozbierzesz to bedziesz wiedizał o czym mowa )
pozatym wszystko jest ładnie rozpisane w temacie "jak zwiększyć moc w JR" czy jakoś tak


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » wt mar 21, 2006 11:00

chcialbym wiedziec czy po tej regulacji znacznie wzrosnie zuzycie paliwa czy nie



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt mar 21, 2006 11:14

jak bedziesz nonstop cisnął na maxa to na pewno. ale jak bedziesz jeździł tak jak teraz to nie wzrośnie. swoją dorgą to skąd jesteś bo prędzej chyba by było przyjechać i zrobić ci co trzeba :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » wt mar 21, 2006 12:32

mikstat woj wlkp

[ Dodano: Wto Mar 21, 2006 13:25 ]
a tak w ogole to nie chodzi mi o to aby jezdzic na max tylko na tym aby moj klekot byl troche zrywniejszy i mocniejszy no i moze troche szybszy pozdro wynalazek

[ Dodano: Wto Mar 21, 2006 13:25 ]
a tak w ogole to nie chodzi mi o to aby jezdzic na max tylko na tym aby moj klekot byl troche zrywniejszy i mocniejszy no i moze troche szybszy pozdro wynalazek

[ Dodano: Wto Mar 21, 2006 17:32 ]
CINEK. napisz mi czy ta regulacje od membramy wkrecic do konca czy nie a najlepiej pusc mi strzalke to oddzwonie i moj nr 668436210



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt mar 21, 2006 20:08

wynalazek, poczytaj jeszcze na forum, bo bylo to kilka razy opisane, nawet z rysunkami... Poza tym mozesz sie dowiedziec jeszcze wielu przydatnych rzeczy. Uzyj funkcji "szukaj"

Co do bolca to nie jest to jakies ekstremalne wyduszanie z golfa, moim zdaniem jezeli chcesz ruszac cisnienie to musisz ustawic bolec i ruszyc dawke bo inaczej nie bedzie efektow



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr mar 22, 2006 07:51

nie kręć nic tę regulacją bo bedą kłopoty z dymieniem :) tylko przekręć membranę.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » śr mar 22, 2006 08:17

wlasnie wczoraj ruszalem ta regulacja bo zadnego bolczyka tam nie widze jest tylko przy membramie ale jest na stale ps CINEK zadzwon moj nr jest wyzej pozdro wynalazek



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr mar 22, 2006 08:26

696-08-78-23 prosze cie uprzejmie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 153 gości