wzrost spalania...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tom.jar20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:09
Lokalizacja: kielce

wzrost spalania...

Post autor: tom.jar20 » pn lut 15, 2010 22:02

witam.Pisze w sprawie takiej otóż: zapiekły mi sie kierownice w turbienie i dałem ją do przeczyszczenia.Autko śmiga jak należy tylko ze spalanie wzrosło.Przedtem pokazyło średnio 5,5l/100km a teraz po przeczyszczeniu około 8litrów.Możliwe ze wtryski sie przestawiły kiedy załanczał sie tryb awaryjny?Silniczek 1.9tdi 110km AHF.Z góry dziekuje za odpowiedzi.


green maniak

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: wzrost spalania...

Post autor: Haki » pn lut 15, 2010 22:10

tom.jar20 pisze:witam.Pisze w sprawie takiej otóż: zapiekły mi sie kierownice w turbienie i dałem ją do przeczyszczenia.Autko śmiga jak należy tylko ze spalanie wzrosło.Przedtem pokazyło średnio 5,5l/100km a teraz po przeczyszczeniu około 8litrów.Możliwe ze wtryski sie przestawiły kiedy załanczał sie tryb awaryjny?Silniczek 1.9tdi 110km AHF.Z góry dziekuje za odpowiedzi.
Wtryski przestawić się nie mogły bo nie ma takiej opcji. -- pozostaje podjechanie do kogoś kto zna się na TDI i jego parametrach - podpięcie się pod VAG .. zobaczenie czy czegoś nie wypluje ,, + test dynamiczny i statyczny by zobaczyć co tam w silniku siedzi i jak jest sterowany przez ECU.

Temperatura ok ? nic nie skacze wskazówka ? itp ? Stan filtrów sprawdzony ? może gorszej jakości paliwo zalane. I nic nie napisałeś kiedy miałeś te 5.5l/100 km ... bo nie wiem czy zauważyłeś ale na dworze Zima kolego więc i TDI więcej palą .


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn lut 15, 2010 22:17

Ja jakbym u siebie miał średnie 5,5l to bym chyba co 2 tys km musiał czyścić turbawkę :jezor:



tom.jar20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:09
Lokalizacja: kielce

Post autor: tom.jar20 » pn lut 15, 2010 22:21

paliwko to samo co zawsze zalewane.Wszystko oki ze wskazówkami i temperaturą też.Turbo czysciłem 2tyg temu to tak gdzies 3tyg temu pokazylo 5,5 średniego spalania.


green maniak

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 15, 2010 22:23

To pozostaje VAG i to co pisałem do sprawdzenia.
Znajdziesz wszystko na forum ..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

tom.jar20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:09
Lokalizacja: kielce

Post autor: tom.jar20 » pn lut 15, 2010 22:25

oki,dzieki poszperam tu i uwdzie :bigok:


green maniak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości