potliwość przy turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krzemyk101
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: ndz gru 07, 2008 02:17
- Lokalizacja: OSTRZESZÓW
- Kontakt:
potliwość przy turbo
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd98ba8bf81d465b.html][IMG]http://images66.fotosik.pl/848/dd98ba8bf81d465bm.jpg[/IMG][/URL]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14205
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- Michał_1977
- _
- Posty: 14205
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
To jest raczej z odmy, kiedy zmieniałeś olej ostatnio?
Dolot w ten sposób może się zasmarkać jak masz padnięte uszczelniacze zaworowe.
[ Dodano: 14 Lut 2010 14:07 ]
Jeśli to by było turbo to dochodzi dodatkowo większa turbo dziura, kopcenie na czarno i na niebiesko. Uszczelniaczy w doładowanym silniku dają o sobie znać z rana po odpaleniu - olej zsieka po zaworach i auto kopci.
Dolot w ten sposób może się zasmarkać jak masz padnięte uszczelniacze zaworowe.
[ Dodano: 14 Lut 2010 14:07 ]
Jeśli to by było turbo to dochodzi dodatkowo większa turbo dziura, kopcenie na czarno i na niebiesko. Uszczelniaczy w doładowanym silniku dają o sobie znać z rana po odpaleniu - olej zsieka po zaworach i auto kopci.
- krzemyk101
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: ndz gru 07, 2008 02:17
- Lokalizacja: OSTRZESZÓW
- Kontakt:
Od odmy to ten cienki, który idzie od odmy (od tej gumowej puszki na głowicy) do grubego węża który idzie od filtra powietrza. Od turbo to ten gruby wąż, który przychodzi trochę powyżej tego miejsca, gdzie Ci się poci. Mam podobny problem, więc napisz później co było u Ciebie.
I am traveler of both time and space...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14205
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ja tak miałem jak mi uszczelniacze zaworowe padły po wymianie
Ciekło po całej turbinie po wymianie uszczelniaczy sucho
Ciekło po całej turbinie po wymianie uszczelniaczy sucho
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
kiedys jak w swoim AAZ zmieniłem olej na lotos 15 W 40 to tak mi się zaczeło pocić po 5000 km, jak wlałem taki jak był lany za granica 10W 40 Elf pocenie ustało po drugiej wymianie.
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 00:30 przez Przewodnik, łącznie zmieniany 1 raz.
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości