Czkawka w Golfie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adampiasek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:18
Lokalizacja: EZG

Czkawka w Golfie

Post autor: adampiasek » śr lut 10, 2010 19:14

wyjęciu smoka ze zbiornika, siatka na smoku była w miarę czysta może trochę jakby tłustawa.
Próbowałem przedmuchać obie końcówki oczywiście jedną udało się bez problemu, a tą w stronę pompy ( wciągając powietrze ) jakoś opornie szło, czy tak ma być czy może jest częściowo przypchane. Objawy mam takie : Jak dobrze depne auto się rozpędza i w pewnym momęcia robi się tak jakby brakowało paliwa, zaczyna szarpać jak puszę gaz to już nie ma siły i auto gaśnie poprostu, żeby odpaliło trzeba trochę pokręcić, na VAGu nie ma błędów, na wszelki wypadek zrobiłem logo z bloków 003 008 011 tylko nie wiem jak mam je wysłać na forum, czy mam wysłac cały plik csv czy jakoś go przerobić.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Czkawka w Golfie

Post autor: Haki » śr lut 10, 2010 19:24

adampiasek pisze:wyjęciu smoka ze zbiornika, siatka na smoku była w miarę czysta może trochę jakby tłustawa.
Próbowałem przedmuchać obie końcówki oczywiście jedną udało się bez problemu, a tą w stronę pompy ( wciągając powietrze ) jakoś opornie szło, czy tak ma być czy może jest częściowo przypchane. Objawy mam takie : Jak dobrze depne auto się rozpędza i w pewnym momęcia robi się tak jakby brakowało paliwa, zaczyna szarpać jak puszę gaz to już nie ma siły i auto gaśnie poprostu, żeby odpaliło trzeba trochę pokręcić, na VAGu nie ma błędów, na wszelki wypadek zrobiłem logo z bloków 003 008 011 tylko nie wiem jak mam je wysłać na forum, czy mam wysłac cały plik csv czy jakoś go przerobić.
Opis przerobienia masz w dziale diagnostyka :bajer: co do paliwa - prosta sprawa - odkręcasz po kolei przewody idące na wtryski i 2 osoba kręci ... Ty zaś obserwujesz czy paliwo cieknie - czy tylko się wolno sączy.. jakby nie chciało lecieć.
Do sprawdzenia - ewentualnej wymiany filtr paliwa ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

adampiasek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:18
Lokalizacja: EZG

Re: Czkawka w Golfie

Post autor: adampiasek » śr lut 10, 2010 21:48

co do paliwa - prosta sprawa - odkręcasz po kolei przewody idące na wtryski i 2 osoba kręci ... Ty zaś obserwujesz czy paliwo cieknie - czy tylko się wolno sączy.. jakby nie chciało lecieć.
Do sprawdzenia - ewentualnej wymiany filtr paliwa ...[/quote]


Na wolnych obrotach wszystko jest ok. Samochód normalnie przyspiesza ale jak jakiś czas jest powyżej 3000 obr/min to zaczyna szarpać przerywać, filtr paliwa wymieniony 1 kkm temu.
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 22:07 przez adampiasek, łącznie zmieniany 1 raz.



-shadow-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 17, 2008 09:35
Lokalizacja: Paczków

Post autor: -shadow- » śr lut 10, 2010 23:06

Zwróć uwagę czy po zgaśnięciu (podczas przekroczenia tych 3000 obrotów) w przeźroczystym wężyku idącym z filtra paliwa do pompy jest powietrze czy paliwo. Sprawdź również jaki masz numer wkładu (smoka w zbiorniku)



adampiasek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:18
Lokalizacja: EZG

Post autor: adampiasek » śr lut 10, 2010 23:30

Oczywiście że jest powietrze, zamiast paliwa tak jakby coś się przytykało. On nie gaśnie nagle tylko najpierw szarpie a później słabnie i jak wciskam sprzęgło dopiero gaśnie, później nie chce zapalić ale jak chwilkę pomecze rozrusznikiem to zapala.

żeby sprawdzić wkład oczywiście muszę go wyjąć prawda? hehe



-shadow-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 17, 2008 09:35
Lokalizacja: Paczków

Post autor: -shadow- » czw lut 11, 2010 23:15

Nie musisz go wyciągać. Oznaczenie jest na górze. Kiedy ostatnio był wymieniany filtr paliwa?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw lut 11, 2010 23:29

-shadow- pisze:Nie musisz go wyciągać. Oznaczenie jest na górze. Kiedy ostatnio był wymieniany filtr paliwa?
Napisał ,że około 1tys km temu :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Re: Czkawka w Golfie

Post autor: antojuja » pt lut 12, 2010 02:15

adampiasek pisze:wyjęciu smoka ze zbiornika, siatka na smoku była w miarę czysta może trochę jakby tłustawa.
Próbowałem przedmuchać obie końcówki oczywiście jedną udało się bez problemu, a tą w stronę pompy ( wciągając powietrze ) jakoś opornie szło, czy tak ma być czy może jest częściowo przypchane. Objawy mam takie : Jak dobrze depne auto się rozpędza i w pewnym momęcia robi się tak jakby brakowało paliwa, zaczyna szarpać jak puszę gaz to już nie ma siły i auto gaśnie poprostu, żeby odpaliło trzeba trochę pokręcić, na VAGu nie ma błędów, na wszelki wypadek zrobiłem logo z bloków 003 008 011 tylko nie wiem jak mam je wysłać na forum, czy mam wysłac cały plik csv czy jakoś go przerobić.
jesli w strone pompy ciezko zaciagnac mozesz miec zawor zwrotny walniety w smoku i trzeba go rozwiercic i bedzie ok ale musisz zamontowac wtedy inny zawor zwrotny np przy filtrze wiecej tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281082 i tu kilka podobnych tematow http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237272 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=278733



adampiasek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:18
Lokalizacja: EZG

Post autor: adampiasek » pt lut 12, 2010 23:38

Musiałem rozwiercić zaworek w smoku bo już miał taki opór że efekt był taki jakby filtr paliwa był zapchany, po rozwierceniu nie ma żadnych bąbelków powietrza auto odzyskało moc, problem został rozwiązany. ;) :bigok:



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » sob lut 13, 2010 00:36

a mowilem



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » sob lut 13, 2010 04:06

ooo bo mam podobny problem w tdi. Rano nie chce palic, jak sie jedzie to szarpie na niskich obrotach. Powietrze widze w powrocie do filtra.


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 115 gości