Automatyczne ssanie zbyt późno sie załacza...1.9 AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DjCobretti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DjCobretti » pt gru 18, 2009 17:32

No niewiem, zawsze sie tak nagrzewa od roku i nie myślałem że musi sie nagrzać tak szybko...w lato to mam 90 stopni jak w korku stoje a zawsze jest ok. 80

[ Dodano: 18 Gru 2009 16:37 ]
Zreszta czytałem ze termostat jest ustawiony na 87 stopni i od tego momentu woda zaczyna byc chłodzona a u mnie do takiej temperatury nie dochodzi wiec niewiem czy to wina termostatu



arwam

Post autor: arwam » pt gru 18, 2009 18:00

DjCobretti,

jeśli nie odchodzi do takiej temp to to jest to wina termostatu bo nie jest to TDI.



Awatar użytkownika
DjCobretti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DjCobretti » pt gru 18, 2009 18:14

czyli musze kupic termostat tak?? w takim razie musze wymienic tez w T4 bo tam mam silnik ABL i tez temperatura jest miedzy 70 a 80...E golfie wiatrak właczył mi sie moze 2 razy odkąd go mam



fretkas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 14:14
Lokalizacja: NOWY TARG

Post autor: fretkas » czw gru 31, 2009 01:25

Mam podobny problem,ale doszedłem do wniosku,że sprzedam golfa w dislu,a kupię siene w benzynie i to jest najlepsze rozwiązanie moich problemów.
Nikogo nie chcę urazić,ale z doświadczenia wiem,że bezawaryjność golfa to duża przesada ,zwłaszcza w porównaniu z sieną(FIAT O ZGROZO!).



arwam

Post autor: arwam » czw gru 31, 2009 01:31

fretkas, bo musiałeś trafić na takiego rodzynka o którego wszyscy poprzedni właściciele "dbali" jak tylko mogli żeby za dużo przypadkiem przy nim nie zrobić a później są takie efekty.
ja w domu mam golfa który ma już ponad 700tys km i tylko jedna zmiana pierścienie za nim i raz skrzynie biegów w nim była zmieniana ale to było z naszej winy bo był zalany nie odpowiednim olejem



fretkas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 14:14
Lokalizacja: NOWY TARG

Post autor: fretkas » czw gru 31, 2009 01:41

Może źle trafiłem,autko chodzi teraz super(nie ma mrozów).Ale co będzie jak przyjdą?Mechanik stwierdził:pal go rano z włączonym pedałem gazu,tylko czy tak ma palić DOBRE auto?



arwam

Post autor: arwam » czw gru 31, 2009 01:47

fretkas pisze:Mechanik stwierdził:pal go rano z włączonym pedałem gazu,tylko czy tak ma palić DOBRE auto?
tak nie ma być.
i zmień mechanika



fretkas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 14:14
Lokalizacja: NOWY TARG

Post autor: fretkas » czw gru 31, 2009 01:53

Zmieniałem,to już trzeci.



P.S.
Ukłony dla miejscowości,moja Matka z Żurawicy pochodziła.



Awatar użytkownika
DjCobretti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DjCobretti » sob lut 13, 2010 00:22

Ostatnio byłem u pompiarza. Zerknął pod mache i powiedział ze mam ssanie na podciśnienie więc on nic z tym nie zrobi tylko trzeba czekac az sie zrobi ciepło bo jak jest zimno to nie wytwarza podciśnienia.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 13, 2010 00:33

Wyreguluj sobie sam, albo kup nowy siłownik (który i tak będzie trzeba ustawić). Jeśli napięcie na siłowniku pojawia się zbyt późno (albo nie ma go wcale) problem będzie w kablach albo we wtyczce przy slniku, albo w sterowniku.
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 22:55 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
DjCobretti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DjCobretti » sob lut 13, 2010 00:46

Chciałbym to wyregulować bo mnie już to dobija tylko nie wiem jak...To co napisał PinkFloyd na 1 stronie jest pewnie rozwiązaniem problemu ale nie wiem w którym miejscu sie to ustawia i jak dokładnie, najlepiej jakby ktoś zapodał jakies zdjecie albo łopatologicznie wytłumaczył



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 13, 2010 22:37

Poszperałem trochę i jednak muszę cofnąć to co powiedziałem - najprawdopodobniej pan pompiarz miał rację. W twoim silniku możesz mieć EGR z pneumatycznym wspomaganiem wolnych obrotów, sterują tym takie oto dwa zaworki: Obrazek

Problem może tkwić w wężykach, albo w którymś z zaworków, ale jak jest mróz to i tak tego nie sprawdzisz, bo guma sztywnieje i ciężko jest je zdjąć, a można coś zepsuć.
Możesz spróbować odpiąć zawór egr, tak żeby nie puszczał spalin na silnik.

Muszę się przeprosić z tym co wcześniej napisałem, ale tak to jest jak człowiek nie widzi silnika, a VW różne cuda wsadzał do AAZ.

Tutaj masz schemat
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 22:40 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lut 13, 2010 22:46

DjCobretti pisze:Chciałbym to wyregulować bo mnie już to dobija tylko nie wiem jak...
Wynalazki ku...a jego mać .Dobre jak nowe a jak się popsują to tylko wy....ć i ręczne na linkę założyć .
t0mal pisze:W twoim silniku możesz mieć EGR z pneumatycznym wspomaganiem wolnych obrotów, sterują tym takie oto dwa zaworki
Co za debil to wymyslił :bajer:
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 22:48 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 13, 2010 22:59

Unia panie :bigok: to ta unia. EGR jest włączany zaraz po odpaleniu, żeby silnik powąchał swojego porannego bąka.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości