Automatyczne ssanie zbyt późno sie załacza...1.9 AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- DjCobretti
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
- Lokalizacja: Warszawa
No niewiem, zawsze sie tak nagrzewa od roku i nie myślałem że musi sie nagrzać tak szybko...w lato to mam 90 stopni jak w korku stoje a zawsze jest ok. 80
[ Dodano: 18 Gru 2009 16:37 ]
Zreszta czytałem ze termostat jest ustawiony na 87 stopni i od tego momentu woda zaczyna byc chłodzona a u mnie do takiej temperatury nie dochodzi wiec niewiem czy to wina termostatu
[ Dodano: 18 Gru 2009 16:37 ]
Zreszta czytałem ze termostat jest ustawiony na 87 stopni i od tego momentu woda zaczyna byc chłodzona a u mnie do takiej temperatury nie dochodzi wiec niewiem czy to wina termostatu
- DjCobretti
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
- Lokalizacja: Warszawa
fretkas, bo musiałeś trafić na takiego rodzynka o którego wszyscy poprzedni właściciele "dbali" jak tylko mogli żeby za dużo przypadkiem przy nim nie zrobić a później są takie efekty.
ja w domu mam golfa który ma już ponad 700tys km i tylko jedna zmiana pierścienie za nim i raz skrzynie biegów w nim była zmieniana ale to było z naszej winy bo był zalany nie odpowiednim olejem
ja w domu mam golfa który ma już ponad 700tys km i tylko jedna zmiana pierścienie za nim i raz skrzynie biegów w nim była zmieniana ale to było z naszej winy bo był zalany nie odpowiednim olejem
- DjCobretti
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
- Lokalizacja: Warszawa
Wyreguluj sobie sam, albo kup nowy siłownik (który i tak będzie trzeba ustawić). Jeśli napięcie na siłowniku pojawia się zbyt późno (albo nie ma go wcale) problem będzie w kablach albo we wtyczce przy slniku, albo w sterowniku.
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 22:55 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
- DjCobretti
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
- Lokalizacja: Warszawa
Poszperałem trochę i jednak muszę cofnąć to co powiedziałem - najprawdopodobniej pan pompiarz miał rację. W twoim silniku możesz mieć EGR z pneumatycznym wspomaganiem wolnych obrotów, sterują tym takie oto dwa zaworki:
Problem może tkwić w wężykach, albo w którymś z zaworków, ale jak jest mróz to i tak tego nie sprawdzisz, bo guma sztywnieje i ciężko jest je zdjąć, a można coś zepsuć.
Możesz spróbować odpiąć zawór egr, tak żeby nie puszczał spalin na silnik.
Muszę się przeprosić z tym co wcześniej napisałem, ale tak to jest jak człowiek nie widzi silnika, a VW różne cuda wsadzał do AAZ.
Tutaj masz schemat
Problem może tkwić w wężykach, albo w którymś z zaworków, ale jak jest mróz to i tak tego nie sprawdzisz, bo guma sztywnieje i ciężko jest je zdjąć, a można coś zepsuć.
Możesz spróbować odpiąć zawór egr, tak żeby nie puszczał spalin na silnik.
Muszę się przeprosić z tym co wcześniej napisałem, ale tak to jest jak człowiek nie widzi silnika, a VW różne cuda wsadzał do AAZ.
Tutaj masz schemat
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 22:40 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wynalazki ku...a jego mać .Dobre jak nowe a jak się popsują to tylko wy....ć i ręczne na linkę założyć .DjCobretti pisze:Chciałbym to wyregulować bo mnie już to dobija tylko nie wiem jak...
Co za debil to wymysliłt0mal pisze:W twoim silniku możesz mieć EGR z pneumatycznym wspomaganiem wolnych obrotów, sterują tym takie oto dwa zaworki
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 22:48 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości