Problem po wymianie rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafaelem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 01, 2010 21:31
Lokalizacja: Opole

Problem po wymianie rozrządu

Post autor: rafaelem » wt lut 09, 2010 17:45

Witam!
Mam Golfa 3 1.9 TDI i po wymianie rozrządu i oleju samochód przy pierwszym odpaleniu skakał na obrotach, ale doszedł do siebie, parę dni był spokój a dziś znowu to samo, ale już nie tak intensywnie.
Co to może być waszym zdaniem.


kokosv

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt lut 09, 2010 17:51

Przestawiony rozrząd? Kto wymieniał? Jak mechanik to czemu odrazu nie spojrzał? Silnik po odpaleniu nie powinien sie nic pultać. Ma pracować równo i cicho inaczej świadczy to o źle ustawionym rozrządzie.


Dziki

rafaelem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 01, 2010 21:31
Lokalizacja: Opole

Post autor: rafaelem » wt lut 09, 2010 17:56

Przyjecielu według mnie gdyby rozrząd był źle ustawiony to za każdym razem by tak robil.


kokosv

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt lut 09, 2010 18:08

Oj i tu sie mylisz źle zabezpieczony klin na dolnym kole robi identyczne numery. Njpierw niby oki a potem telepanie, brak mocy etc.


Dziki

penkaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz sty 31, 2010 14:38
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: penkaty » wt lut 09, 2010 20:26

Dziwne to jest kolego bo jesli jest zle ustawiony to caly czas pracuje albo dobrze albo by szarpal i nie rowno pracowal tam nie ma sie co zmieniac raz tak a drugi inaczej moze to cos z pompa paliwowom pokombinowal przy tej wymianie albo zaolon jest calkiem zle ustawiony zalezy jak Ci zapala zimny i cieply???



rafaelem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 01, 2010 21:31
Lokalizacja: Opole

Post autor: rafaelem » wt lut 09, 2010 20:45

Orazu po wymianie rozrządu zapaliłem go i nie równo chodzi, zkasiłem i odpaliłem po 5 minutach i wsyztskoo wporządku pięknie chodzilo, po 4 dniach rano zapalam i doslownie przez 5 sekund zlapal takie innee obroty niz dotychczas odpalał, a potem znou pięknie tykał.
Może być przyczną ze razem z rozrządem wwymieniałem uszczelke pod miską olejową i tam nie bylo oleju dopieru po nalaniu i wkoncu zassaniu wpompowan iu oleju silnik normalnie pracowal, ale czemu znowu mi tak troszke nie rowno chdzil?


kokosv

michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » wt lut 09, 2010 20:52

a kąt wtrysku był sprawdzony po wymianie?


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

rafaelem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 01, 2010 21:31
Lokalizacja: Opole

Post autor: rafaelem » wt lut 09, 2010 21:18

nie byl sprawdzany.
Gadalem z mechanikiem on mowił iż to wina oleju poniewaz wszystkie szczeliny musi dojsc olej


kokosv

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt lut 09, 2010 21:47

rafaelem pisze:Gadalem z mechanikiem on mowił iż to wina oleju poniewaz wszystkie szczeliny musi dojsc olej
Normalnie nie dobrze mi się robi jak to czytam .Takich bzdur wygłaszanych przez" mechanika "nie dosłuchał bym do końca bo roześmiał bym sie mu w twarz i zapytał od kiedy para się tym zawodem .Bo wyglada na to że albo ściemnia bo nie wie co się dzieje albo na prawdę plecie bzdury.A to
michszym11970 pisze:a kąt wtrysku był sprawdzony po wymianie?
rafaelem pisze:nie byl sprawdzany.
to tylko swiadczy o tym że można go różnie nazywać ale na pewno nie mechanikiem .Jeżeli przed wymianą nie miałeś takich objawów to po wymianie też nie powinno ich być .Chyba że temu "mechanikowi"coś nie wyszło podczas tej wymiany i rżnie głupa bo sam nie wie co
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 22:03 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » wt lut 09, 2010 22:12

o ile się nie mylę, to w TDI nie ma klina na wale tak, jak w TD, jest tam takie płaskie wycięcie z jednej strony, coś na kształt litery D , koło ma podobny wpust spasowany z tym ścięciem i tutaj już jest mało prawdopodobne, żeby to się obcięło, chociaż nie wykluczone (tymbardziej u takiego mechanika), nie zaszkodzi sprawdzić, ale ja bym raczej stawiał na kąt wtrysku


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt lut 09, 2010 23:02

[ Dodano: 09 Lut 2010 22:08 ]
michszym11970 pisze:o ile się nie mylę, to w TDI nie ma klina na wale tak, jak w TD, jest tam takie płaskie wycięcie z jednej strony, coś na kształt litery D
Nie mylisz sie ten nieszczęsny słaby klin był (i jest )w 1,9 TD AAZ .I niejeden właściciel się o tym dowiedział jak mu się tłoki spotkały z zaworami pomimo że pasek nie strzelił.Pierwsze objawy to widoczne gołym okiem gibanie się dolnego koła pasowego rozrzadu , trudności z odpalaniem ,samoczynna zmiana szybkości obrotowej silnika ,chwilowe braki mocy.Po dłuższym lub krótszym czasie ignorowania tych objawów przez właściciela jest już tylko trrrrrach i po zawodach.
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 23:09 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
divers81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 22:17
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: divers81 » pt lut 12, 2010 20:35

ja jak zmieniam pasek to wole odkręcic te plastikowe osłonki a koła zebatego nie ruszacz bo to słąby punkt przy TD jak siedziało mocno to bez ruszania jeszcze posiedzi po co ryzykować ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 211 gości