Czujnik predkości i trzęsienie autkiem POMOCY!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kolego jest taka sprawa jak już pisałem jest kolega co wymieniał pompy i nadal to samo ja dziś podmieniłem sterownik silnika(ecu) i nic to nie dało nie mam pojęcia czemu tak sie dzieje podpowiedz jeszcze jakieś sugestie bo już głupi jestemdamcio151 pisze:pompę lub nastawnik .
[ Dodano: 02 Lut 2010 11:47 ]
aha chciałem jeszcze na "krótko" podłączyć sie bezpośrednio z impulsatora ale w audi a4 w impulsatorze sa tylko 2 piny jeden brązowy a drugi brązowy z czerwonym paskiem a 43 pin w ecu jest niebiesko biały wiec juz zgłupiałem i nie wiem pod który sie wpinać tutaj na forum jest opisane jak to zrobić ale wy macie impulsatory z 3 aktywnymi pinami i trzeba sie podpinać pod środkowy czyli biały
poza tym sprawdzałem czy jest przejście miernikiem miedzy pinami w impulsatorze (kostce) a tym pinem 43 i nie było, i tu moje pytanie gdzie pin 43 w audi może biedź??? jak nie prosto do impulsatora???może ktoś ma schemat poszukam jeszcze na forum audi ale jak by ktoś miał auto datę to tam pewnie jest to opisane
[ Dodano: 02 Lut 2010 11:47 ]
tu link do tego opisu z impulsatorem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167227
u Twojego kolegi może być to wina wtrysku sterującego
powiedz jeszcze jaki silnik w tej audi siedzi
i następnym razem jak nie odpisuje dłużej to przypomnij się na PW ... za dużo tematów, czasem nie ogarniam
gdzie się podłączyć ?jarek3251 pisze:aha chciałem jeszcze na "krótko" podłączyć sie bezpośrednio z impulsatora
jarek3251 pisze:a 43 pin w ecu jest niebiesko biały
damcio151 pisze:kabelek niebiesko-biały, pin w ECU 43
powiedz jeszcze jaki silnik w tej audi siedzi
i następnym razem jak nie odpisuje dłużej to przypomnij się na PW ... za dużo tematów, czasem nie ogarniam
silnik to taki jak u kolegi tamtego czyli 1Z tdi on ma identyczne objawy jak ja wymieniał pompę nastawniki ja podmieniałem ecu, czyściłem 2 razy nastawnik podmieniałem wtrysk sterujący remont silnika był tez poł roku temu i nic
[ Dodano: 02 Lut 2010 13:20 ]
[ Dodano: 02 Lut 2010 13:21 ]
[ Dodano: 02 Lut 2010 13:20 ]
chciałem bezpośrednio ecu połączyć z impulsatorem ale nie wiem jak sie wpiąć i który jeśli to wogole możliwe jest bo w audi sygnał podobno idzie do licznika i z licznika dopiero do ecu na 43 pindamcio151 pisze:jarek3251 napisał/a:
aha chciałem jeszcze na "krótko" podłączyć sie bezpośrednio z impulsatora
gdzie się podłączyć ?
[ Dodano: 02 Lut 2010 13:21 ]
okdamcio151 pisze:i następnym razem jak nie odpisuje dłużej to przypomnij się na PW ... za dużo tematów, czasem nie ogarniam
pin w ECU ten samjarek3251 pisze:silnik to taki jak u kolegi tamtego czyli 1Z tdi
u Ciebie też , czyli najpierw do licznika i później z licznika do ECUjarek3251 pisze:chciałem bezpośrednio ecu połączyć z impulsatorem ale nie wiem jak sie wpiąć i który jeśli to wogole możliwe jest bo w audi sygnał podobno idzie do licznika i z licznika dopiero do ecu na 43 pin
czemu nie chcesz obciąć przewodu od ECU ?
- tomolowski
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
- Lokalizacja: Slask
mam licznik inny ale juz sam nie pamietam czy wogóle to cos dało jak zmieniałem ale chyba nie
[ Dodano: 02 Lut 2010 21:01 ]
[ Dodano: 02 Lut 2010 21:01 ]
gadałem przed chwila z tym kolego pisze ze pompę wymienił z Passata b5 afn jego auto drugie i to samo bez zmian. co jest z tymi autami???????????????damcio151 pisze:u Twojego kolegi może być to wina wtrysku sterującego
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 22:26 przez jarek3251, łącznie zmieniany 1 raz.
jarek3251, szarpanie powoduje albo nastawnik, albo pompa, albo wtrysk sterujący, przy czym u Ciebie będzie to albo nastawnik , albo pompa, gdyż po zdjęciu wtyczki z impulsatora przestaje szarpać
logi 013 po czyszczeniu nie są wcale idealne, na jednym wtrysku widać sporą odchyłkę co świadczyło by o brudnym/zużytym(delikatnie) nastawniku
chcesz się bawić z tym, wydawać pieniądze to kup używany nastawnik ( w stanie niewiadomym , może być to samo ) , ewentualnie pompę z nastawnikiem , ale ten sam efekt uzyskasz oślepiając ECU i zawsze to pieniądze zaoszczędzone
logi 013 po czyszczeniu nie są wcale idealne, na jednym wtrysku widać sporą odchyłkę co świadczyło by o brudnym/zużytym(delikatnie) nastawniku
chcesz się bawić z tym, wydawać pieniądze to kup używany nastawnik ( w stanie niewiadomym , może być to samo ) , ewentualnie pompę z nastawnikiem , ale ten sam efekt uzyskasz oślepiając ECU i zawsze to pieniądze zaoszczędzone
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 22:30 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz cze 15, 2008 07:32
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Ja się podepnę bo nie wiem czy to dokładnie o to chodzi a mianowicie.
U mnie była regenerowana pompa wtryskowa wszystko było ok przez 7miechów, potem zauważyłem właśnie szarpanie od 1-2tys obrotow jak delikatnie gaz naciskam, oraz jak stoje na jałowym to silnik się trzęsie i pracuje tak dziwniej. Wystarczy go ponownie uruchomić i wszystko znika pracuję normalnie i nie szarpie.
Zauważyłem też że jak jeżdżę do 130km/h na 5 biegu czyli troszkę poniżej 3tys obrotów auto po zatrzymaniu chodzi normalnie i nie szarpie, ale jak tylko jadę 140km/h to już po zatrzymaniu zaczyna robić te objawy jak pisałem.
Dodam też że jak tylko chwilę jadę te 140 czy 160 (czyli np wyścig ze świateł)to luz, ale wystarczy że z 1-2km tak jadę to wtedy załącza mu się ten tryb. Zrobiłem program też mając nadzieję że to coś zmieni ale nic się w tej kwesti nie zmieniło.
Nie jest to jakieś uciążliwe, ale nie było tego wcześniej, jeżdze już tak rok i nie ma problemu, ale wolałbym żeby tego nie było.
Czy to nastawnik?
Ktoś może pokazać gdzie znajduję się ten czujnik prędkości w AFN, albo czy tam też działa ten patent z obcinaniem kabelka jak w 1Z?
Z góry dzięki
U mnie była regenerowana pompa wtryskowa wszystko było ok przez 7miechów, potem zauważyłem właśnie szarpanie od 1-2tys obrotow jak delikatnie gaz naciskam, oraz jak stoje na jałowym to silnik się trzęsie i pracuje tak dziwniej. Wystarczy go ponownie uruchomić i wszystko znika pracuję normalnie i nie szarpie.
Zauważyłem też że jak jeżdżę do 130km/h na 5 biegu czyli troszkę poniżej 3tys obrotów auto po zatrzymaniu chodzi normalnie i nie szarpie, ale jak tylko jadę 140km/h to już po zatrzymaniu zaczyna robić te objawy jak pisałem.
Dodam też że jak tylko chwilę jadę te 140 czy 160 (czyli np wyścig ze świateł)to luz, ale wystarczy że z 1-2km tak jadę to wtedy załącza mu się ten tryb. Zrobiłem program też mając nadzieję że to coś zmieni ale nic się w tej kwesti nie zmieniło.
Nie jest to jakieś uciążliwe, ale nie było tego wcześniej, jeżdze już tak rok i nie ma problemu, ale wolałbym żeby tego nie było.
Czy to nastawnik?
Ktoś może pokazać gdzie znajduję się ten czujnik prędkości w AFN, albo czy tam też działa ten patent z obcinaniem kabelka jak w 1Z?
Z góry dzięki
u ciebie to raczej wtrysk sterujacyJakobe pisze:Ja się podepnę bo nie wiem czy to dokładnie o to chodzi a mianowicie.
U mnie była regenerowana pompa wtryskowa wszystko było ok przez 7miechów, potem zauważyłem właśnie szarpanie od 1-2tys obrotow jak delikatnie gaz naciskam, oraz jak stoje na jałowym to silnik się trzęsie i pracuje tak dziwniej. Wystarczy go ponownie uruchomić i wszystko znika pracuję normalnie i nie szarpie.
Zauważyłem też że jak jeżdżę do 130km/h na 5 biegu czyli troszkę poniżej 3tys obrotów auto po zatrzymaniu chodzi normalnie i nie szarpie, ale jak tylko jadę 140km/h to już po zatrzymaniu zaczyna robić te objawy jak pisałem.
Dodam też że jak tylko chwilę jadę te 140 czy 160 (czyli np wyścig ze świateł)to luz, ale wystarczy że z 1-2km tak jadę to wtedy załącza mu się ten tryb. Zrobiłem program też mając nadzieję że to coś zmieni ale nic się w tej kwesti nie zmieniło.
Nie jest to jakieś uciążliwe, ale nie było tego wcześniej, jeżdze już tak rok i nie ma problemu, ale wolałbym żeby tego nie było.
Czy to nastawnik?
Ktoś może pokazać gdzie znajduję się ten czujnik prędkości w AFN, albo czy tam też działa ten patent z obcinaniem kabelka jak w 1Z?
Z góry dzięki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości