Nie da się wbić wstecznego!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

greku88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 19, 2009 11:28
Lokalizacja: bielsko

Nie da się wbić wstecznego!!!

Post autor: greku88 » pn lut 08, 2010 13:40

Witam. Mój problem polega mianowicie na tym że po nocy (na zimnym silniku) odpalająć auto nie da sie potem wbić wstecznego ani jedynki a pedał sprzęgła nie wraca do samej góry tylko zostaje w połowie i trzeba go popchnąć by wrucił. dopiero jak silnik sie zagrzeje wtedy biegi wchodzą elegancko. Wysprżeglik i płyny były wymieniane w sierpniu a ubytków płynów nie widać. może olej w skrzyni?? Dodam ze jest to 1.9tdi ASZ. co to za defekt może byc Panowie. Dzieki z góry i przepraszam jeśli sie temat powtarza ale nie byłe w stanie znaleść odpowiedzi. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pn lut 08, 2010 13:57

albo cos z dociskiem albo moze woda w ukladzie hydraulicznym i zamarza. Na poczatek bym wymienil plyn i wtedy sprawdzil ale tak zeby przelac go nowym od gory a dolem spuszczac stary i usuwac. Odpowietrzyc i cacy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » pn lut 08, 2010 14:32

w duże mrozy to raczej normalne zjawisko, olej w skrzyni jest gęsty, płyn hamulcowy też troche gęstnieje, uszczelki, oringi itp.w pompce i wysprzęgliku twardnieją, stąd ten problem, u mnie jest podobnie, ja w niskich temperaturach zawsze czekam parę minut, jak się wszystko troszkę rozgrzeje i dopiero jadę, mróz odpuści i wszystko powinno wrócić do normy


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » śr lut 10, 2010 01:19

u mnie po tych mrozach strasznie ciężko biegi sie wbijało. ale jak sie rozgrzał to było ok;)


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

greku88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 19, 2009 11:28
Lokalizacja: bielsko

Post autor: greku88 » czw lut 11, 2010 13:52

Zdecydowałem sie jechać zapytać mechanika i upewnić się w przekonaniu. Ale siedzieliśmy mad tym troche i prubowaliśmy i okazało się że poraz 2 po pół roku padł wysprzęglik. wydaje mi się ze to chyba za często jak na 2 raz w ciągu pół roku. Wkurzyłem się bo drogo mnie to troche kosztowało ale sprzęgło chodzi elegancko. Zobaczymy co bedzie jutro rano. Pozdro



suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » czw lut 11, 2010 14:49

kolego nie pomyslales ze masz wode w lince i ci zamarzla przez noc ? albo ten smarc co w niej ma byc to juz go nie ma i jest tam bloto. Sproboj na poczatek linke przeczyscic, chyba ze masz uklad hydrauliczny to pewnie juz oleju w nim nie ma. Aha olej w skrzyni tez swoje robi ale zeby sprzeglo stawało w polowie to nie wiem musialbys miec chyba tawot w skrzyni ;)



arwam

Post autor: arwam » czw lut 11, 2010 14:56

suhhar,

a gdzie w MK4 masz linkę?
o ile dobrze sobie przypominam to masz tam wysprzęgnik hydrauliczny.



greku88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 19, 2009 11:28
Lokalizacja: bielsko

Post autor: greku88 » czw lut 11, 2010 15:03

zgadza sie. wysprzęglik hydrauliczny. A wszystkie rzeczy typu olej w skrzyni, płyn w układzie i odpowietrzenie było zrobione. Przepłukany też cały układ.



arwam

Post autor: arwam » czw lut 11, 2010 17:13

greku88,

może być też tak że już łapie tarczę na wieloklinie na wałku sprzęgłowym lub tarcza jest zwichrowana.
chociaż ja się skłaniam bardziej ku pierwszej opcji.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości