Cieknace powroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Cieknace powroty

Post autor: MaSa_Golf » pt lut 05, 2010 23:59

Witam
W moim golfie od dawien dawna mam problem z powrotami, tzn. stale ciekna minimalnie, a poza tym co + - 5000km zaczynaja wyskakiwac jeden po drugim, tzn jeden zeskoczy z wtryskiwacza i musze wymienic wszystkie, bo jeśli nie, to będą zeskakiwac jeden po drugim. a tak wymieniam wszystkie i znow mam na 5tys km spokoj. kupuje wezyki Gates'a 3,2 mm (jak kupilem kiedys zwykly, wytrzymal 300!! km).
co moge zrobic zeby miec z tym spokoj?? w poprzednim golfie przez 45 tys km od kupna do sprzedazy nawet ich nie tykalem a tutaj..... drozszych wezy niz Gates w Cz-wie nie widzialem, poza Boschem na bugajskiej, gdzie wezyk byl 2x drozszy a wytrzymal tyle samo :P



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 06, 2010 00:22

MaSa_Golf, MaSa_Golf, że tak zapytam z d...y strony-silnik dobrze pracuje?Nie przerywa?Nie kopci?
Chodzi mi o to,że nypel przy pompie od powrotu paliwa jak będzie zepsuty i pompa nie będzie trzymała ciśnienia,to w tych wężykach ciśnienie wzrośnie i przez to mogą spadać :bajer: ...
Albo po prostu odpowietrznik nad filtrem jest do bani i także wzrasta ciśnienie w powrocie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » sob lut 06, 2010 00:25

Miałem dokładnie to samo, aż mnie do szału doprawadzało! Okazało się że zwykła guma poprostu puchnie od ropy. Musisz sobie kupić specjalne węże paliwowe, tylko podkreśli kolesiowi w sklepie że to mają być do ropy bo stare Ci puchną i popuszczają. Kupiłem w sumie ze 3 metry tych wężyków (na wszelki wypadek) ale okazało się że niepotrzebnie, jak dotąd zrobiłem na nich 100 000 km i absolutnie nic nie cieknie

[ Dodano: 05 Lut 2010 23:26 ]
ropa jest o tyle złośliwa że doskonale pentruje i nawet jak kupisz mniejszą średnicę jeśli guma będzie nie odopwiednia i tak się przedrze i będzie ciec



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 06, 2010 10:31

Zakłada się wężyki z oplotem z materiału i będzie spokój.



Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » sob lut 06, 2010 11:17

Też u siebie w TDI zakładałem ostatnio wężyki Gatesa 3,2 i wchodziły ciężko. Jeden to nawet musiałem posmarować olejem od środka i króciec też bo nie chciał wejść.
Jak wężyki mocno siedzą to nie powinny wypadać, wężyki te wyglądają na solidne, mają dwie warstwy gumy.
Oryginalne są dużo cieńsze i wiotkie. Dodatkowo parcieje oplot na nich.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob lut 06, 2010 13:59

MaSa_Golf, kupowałem te wężyki u Cyrana na Warszawskiej, nie pamiętam ceny kilka zł za metr, jak na razie trzymaja elegancko.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 06, 2010 14:01

Gumowe są nic nie warte, spróbuj je teraz zdjąć - na mrozie jest to niemal nie możliwe, bo guma sztywnieje, jeśli je ponownie nałożysz na 100% będą ciekły.
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 14:02 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 06, 2010 14:34

t0mal pisze:Zakłada się wężyki z oplotem z materiału i będzie spokój.
t0mal, ja w tej chwili mam takie...płaciłem po ileś tam groszy za 10mm i dalej się delikatnie pocą :grrr:
Kiedyś miałem całe gumowe (6zeta/metr) i lepiej trzymały niż te z oplotem :? ...choroba wie,od czego to zależy,a przypadek kolegi MaSa_Golf, jest co najmniej dziwny,bo już tyle podejść robił,przerabiał wężyki różnych marek i dalej nic ciekawego...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » sob lut 06, 2010 16:56

a u mnie zdarło wężyk od powrotu jak jeżdziłem z ominiętym filtrem paliwa ale powrót szedł przez niego a końce dolot i wylot filtra miałem połączone ze soba jednym wężykiem to tylko tak żeby dało rade do domu dojechać jak mi filtr zatkało i wtedy w filtrze robiło się cisnienie które gdzieś musiało ujść, nie twierdze że kolega MaSa_Golf, jażdzi z ominiętym filtrem ale moze jest z nim coś nie tak albo może z tym zaworkiem od podgrzewacza


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » sob lut 06, 2010 17:53

t0mal pisze:Gumowe są nic nie warte, spróbuj je teraz zdjąć - na mrozie jest to niemal nie możliwe, bo guma sztywnieje, jeśli je ponownie nałożysz na 100% będą ciekły.
te wężyki są tylko na jeden montaż,po sciągnięciu trzeba założyć nowe, ale koszt tego węża za metr jest niski więc nie ma się czym martwić.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lut 06, 2010 19:43

A ja wam powiem że najlepsze węzyki są na szrotach przy silnikach benzynowych z grubościennej gumy i za bezcen .Swego czasu zrobiłem sobie zapas i są niezastąpione ,przy okazji pełno przy nich trójników ,uchwytów i elektrozawór się trafi :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 06, 2010 20:34

munior pisze:A ja wam powiem że najlepsze węzyki są na szrotach przy silnikach benzynowych z grubościennej gumy i za bezcen .Swego czasu zrobiłem sobie zapas i są niezastąpione ,przy okazji pełno przy nich trójników ,uchwytów i elektrozawór się trafi :grin:
munior, podpuszczasz?Czy serio :bajer: ?
MaSa_Golf, sprawdź no jeszcze,czy odpowietrznik nad filtrem jest dobrze założony,tzn.czy strzałka na nim nie jest w przeciwnym kierunku.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » śr lut 10, 2010 23:49

sprawdze, ale watpie ;) filtra mana wymieniany byl 20tys km temu :bigok:

[ Dodano: Sro Lut 10, 2010 10:50 pm ]
a silnik chodzi normalnie, bez problemow :bigok:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw lut 11, 2010 00:17

Wężyk z oplotem na przelewy kosztuje 10zł za metr, do sprawdzenia jest generalnie cały powrót, przewody od baku mogą być zamulone, fltr paliwa powinieneś wymienić, pewnie w środku przypomina grudkę węgla.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości