Czkawka w Golfie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:18
- Lokalizacja: EZG
Czkawka w Golfie
wyjęciu smoka ze zbiornika, siatka na smoku była w miarę czysta może trochę jakby tłustawa.
Próbowałem przedmuchać obie końcówki oczywiście jedną udało się bez problemu, a tą w stronę pompy ( wciągając powietrze ) jakoś opornie szło, czy tak ma być czy może jest częściowo przypchane. Objawy mam takie : Jak dobrze depne auto się rozpędza i w pewnym momęcia robi się tak jakby brakowało paliwa, zaczyna szarpać jak puszę gaz to już nie ma siły i auto gaśnie poprostu, żeby odpaliło trzeba trochę pokręcić, na VAGu nie ma błędów, na wszelki wypadek zrobiłem logo z bloków 003 008 011 tylko nie wiem jak mam je wysłać na forum, czy mam wysłac cały plik csv czy jakoś go przerobić.
Próbowałem przedmuchać obie końcówki oczywiście jedną udało się bez problemu, a tą w stronę pompy ( wciągając powietrze ) jakoś opornie szło, czy tak ma być czy może jest częściowo przypchane. Objawy mam takie : Jak dobrze depne auto się rozpędza i w pewnym momęcia robi się tak jakby brakowało paliwa, zaczyna szarpać jak puszę gaz to już nie ma siły i auto gaśnie poprostu, żeby odpaliło trzeba trochę pokręcić, na VAGu nie ma błędów, na wszelki wypadek zrobiłem logo z bloków 003 008 011 tylko nie wiem jak mam je wysłać na forum, czy mam wysłac cały plik csv czy jakoś go przerobić.
Re: Czkawka w Golfie
Opis przerobienia masz w dziale diagnostyka co do paliwa - prosta sprawa - odkręcasz po kolei przewody idące na wtryski i 2 osoba kręci ... Ty zaś obserwujesz czy paliwo cieknie - czy tylko się wolno sączy.. jakby nie chciało lecieć.adampiasek pisze:wyjęciu smoka ze zbiornika, siatka na smoku była w miarę czysta może trochę jakby tłustawa.
Próbowałem przedmuchać obie końcówki oczywiście jedną udało się bez problemu, a tą w stronę pompy ( wciągając powietrze ) jakoś opornie szło, czy tak ma być czy może jest częściowo przypchane. Objawy mam takie : Jak dobrze depne auto się rozpędza i w pewnym momęcia robi się tak jakby brakowało paliwa, zaczyna szarpać jak puszę gaz to już nie ma siły i auto gaśnie poprostu, żeby odpaliło trzeba trochę pokręcić, na VAGu nie ma błędów, na wszelki wypadek zrobiłem logo z bloków 003 008 011 tylko nie wiem jak mam je wysłać na forum, czy mam wysłac cały plik csv czy jakoś go przerobić.
Do sprawdzenia - ewentualnej wymiany filtr paliwa ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:18
- Lokalizacja: EZG
Re: Czkawka w Golfie
co do paliwa - prosta sprawa - odkręcasz po kolei przewody idące na wtryski i 2 osoba kręci ... Ty zaś obserwujesz czy paliwo cieknie - czy tylko się wolno sączy.. jakby nie chciało lecieć.
Do sprawdzenia - ewentualnej wymiany filtr paliwa ...[/quote]
Na wolnych obrotach wszystko jest ok. Samochód normalnie przyspiesza ale jak jakiś czas jest powyżej 3000 obr/min to zaczyna szarpać przerywać, filtr paliwa wymieniony 1 kkm temu.
Do sprawdzenia - ewentualnej wymiany filtr paliwa ...[/quote]
Na wolnych obrotach wszystko jest ok. Samochód normalnie przyspiesza ale jak jakiś czas jest powyżej 3000 obr/min to zaczyna szarpać przerywać, filtr paliwa wymieniony 1 kkm temu.
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 22:07 przez adampiasek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:18
- Lokalizacja: EZG
Oczywiście że jest powietrze, zamiast paliwa tak jakby coś się przytykało. On nie gaśnie nagle tylko najpierw szarpie a później słabnie i jak wciskam sprzęgło dopiero gaśnie, później nie chce zapalić ale jak chwilkę pomecze rozrusznikiem to zapala.
żeby sprawdzić wkład oczywiście muszę go wyjąć prawda? hehe
żeby sprawdzić wkład oczywiście muszę go wyjąć prawda? hehe
Re: Czkawka w Golfie
jesli w strone pompy ciezko zaciagnac mozesz miec zawor zwrotny walniety w smoku i trzeba go rozwiercic i bedzie ok ale musisz zamontowac wtedy inny zawor zwrotny np przy filtrze wiecej tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281082 i tu kilka podobnych tematow http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237272 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=278733adampiasek pisze:wyjęciu smoka ze zbiornika, siatka na smoku była w miarę czysta może trochę jakby tłustawa.
Próbowałem przedmuchać obie końcówki oczywiście jedną udało się bez problemu, a tą w stronę pompy ( wciągając powietrze ) jakoś opornie szło, czy tak ma być czy może jest częściowo przypchane. Objawy mam takie : Jak dobrze depne auto się rozpędza i w pewnym momęcia robi się tak jakby brakowało paliwa, zaczyna szarpać jak puszę gaz to już nie ma siły i auto gaśnie poprostu, żeby odpaliło trzeba trochę pokręcić, na VAGu nie ma błędów, na wszelki wypadek zrobiłem logo z bloków 003 008 011 tylko nie wiem jak mam je wysłać na forum, czy mam wysłac cały plik csv czy jakoś go przerobić.
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:18
- Lokalizacja: EZG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 108 gości