Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								PEDRO							
- Mały gagatek
  
- Posty: 60
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 19:04
- Lokalizacja: Trzebnica
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PEDRO » pn lut 08, 2010 21:09
			
			
			
			
			deprestator nalany 
 
 
 A olej w dolocie właśnie jest ;( 
Tydzień temu turbo dmuchęło mi 1.7bara i  puściły luźno trzymające ząbki w rurze, która wchodzi w EGR. Doraźnie musiałem przymocować ją na taśmę. W tej samej chwili zauważyłem olej cieknący z dziurek EGRa. Teraz to juz cała taśma jest mokra i się zaczyna odklejać. Zastanawiam się, czy jedno z drugim ma coś wspólnego?
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								antojuja							
- Użytkownik
  
- Posty: 413
- Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
- Lokalizacja: Konin/WLKP
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: antojuja » wt lut 09, 2010 03:41
			
			
			
			
			PEDRO pisze:A olej w dolocie właśnie jest ;(
Tydzień temu turbo dmuchęło mi 1.7bara i puściły luźno trzymające ząbki w rurze, która wchodzi w EGR. Doraźnie musiałem przymocować ją na taśmę. W tej samej chwili zauważyłem olej cieknący z dziurek EGRa. Teraz to juz cała taśma jest mokra i się zaczyna odklejać. Zastanawiam się, czy jedno z drugim ma coś wspólnego?
ma bo opary oleju z odmy lacza sie z ze spalinami i ten syf wpada do cylindrow gdzie robi sie jeszcze wiekszy syf (czyt. spaliny) a to idzie na lopatki turbiny i w efekcie je blokuje z biegiem czasu i robia sie przeladowania-notlauf, mi tez na poczatku weze spadaly, czekaj tylko jak zacznie lapac notlaufy i rozlaczac turbine w tryb awaryjny, wtedy czyszczenie turbo, wiem bo juz to przerobilem, egr u mnie odlaczony i caly dolot suchy juz 1,5roku
					Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 03:45 przez 
antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PEDRO							
- Mały gagatek
  
- Posty: 60
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 19:04
- Lokalizacja: Trzebnica
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PEDRO » wt lut 09, 2010 09:16
			
			
			
			
			antojuja, Turbo właśnie wyczyszczone i nie przeładowuje. EGR już prawie na wylocie. Nie wiem tylko czy robić oil catcha?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								antojuja							
- Użytkownik
  
- Posty: 413
- Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
- Lokalizacja: Konin/WLKP
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: antojuja » wt lut 09, 2010 12:37
			
			
			
			
			szczerze? to zalezy od ciebie czy chcesz pchac sie w dodatkowe koszty ja puscilem rurke pod auto i jest ok, tylko na poczatku mialem za krotka, siegala do polosi i czasem bylo czuc w aucie bo wentylator jakos zaciagal ale teraz jest dluzsza ok 1m i jej koniec jest obok katalizatora i jest spokoj
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PEDRO							
- Mały gagatek
  
- Posty: 60
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 19:04
- Lokalizacja: Trzebnica
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PEDRO » wt lut 09, 2010 12:51
			
			
			
			
			chciałbym się pozbyć wycieku z EGR i mieć sucho w dolocie. Zastanawiam się tylko nad obiegiem zamkniętym oct żeby nie mieć "parawozu" spod maski  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Przewodnik							
- Ma gadane
  
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przewodnik » wt lut 09, 2010 12:59
			
			
			
			
			antojuja,  a czy na badaniach nikt nie pyta od czego ta rureczka pod autem 

 
			
									
									
		
		
				NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								antojuja							
- Użytkownik
  
- Posty: 413
- Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
- Lokalizacja: Konin/WLKP
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: antojuja » wt lut 09, 2010 13:36
			
			
			
			
			na badaniach jest jakby z fabryki wyjechal  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 RZT
- Mały gagatek
  
- Posty: 101
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 02:44
- Lokalizacja: Pionki
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: RZT » wt lut 09, 2010 20:43
			
			
			
			
			JA tam zaslepie EGR  :green_fuck:  :green_fuck: i wyczyszcze cały dolot. EGR to  
 
  
 zbedna zabawka w samochodzie tylko syfi wszstko  
 
  
 egr zaslepie w dwoch miejscach. Co myslicie o odpieciu odmy od dolotu i zalozeniu jakiegos filta zeby nie zasyfic silnika??
[size=85][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4058206#4058206][color=#FF0000]Szczurek Mk3 1,9 TDi GT bys RZT[/color][/url]
[img]http://img704.imageshack.us/img704/9830/kopiazdjcie0110aa.jpg[/img][/size]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								art29							
- Ma gadane
  
- Posty: 196
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 01:22
- Lokalizacja: Bytom
- Auto: KochanyTDI 1.9 , DuzyTDI  XDRIVE,I  Cupra Formentorrrrrr.
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: art29 » śr lut 10, 2010 01:10
			
			
			
			
			dzis   wziołem  sie  za    temat   EGR . Przeczytałem  40   stron i  stwierdzam   ze      mozna  co    rok  czyscic ,   w  moim   wypadku   jade  do  brata  na  warsztat   i  albo   wejde  w  kanał  albo   na  podnośnik      i  juz  miejsce   mam   pewne    na  przyszły  tydzień   czas  wyczyscic  to    dokładnie ale  zaślepiać   nie  bede   za  rok  ponownie    zdejme  i  wyczyszczę o   ekologie    tez  trzeba  dbać  
 [ Dodano: 10 Lut 2010 00:13 ]
kolaboss
 
[ Dodano: 10 Lut 2010 00:13 ]
kolaboss, ja   biore   sie  za  te  elementy   w  przyszłym  tygodniu    jak   cos  to pw    to   mozemy   cos    wymyślić później jak  swojego  poskładam
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Rafał 21							
- Forum Master
  
- Posty: 1329
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
- Lokalizacja: Slask-Zabrze
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Rafał 21 » śr lut 10, 2010 15:35
			
			
			
			
			art29 pisze:Przeczytałem 40 stron i stwierdzam ze mozna co rok czyscic
art29,  z tych 40 stron  nie wyciągnąłeś wniosków! i  wielu też tak myśli . Ja już mam to za sobą!!. Na dolocie to sie tylko zaczyna!!.  . A gdzie intercoler   wsztstkie przewody od niego zawór EGR.  . Zdejmowanie kolektora! ssącego!  .   Masz uszczelki?. Kolektor Jakoś da sie wyczyścic bo bedziesz go miał  wyciągnięty! Ale otwory w głowicy! to nie takie proste Trzeba odpowiednio ustawiać zawory aby nic nie wpadło do cylindra! . Gdybym miał tylko dolot czyścic to nie robił bym nic!  Jeszcze inna sprawa jak masz spryski! to dopiero zabawa!! 

					Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 16:37 przez 
Rafał 21, łącznie zmieniany 1 raz.
									
Zawsze może być Ciut  Ciut więcej!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sztomel							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sztomel » śr lut 10, 2010 16:42
			
			
			
			
			Rafał 21, masz rację (ja również pokazałem dup.... ekologom i słusznie) ale temat brzmi "EGR out - wrażenia" więc tutaj nie powinno się nikogo na siłę uszczęśliwiać, każdy zrobi jak uważa i znane jest przysłowie "jak nie uważałeś co robisz to teraz rób jak uważasz" 

 zabawnie będzie jak się ten nagar w głowicy zacznie obrywać i blokować zawory i jak się przedostanie na obojętnie który wirnik w turbosprężarce - potem będzie pytanie :
"dlaczego mam wyłamane łopatki wirników turbo" lub "dlaczego silnik nie ma dynamiki a trzonki zaworów i ich prowadnice są wyrąbane" ?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								art29							
- Ma gadane
  
- Posty: 196
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 01:22
- Lokalizacja: Bytom
- Auto: KochanyTDI 1.9 , DuzyTDI  XDRIVE,I  Cupra Formentorrrrrr.
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: art29 » śr lut 10, 2010 21:56
			
			
			
			
			Rafał 21 pisze:Gdybym miał tylko dolot czyścic to nie robił bym nic!
  
Wiesz  jesli   zabiorę  sie  za  to   to  nie poświecę   temu  z   10  minut  tylko    zrobię  pełen  serwis    w  ciągu  tygodnia   , metyloketon  , chlorek  ,izopropanol  , benzyna  extra itp .    Mam  nadzieje  ze  w   5  dni    się   uwinę .  Zdania  są  podzielone   tutaj   i  ja  zostane przy  czynnym   EGR. A  co  do     głowicy    to    poczytajcie     mój wcześniejszy post       mam   pełen   dostęp  do   silnika  a  jak  trzeba  bedzie  to  rozbierze  sie    co   do  śrubki  ,byle  by    nie  zawalic   syfem  silnika  . 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Rafał 21							
- Forum Master
  
- Posty: 1329
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
- Lokalizacja: Slask-Zabrze
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Rafał 21 » czw lut 11, 2010 15:26
			
			
			
			
			art29 pisze:a jak trzeba bedzie to rozbierze sie co do śrubki
art29,  

 Jak masz spryski to jeszccze reflektor i zderzak
Zawsze może być Ciut  Ciut więcej!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Komas
- ....::::VW GOLF::::....
  
- Posty: 525
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
- Lokalizacja: VWrocław
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Komas » ndz lut 14, 2010 01:39
			
			
			
			
			Ja mam panowie pytanie. czy wężyk idący do pojemnika z filtrem powietrza to on daje ciśnienie z EGR? Chce wsadzic filtr stożkowy ale nie wiem co mam zrobic z tym węzykiem. jak dodaje gazu to strasznie z niego syczy
			
									
									
		
		
				[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości