Diesel problemy z odpaleniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Lukaszr0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob cze 06, 2009 22:14
Lokalizacja: Siedlce

Diesel problemy z odpaleniem

Post autor: Lukaszr0 » wt lut 09, 2010 21:50

Witam!

Dziś pojawił mi się mały problemik z samochodem, mianowicie nie chciał odpalić. Samochód przeżył największe mrozy tej zimy i palił, lepiej gorzej ale odpalał, choć zazwyczaj ciężko. Dziś koło 12 chciałem go odpalić i nic... Ostatnio wymieniłem filtr paliwa i zamontowałem zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym bo paliwo uciekało z przewodów, świece są dobre więc co może być przyczyną ? Co prawda ostatnio wlałem 20L paliwa letniego (stało w piwnicy a nie miałem kasy na tankowanie, paliwo wymieszało się z zimowym - w baku było jeszcze z 20 litrów paliwa zimowego, dolałem też uszlachetniacza i 100ml denaturatu na pełny bak. Auto paliło bez problemu aż do dziś ... Jak myślicie czy paliwo mogło zamarznąć czy może to być coś innego ? Grzałem przewody i filtr i nic nie pomogło... Jak myślicie czy spróbować jutro wrzątkiem, czy czekać na cieplejsze dni ?
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 10:40 przez Lukaszr0, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

Post autor: Mako » wt lut 09, 2010 21:54

opisz jak ci nie odpala co się dzieje po przekręceniu kluczyka, akumulator w pełni naładowany ?



Lukaszr0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob cze 06, 2009 22:14
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Lukaszr0 » wt lut 09, 2010 21:56

Akumulator naładowany, rozrusznik kręci ale na sucho, tak jak by paliwa nie dostawał, może to coś z wtryskami ?



wojtas7054
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 13, 2010 20:06
Lokalizacja: grzęby

Post autor: wojtas7054 » wt lut 09, 2010 21:58

a może kabel z zaworu na pompie wtryskowej spadł ?? spróbuj mu podać na krótko prąd i wtedy spróbuj odpalić. pozdrawiam


Wojtas:):)

Lukaszr0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob cze 06, 2009 22:14
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Lukaszr0 » wt lut 09, 2010 22:01

Jutro pokombinuje, zastanawiam się jeszcze czy nie dać mu paliwa "na krótko" tzn bezpośrednio z bańki do pompy.



wojtas7054
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 13, 2010 20:06
Lokalizacja: grzęby

Post autor: wojtas7054 » wt lut 09, 2010 22:04

spróbuj pierw czy ten zawór cyka bo wtedy nawet na krótko nie dostanie paliwa:)


Wojtas:):)

Lukaszr0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob cze 06, 2009 22:14
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Lukaszr0 » wt lut 09, 2010 22:09

Kabel na pompie wtryskowej jest więc nie wiem ...



wojtas7054
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 13, 2010 20:06
Lokalizacja: grzęby

Post autor: wojtas7054 » śr lut 10, 2010 08:43

zdejmij go i wez kabelek luzny i od plusa przyłóż do zawory na tzw krótko i słuchaj czy zawrór cyka.


Wojtas:):)

Lukaszr0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob cze 06, 2009 22:14
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Lukaszr0 » śr lut 10, 2010 17:24

Coś tam cyka, ale palić i dziś nie chce... Jakaś tam mała chmurka z tyłu się pojawia przy kręceniu, więc chyba paliwo dostaje ?



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr lut 10, 2010 18:45

Lukaszr0 pisze:Jakaś tam mała chmurka z tyłu się pojawia przy kręceniu
Jakiego koloru?

Paliwo zasysa? nie idzie powietrze w przezroczystym przewodzie do pompy?
Poluznij 4 nakretki na wtryskach, i zakreć , zobaczy sie czy paliwo dochodzi do wtryskow.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Lukaszr0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob cze 06, 2009 22:14
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Lukaszr0 » śr lut 10, 2010 19:26

Chmurka koloru jasno siwego, nie wiem czy idzie powietrze bo mam zmienione przewody i nie widać - stare popękały, ale nie powinno być powietrza bo nalałem denaturatu do filtra i powinien wypchnąć ewentualne powietrze.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr lut 10, 2010 19:36

Jak jest gdzies nieszczelnosc(np na laczeniach przewodow) to bedzie zasysal powietrze, sprawdz tak jak pisalem wyzej czy nie masz zapowietrzonej pompy odkrecając 4 nakretki z wtryskow


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Lukaszr0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob cze 06, 2009 22:14
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Lukaszr0 » śr lut 10, 2010 19:47

Ok, jutro sprawdzę dziś już za późno bo samochód pod chmurką stoi i ciemno :)

[ Dodano: 12 Lut 2010 14:45 ]
Niestety nie da rady odkręcić tych nakrętek, zapewne nie były ruszane od wyjazdu z fabryki... Przewody na pewno są szczelne bo wymieniałem je z miesiąc temu i są nowe nie są popękane dobrze przylegają i nie mają prawa łapać powietrza, także nie ma opcji żeby pompa była zapowietrzona, zdjąłem przewód przy pompie i było w nim paliwo także nie jest zamarznięte, paliwo uzupełniłem. Macie jeszcze jakieś pomysły ?

[ Dodano: 13 Lut 2010 00:10 ]
Podbijam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości