Wymieniłem pompe wtryskową i nie odpala

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » pn lut 08, 2010 23:17

jak kręcisz to jaki kolor spalin idzie ? mój po wymianie pompy też nie odpalał, okazało się ze to kąt wtrysku, później panowie tak mi poustawiali ze auto nei mialo sily pod góre podjechać, następnie jak już normalnie jeździło to musialem za każdym razem odpalać je ze ssaniem bo inaczej nie dalo rady, no ale teraz przejechalem sie do nich 3 raz i wreszcie doprowadzili auto do stanu używalności :) Nie wpadłeś na to że gościu po prostu opchnął ci lipną pompe ?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt lut 09, 2010 00:10

xxxGlaDxxx pisze:jak kręcisz to jaki kolor spalin idzie ?
do koloru spalin to mu jeszcze daleko jak mu pompa nie ciągnie paliwa.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » wt lut 09, 2010 03:04

Ja po zmianie pompy musialem krecic z 30 minut bo pompa dosc dlugo lezala bez paliwka i znaim zassalo (chwile wczesniej zalana) to troche minelo juz nawet balem sie o rozrusznik, ze wymian pompy go zabije, ale powoli powoli zaczely pojawiac si ekropelki na odkreconych przewodach od wtryskow, potem tylko dokrecenie i jakos tam powoli zalapywaly na 2-3 gary, ale naprawde byl to bardzo mozolny proces. :bigok:


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14143
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 08:13

raf-gog, bo tak na prawdę,żeby pompę zalać to trzeba trochę cierpliwości...wleje się pół szklanki i już się przelewa...trzeba obrócić trochę wałkiem i można lać dalej,lecz nie za dużo,bo za chwilę znów się przeleje...i tak w kółko... :panna:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 11:22

raf-gog pisze:Ja po zmianie pompy musialem krecic z 30 minut bo pompa dosc dlugo lezala bez paliwka i znaim zassalo (chwile wczesniej zalana) to troche minelo juz nawet balem sie o rozrusznik, ze wymian pompy go zabije, ale powoli powoli zaczely pojawiac si ekropelki na odkreconych przewodach od wtryskow, potem tylko dokrecenie i jakos tam powoli zalapywaly na 2-3 gary, ale naprawde byl to bardzo mozolny proces. :bigok:
no to widze że tutaj kryje sie odpowiedź w jaki sposób panowie od pomp w Sobótce zajechali mój nowy akumulator...



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt lut 09, 2010 12:41

Koledzy "JEST MOC" podłączyłem go na że tak powiem kroplówce Obrazek bo już nie miałem siły go zalewać tak jak pisze Michaś_1977, wlałem troszkę obróciłem i już pusto i wlałem, obróciłem i pusto. Zaczął pokazywać paliwo na wtryskach, po dokręcałem je i odpalił ale chodził jak traktor, opóźniłem kąt wtrysku jest ok, tylko jak włączam światła to wchodzi w trochę za niskie obroty bo budą telepie ale jedzie o niebo lepiej chodź jeszcze go nie testowałem tak bardzo bo przy okazji wymieniałem pasek rozrządu i chce żeby się troszke ułożył i tu pytanie:
czy pasek się dociąga po iluś tam km?
I dodam że teraz na ciepłym pali od strzała bez gazu a na tamtej pompie tego nie było,
a tu foto chmury jaka jest po dodaniu gazu Obrazek (ładnie kontrastuje ze śniegiem :grin:) nie wiem czy nie jest za bogata ale na wolnych obrotach dymka nie puści, dawka jest wkręcona do samego ogranicznikai dodam że zrobiłem GOV-moda, proszę o sugestie co do tego...

a i oczywiście POINT-y poszły za pomoc :bigok:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14143
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 13:33

VireWolf88 pisze:czy pasek się dociąga po iluś tam km?
Po montażu i pierwszym odpaleniu należy skorygować.Później powinien śmigać do następnej wymiany,ale nic nie stoi na przeszkodzie,by zaglądnąć po iluś tam tysiącach i jeszcze raz skorygować...
Czasami jak robię komuś rozrząd i widzę pasek który ma ochotę spaść,to się zastanawiam jakim prawem ten silnik jeszcze jest w jednym kawałku :grin: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt lut 09, 2010 13:34

VireWolf88 pisze:czy pasek się dociąga po iluś tam km?
Nie trzeba, pasek ma sie obracać w najdluzszym jego odcinku na rozrządzie o 90 stopni czyli 45stopni w jedną srone i 45stopni w drugą, jesli tam masz to sprawdz jeszcze raz to po jakims 1tys kilometrow i jak sie cos zmieni to podciagnij i bedzie OK
VireWolf88 pisze:nie wiem czy nie jest za bogata ale na wolnych obrotach dymka nie puści, dawka jest wkręcona do samego ogranicznikai dodam że zrobiłem GOV-moda, proszę o sugestie co do tego...
Moim zdaniem dawka jest za duza tak moze kopcic ale pod obciązeniem a nie po wcisnieciu pedalu gazu na biegu jalowym :green_fuck:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14143
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 13:41

VireWolf88, to normalne,że na postoju walnie chmurę...zwłaszcza jak podkręciłeś dawkę.Nie ma co się dziwić :bajer: ...
Podczas jazdy tego nie ma,bo suszarka daje ciśnienie i paliwo lepiej sie spala,natomiast na postoju suszarka nie ciśnie :bigok: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt lut 09, 2010 13:58

Michaś_1977 pisze:VireWolf88, to normalne,że na postoju walnie chmurę...zwłaszcza jak podkręciłeś dawkę.Nie ma co się dziwić :bajer: ...
Podczas jazdy tego nie ma,bo suszarka daje ciśnienie i paliwo lepiej sie spala,natomiast na postoju suszarka nie ciśnie :bigok: ...
czyli może tak zostać? a dawki nie podkręcałem tak była jak pompę kupiłem


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » wt lut 09, 2010 15:15

Turbine lepij podkrec:P a nie dawke zmniejszaj :bigok:


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt lut 09, 2010 16:17

raf-gog pisze:Turbine lepij podkrec:P a nie dawke zmniejszaj :bigok:
to też ale narazie delikatnie będzie bo nie ma jeszcze icka i uszczelka zwykła


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 180 gości