101KM stracił nagle moc... zgasł...nie chce odpalić... Help!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 09, 2010 01:10

Dr Koncpom,
auto musi byc odpalone zeby kontrolki blad pokazaly

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:11 ]
Dr Koncpom pisze:Skoro brakło by oleju który wymieniłem 2000km temu czyli we wtorek poprzeni to by się coś świeciło.
po odpaleniu sprawdzy czy jest olej i czy cisnienie ok jest, inaczje nie sprawdzisz nic, na vagu moze cos wyjdzie.
daj znac co uzna mechanik


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt lut 09, 2010 01:12

Silnik kosztuje w cenach 2000-3000zł na allegro a jaki masz silnik axr czy atd oznaczenie znajdziesz w bagażniku przy kole zapasowym jest tam naklejka



Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 01:14

Jak już się zkapcanił to przejechałem nim jeszcze z 1km zanim mi nie zgasł nie zapaliło się nic (chciałem wrzucić wyższy bieg i go w ten sposób zgasiłem)



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt lut 09, 2010 01:16

w pierwszej kolejności do sprawdzenia jest pozycja klapy gaszącej - tej znajdującej się we wlocie, wewnątrz obudowy zaworu EGR, jak będzie przymknięta a stawiam, że będzie to masz przyczynę zgaśnięcia silnika i leciutkie kręcenie rozrusznikiem jakby silnik nie miał kompresji.


Obrazek

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 01:16

Juto będę wiedział w sumie, tylko chciałem spać spokojniej dzięki wszym postom.

No coż, silnik może w sumie wymienić najporśćiej, a jak będzie set z turbiną i sprzęgłem - fantastycznie



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt lut 09, 2010 01:17

Moze coś padło w elektronice ale jak piszesz ze silnik pracował traktorowato to mógł się zapłon przestawić auto musisz oddac do mechanika niech rozbiera



Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 01:18

Sztomelu, mądry post widze tu :-) Może to bardzo cenna być podpowiedź...



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt lut 09, 2010 01:18

tylko i wyłącznie jest to wina zamkniętj klapy gaszącej


Obrazek

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 01:19

Zapłon w dieslu? To on ma zapłon? Czy sam się zapal od ciśnienia bo tak mi tata mówił gdy byłem mały...



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt lut 09, 2010 01:19

tu masz link z całym silnikiem z turbem
http://moto.allegro.pl/item902029971_si ... di_a3.html
a tu ze skrzynią
http://moto.allegro.pl/item902029971_si ... udi_a3.htm



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 09, 2010 01:20

Sztomel, chyba przestawil najbardziej optymistyczna wersje usterki, oby mial racje :P

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:21 ]
ZbyszekGolf, kąt wtrysku prędzej :P
ale sam z siebie to napewno sie nie przestawil, nie ustawia sie go VAGiem tylko "ręcznie"
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 01:20 przez brynol, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 01:22

Ładny motor, taki czysty... Tylko kto będzie chciał mi to przelożyć.

Prędzej kupie BMW :-)



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt lut 09, 2010 01:23

Chodzi o kąt sychronizacji czy się nie przestawił bo tak nazywa sie w tdi pd a w tdi nazywa się kąt wtrysku to ustawienie zapłonu to taka potoczna nazwa



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 01:23

Dr Koncpom pisze:Hmmm, myśle co ma filtr powietrza do tej sprawy?


jak turbo wyziewa ducha to potrafi rzygac olejem do filtra :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości