101KM stracił nagle moc... zgasł...nie chce odpalić... Help!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

101KM stracił nagle moc... zgasł...nie chce odpalić... Help!

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 00:40

Witam

Jechałem spokojnie swoim golfem, a tu nagle coś mu się stało. Wciskałem gaz a obroty wcale się nie zmieniały. Hałasował tak jakby coś miał luźnego.

W związku z tym, że chciałaem dojechać jak najdalej zaplanowalem zapiąć 2 bieg i jechać tak na 1000rpm, jednak dyliżans zgasł...

Nie da się go odpalić, rozruszik bardzo łatwo kręci silnikiem: tak niespotykanie szybko... Jakby było coś odłączone.

Dodam, że od miesiąca zacinała mi się turbina z racji na jej uszkodzenia, ale czy uszkodzon aturbina może być przyczyną tych problemów.

Napiszce co mogło się zepsuć i czy nie zbankrutuje jeśli zabiorę się za naprawę...
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 00:47 przez Dr Koncpom, łącznie zmieniany 2 razy.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 09, 2010 00:43

moze turbo padlo, sprawdz czy masz olej w silniku.
sprawdz jak pasek rozrzadu

[ Dodano: 08 Lut 2010 23:43 ]
no i poki nie stwierdzisz co sie stalo nie krec rozrusznikiem


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 00:45

Spoko, rozrząd mam nowy... To raczej nie on

Ale dodam do sprawy, że silik od jakiegoś czasu prcował bardziej traktorowato



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt lut 09, 2010 00:48

Witam wygląda na to ze turbo się uszkodziło i przez to silnik mógł się zatrzeć



Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 00:50

Podczas odpalania zdał się zaskoczyć troszke. Zatarty to by raczej się nie chciał zakręcić.

Może to zwyczajnie głowyce wyj...ło? Wkońcu 200tyś km przebiegu zaraz pokaże.

Złomy z tych TDI, taniocha jakaś ;-( A wszyscy gadają, że takie wspaniałe - 500tyś można przejechać! Hhhahahahah
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 00:53 przez Dr Koncpom, łącznie zmieniany 1 raz.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 09, 2010 00:54

Dr Koncpom, klin sprawdzales?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 00:54

przy 200tys głowice by szlag trafił ? może rzeczywiścei turbo wyssało cały olej, sprawdz filtr powietrza jak wyglada. jesli myslisz ze glowica to sprawdz plyn chlodniczy czy jest oraz jak wyglada olej (o ile wogole go masz). i co cie kusi zeby krecic tym rozrusznikiem? auto na lawete i na warsztat :)



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 09, 2010 00:54

Dr Koncpom pisze:Złomy z tych TDI, taniocha jakaś ;-( A wszyscy gadają, że takie wspaniałe - 500tyś można przejechać! Hhhahahahah
bo to sa dobre silniki tylko trzeba odpowiednio o nie dbac...

[ Dodano: 08 Lut 2010 23:55 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt lut 09, 2010 00:55

Moze padł jakiś czujnik jak sie silnik zatrze to prawda nie można go obrócić jabym sprawdził vagiem

[ Dodano: 08 Lut 2010 23:57 ]
Mi jak padło turbo to silnik dymił i za niedługo zaświeciła się kontrolka od oleju ale go zgasiłem i silnik cały sprawdz czy masz olej w silniku sprawdz auto vagiem



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 09, 2010 00:57

obroc pelen obrot silnikiem, za ktores kolo zaczep klucz i zobaczysz jak bedzie szlo.
i nie krec juz nim...


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 00:58

Jutro. Zostawiłem go u mechaniksa. Zobaczymy czy coś zdziała dopiero rano.

Ja stawiam na głowicę, jakąś pompe kretyńską albo na to, że trurbo wpadło w silnik...

Mój biedny Gofr, co ja mam mu zrobić. By to był mk3 albo 2 to by się właśnie dotarł :panna:



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 09, 2010 01:00

Dr Koncpom pisze:że trurbo wpadło w silnik...
a to ciekawe :d
albo turbo albo cos z rozrzadem poszlo


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt lut 09, 2010 01:02

Mogło być tak ze turbo się rozleciało i np wirnik mógł wpaść przez kolektor ssący nad tłok albo coś z głowicą niech mechanik rozbierze auto i będzie wtedy coś wiadomo



Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 01:04

Hmmm, myśle co ma filtr powietrza do tej sprawy?

Engine Check się nie pali... Wogóle żadna kontrolka się nie pali. Skoro brakło by oleju który wymieniłem 2000km temu czyli we wtorek poprzeni to by się coś świeciło.

Nie, mam to gdzieś, jak coś naprawdę się strasznie drogiego zepsulo to kupie na allegro inny silnik i tyle.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 224 gości