Turbo k14 a t2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 08, 2010 20:54

Toshiba pisze:a nie lepiej Garreta T3?
Jakbym miał wybierać między nową K-24 i nową T-3,to wybrałbym K-24...ale to jest moja opinia,więc inni mogą mieć odmienne zdanie na ten temat :bajer: ...

[ Dodano: 08 Lut 2010 19:57 ]
Generalnie chodziło mi o to,że większa suszara jest lepsza dla sprzęgła i do modów :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » pn lut 08, 2010 21:08

Toshiba, ja zmierzam ku T3 :)

swoja droga michal ma racje - male turbo jak juz zacznie dmuchac wgniecie w fotel ale odbija to sie na zywotnosci sprzegla niestety ;/

i osobiscie irytuje mnie ze jadac 80km/h nic nie pompuje a przy 100km/h juz ma 0,2-0,3 bara :)
mam nadzieje ze po swapie na t3 spalanie zmaleje i przy tej 100 turbo bedzie jeszcze spalo



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pn lut 08, 2010 21:16

Michaś_1977 pisze:ale to jest moja opinia
Chciałem właśnie, byś wyraził tę opinię :)



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 00:25

według panów z RKF turbo (Robotnicza 22 Wrocław) Garret T2 jest lepszy niż K14. Nie znam sie dokładnie na tym, ale w moim SB podobno mialem K14 (co prawda było trupem i chlapało olejem do filtra powietrza) i założyli mi nowego Garreta T2.



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » wt lut 09, 2010 00:31

xxxGlaDxxx ile koszt zalozenia wraz z nowym turbo cie wyszedl?? bo mnie czeka za chwile ta sama przyjemnosc


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 00:33

razem z nowym turbo 800zł, jeśli jestes z dolnego śląska to naprawde polecam ci ten warsztat. dwóch zmyślnych młodych chłopaków.



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » wt lut 09, 2010 00:42

:bigok: Opolskie
xxxGlaDxxx pisze:dwóch zmyślnych młodych chłopaków
ja jestem jednym zmyslym chlopakiem :chytry: i dam sobie rade z wymiana T2 lecz musze dac do regeneracjii i sie zastanawiam where?
xxxGlaDxxx a jak wrazenia po wymiane odczuwalne? z przesiadki na T2?


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 00:44

nie baw sie w regeneracje, wyniesie cie to wiecej niz kupno nowego turbo. moje kosztowało bodajze 500zł, nowe świecące sie z pudełeczka :) roznica jest kolosalna, wczoraj na swiatłach odstawiłem paska B5 1.8, łysy kark był deczko zdziwiony.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt lut 09, 2010 00:55

xxxGlaDxxx pisze:moje kosztowało bodajze 500zł
:goof:

Napewno mowa o nowym?
troche to malo , bo uzywki chodzą tez w tych cenach
jarekkoval pisze:osobiscie irytuje mnie ze jadac 80km/h nic nie pompuje a przy 100km/h juz ma 0,2-0,3 bara
U mnie zaczyna cos tam wskazowka unosić sie na 5 biegu przy 120km/h oczywiscie jak jade stałą predkością


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 00:56

Dzikuvip pisze:Napewno mowa o nowym?
troche to malo , bo uzywki chodzą tez w tych cenach
Podłączam się do pytania.
Bo jakby tak było - wszyscy kupowaliby nowe...



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 00:57

napewno nowa :) 100% pewności potwierdzone rachunkiem :)

[EDIT]

no i oczywiście kontaktem organoleptyczny z mojej strony i strony mojego ojca :)
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 00:58 przez xxxGlaDxxx, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt lut 09, 2010 01:03

xxxGlaDxxx,


A swoją starą sprezarke zostawiles im ?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 01:06

wiadomo ze tak :) swoja droga, przy używanej turbinie zdaje mi sie ze nie musialbym pierwsze tysiac km pokonywać w zakresie obrotow 1-2,5tys ? takie dostalem zalecenie i co do km sie go trzymałem. Teraz nie mam z nią zadnych problemow i suszy jak ta lala.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt lut 09, 2010 07:58

Kiedyś ktoś na forum powiedział, że T2 ma muszle chłodzoną wodą a ja polecam poczytanie tej strony:

http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... G%26um%3D1


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 175 gości