Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
-
Kontakt:
Post
autor: jarekkoval » pn lut 08, 2010 21:08
Toshiba, ja zmierzam ku T3
swoja droga michal ma racje - male turbo jak juz zacznie dmuchac wgniecie w fotel ale odbija to sie na zywotnosci sprzegla niestety ;/
i osobiscie irytuje mnie ze jadac 80km/h nic nie pompuje a przy 100km/h juz ma 0,2-0,3 bara
mam nadzieje ze po swapie na t3 spalanie zmaleje i przy tej 100 turbo bedzie jeszcze spalo
-
Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
-
Kontakt:
Post
autor: Toshiba » pn lut 08, 2010 21:16
Michaś_1977 pisze:ale to jest moja opinia
Chciałem właśnie, byś wyraził tę opinię
-
xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 00:25
według panów z RKF turbo (Robotnicza 22 Wrocław) Garret T2 jest lepszy niż K14. Nie znam sie dokładnie na tym, ale w moim SB podobno mialem K14 (co prawda było trupem i chlapało olejem do filtra powietrza) i założyli mi nowego Garreta T2.
-
slimak20
- Użytkownik
- Posty: 292
- Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
- Lokalizacja: PL
-
Kontakt:
Post
autor: slimak20 » wt lut 09, 2010 00:31
xxxGlaDxxx ile koszt zalozenia wraz z nowym turbo cie wyszedl?? bo mnie czeka za chwile ta sama przyjemnosc
VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)
-
xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 00:33
razem z nowym turbo 800zł, jeśli jestes z dolnego śląska to naprawde polecam ci ten warsztat. dwóch zmyślnych młodych chłopaków.
-
slimak20
- Użytkownik
- Posty: 292
- Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
- Lokalizacja: PL
-
Kontakt:
Post
autor: slimak20 » wt lut 09, 2010 00:42
Opolskie
xxxGlaDxxx pisze:dwóch zmyślnych młodych chłopaków
ja jestem jednym zmyslym chlopakiem
i dam sobie rade z wymiana T2 lecz musze dac do regeneracjii i sie zastanawiam where?
xxxGlaDxxx a jak wrazenia po wymiane odczuwalne? z przesiadki na T2?
VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)
-
xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 00:44
nie baw sie w regeneracje, wyniesie cie to wiecej niz kupno nowego turbo. moje kosztowało bodajze 500zł, nowe świecące sie z pudełeczka
roznica jest kolosalna, wczoraj na swiatłach odstawiłem paska B5 1.8, łysy kark był deczko zdziwiony.
-
Dziku VR6
- Pussy Wagon
- Posty: 3113
- Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontakt:
Post
autor: Dziku VR6 » wt lut 09, 2010 00:55
xxxGlaDxxx pisze:moje kosztowało bodajze 500zł
Napewno mowa o nowym?
troche to malo , bo uzywki chodzą tez w tych cenach
jarekkoval pisze:osobiscie irytuje mnie ze jadac 80km/h nic nie pompuje a przy 100km/h juz ma 0,2-0,3 bara
U mnie zaczyna cos tam wskazowka unosić sie na 5 biegu przy 120km/h oczywiscie jak jade stałą predkością
-
Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
-
Kontakt:
Post
autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 00:56
Dzikuvip pisze:Napewno mowa o nowym?
troche to malo , bo uzywki chodzą tez w tych cenach
Podłączam się do pytania.
Bo jakby tak było - wszyscy kupowaliby nowe...
-
xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 00:57
napewno nowa
100% pewności potwierdzone rachunkiem
[EDIT]
no i oczywiście kontaktem organoleptyczny z mojej strony i strony mojego ojca
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 00:58 przez
xxxGlaDxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Dziku VR6
- Pussy Wagon
- Posty: 3113
- Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontakt:
Post
autor: Dziku VR6 » wt lut 09, 2010 01:03
xxxGlaDxxx,
A swoją starą sprezarke zostawiles im ?
-
xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 01:06
wiadomo ze tak
swoja droga, przy używanej turbinie zdaje mi sie ze nie musialbym pierwsze tysiac km pokonywać w zakresie obrotow 1-2,5tys ? takie dostalem zalecenie i co do km sie go trzymałem. Teraz nie mam z nią zadnych problemow i suszy jak ta lala.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 175 gości