Przerwy mocy 1Z + temeperatura silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

RED TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 21, 2009 00:18
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Kontakt:

Przerwy mocy 1Z + temeperatura silnika

Post autor: RED TDI » pn lut 08, 2010 18:06

W sobote w drodze do Wro odczułem w moim TDI 90KM 1Z lekkie przerwy z mocy, uczucie jakby mocniej zawiał wiatr wstecznie do kierunku auta, są mocno widoczne od około 2,5tys obrotów, nie są stałe, auto przyśpiesza jednak ma momenty spadków, jak sądzicie czego to jest wina?

Inne pytanie, wstyd mi nawet o tym pisac, ale to głupota ze posłuchałem ojca, który twierdzi ze to auto nigdy nie miało wiekszych temperatur i tak powinno być, domniemam że od około 50 tysięcy jeżdzę z uszkodzonym termostatem, na stałe otwartym, auto ciągle ma troche ponad 70 stopni C, nie nagrzewa sie mocniej...Mam racje ze to tak raczej nie powinno być?
Czy mogłem mu jakoś zaszkodzić tak duzym przebiegiem z taką temperaturą?
Auto na dzien dzisiejszy ma 275 tys, to raczej przebieg autentyczny gdyz sami to auto sprowadzalismy, a NIemraszki wtedy raczej nie kręcili liczników (po zakupie miał 160tys),

Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomoc


Szarik zaprasza http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2871386#2871386

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn lut 08, 2010 18:12

RED TDI pisze:domniemam że od około 50 tysięcy jeżdzę z uszkodzonym termostatem, na stałe otwartym, auto ciągle ma troche ponad 70 stopni C, nie nagrzewa sie mocniej...Mam racje ze to tak raczej nie powinno być?
Masz
RED TDI pisze:Czy mogłem mu jakoś zaszkodzić tak duzym przebiegiem z taką temperaturą?
Nie mogłeś ,wymień termostat to zobaczysz w końcu więcej niż 70stopni :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

RED TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 21, 2009 00:18
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Kontakt:

Post autor: RED TDI » pn lut 08, 2010 18:36

dzięki za pocieszenie, choc tyle, ze nic mu sie nie stało jak twierdzisz...
a co z przerwami mocy ? macie jakies pomysły?


Szarik zaprasza http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2871386#2871386

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » pn lut 08, 2010 18:48

towarzyszy im świst z okolic turba?

[ Dodano: 08 Lut 2010 17:48 ]
zrob logi dynamiczne i sie wyjasni gdzie moc ucieka

[ Dodano: 08 Lut 2010 17:49 ]
RED TDI pisze:.Mam racje ze to tak raczej nie powinno być?
wymien termostat, troszke zabawy przy tym jest.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49969&start=0
RED TDI pisze:Czy mogłem mu jakoś zaszkodzić tak duzym przebiegiem z taką temperaturą?
jak spokojnie i grzecznie jezdziles to nie, jedynie wiecej ropy szlo :P


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

RED TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 21, 2009 00:18
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Kontakt:

Post autor: RED TDI » pn lut 08, 2010 19:32

spokojnie nie jeżdże...120-140, raczej mocno używając turbiny...


Szarik zaprasza http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2871386#2871386

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » pn lut 08, 2010 19:40

RED TDI,
wymien termostat i bedzie ok, generlanie TDI nie mozna katowac na zimnym silniku


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Post autor: wronek1 » pn lut 08, 2010 20:00

a przerwy w mocy to moze byc przepływka.
Podmien i zobacz czy na sprawnej jest poprawa, jeśli tak to sprobuj swoja wyczyscic.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 90 gości