Golf IV ASZ brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcinks2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 23, 2009 01:01
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Golf IV ASZ brak mocy

Post autor: marcinks2 » pn lut 08, 2010 15:57

Witam

Szanowni koledzy zwracam sie z do was z takim zapytanie tak jak w temacie .
Jestem posiadaczem od jakiegos czasu Golfa IV ASZ i na poczatku myslalem ze wszystko z autkiem ok ale jak na 130 PS wydawalo mi sie ze troche ma malo mocy.
W zeszły piatek przejechałem sie golfem kolegi tez ASZ i no i no wlasnioe jego jezdzi jak na 130 PS moj przy tym to zwykły sdi .Podpowiem ze w pamieci EDC nie ma zadnych bledow autko jest swiezo po obsludze nowe filtry i olej czyli to tez wykluczam
czyzby to byly zapieczone kierownice tubosprezarki ?



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » pn lut 08, 2010 16:05

marcinks2, Od nieszczelności w układzie, przez padnięte pompki na suszrce kończąć. Bez podłączenia do VAGa i zrobienia logów możemy gdybać do rana. KOszt max 100pln a bogatszy będziesz o wiedze jak niejeden mechanik.


Dziki

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Golf IV ASZ brak mocy

Post autor: doggie » pn lut 08, 2010 16:16

marcinks2 pisze: Podpowiem ze w pamieci EDC nie ma zadnych bledow
czym był czytane błedy? VAG-iem?


marcinks2 pisze: czyzby to byly zapieczone kierownice tubosprezarki ?
przy notlaufie w pamięci ECU powinien być błąd ciśnienia doładowania

notlauf http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3215517#3215517
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 16:17 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



marcinks2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 23, 2009 01:01
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: marcinks2 » pn lut 08, 2010 16:22

Posiadam kts 650 tym byly czytane bledy



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lut 08, 2010 16:26

marcinks2 pisze:Posiadam kts 650 tym byly czytane bledy
za bardzo nie orientuję jakie mozliwości ma ten tester BOSCH KTS 650 ale proponuję zdiagnozować VAG-iem, no i przede wszystkim nie zrobisz pełnej diagnozy statycznej i dynamicznej (logów) tym testerem a to jest nieodzowne, aby zbadać co w trawie piszczy



marcinks2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 23, 2009 01:01
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: marcinks2 » pn lut 08, 2010 16:35

Ok no poszukam kto w okolicy ma vaga lub zakupie samemu coś
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 19:26 przez marcinks2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lut 08, 2010 16:41

marcinks2, poszukaj w forum service http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142822, i zrób logi



marcinks2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 23, 2009 01:01
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: marcinks2 » pn lut 08, 2010 16:44

ok a jesli cos bym chcial zakupic co polecacie



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lut 08, 2010 16:46

marcinks2, tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182762 masz temat odnośnie kabelków



marcinks2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 23, 2009 01:01
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: marcinks2 » wt lut 09, 2010 15:39

piszecie mi bym vagiem sie podpiol u mnie w testerze terz jest taka opcja wartosci rzeczywiste i mozna je porownywac z wrtosciami jakie powinny byc przy danej predkosci czy obciazeniu silnika
dzisiaj patrzylem na te wartosci i tak nap cisnienie doladowania przy 2200 powinno byc 1900 a wartosc zmierzona pokazuje 1870 wiec ok
masa powietrza zasysanego tez przy 2200 powinno byc 850 wartosc zmierzona 834
wiec mysle ze przeplywka i turbina sa ok
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 19:25 przez marcinks2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Robcik1916
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Robcik1916 » pt lut 12, 2010 13:30

kolego posiadam taki sam silnik ASZ miałem też taki problem słabo się zbierał powodem był uszkodzony przepływomierz i miałem tylko 101 koników



marcinks2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 23, 2009 01:01
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: marcinks2 » sob lut 13, 2010 01:57

No przeplywek już wykluczam dzisiaj zalożylem nową i jest tak samo :cry:
jutro wyciagam turbinę by spr jak kierownice wygladaja czy nie sa zapieczone



Awatar użytkownika
Robcik1916
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Robcik1916 » sob lut 13, 2010 12:59

daj znać jak będziesz coś wiedział z turbawką



marcinks2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 23, 2009 01:01
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: marcinks2 » ndz lut 14, 2010 22:37

No w sobote nie mialem zbytnio czasu zdażylem tylko odkrecić sztange na turbinie idzwignia chodzi lekko w obie strony więc kierownice sa ok(jesli dobrze myślę) w tygodniu sprawdze uklad dolotowy pod kątem szczelności przewodu i ic .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości