gdzie podłączyć wskaźnik doładowania w mk3 AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zeton
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 650
Rejestracja: śr paź 10, 2007 13:23
Lokalizacja: NoVWa Sól
Kontakt:

gdzie podłączyć wskaźnik doładowania w mk3 AFN

Post autor: zeton » ndz lut 07, 2010 19:08

witam tak jak w temacie kupiłem wskaźnik doładowania i nie za bardzo wiem gdzie go podłączyć bardzo był bym wdzięczny za jakieś zdjęcia z zaznaczaniem gdzie trzeba się wpiąć :pub: :pub:



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz lut 07, 2010 19:17

Podepnij sie do rury od IC jak na foto

Obrazek

[ Dodano: Nie 07 Lut, 2010 ]
chyba ze znajdziesz u siebie ten wezyk to tam wepnij się z trójnikiem i po sprawie ;D
Obrazek


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
zeton
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 650
Rejestracja: śr paź 10, 2007 13:23
Lokalizacja: NoVWa Sól
Kontakt:

Post autor: zeton » ndz lut 07, 2010 19:25

dzikuvip podpiąłem się pod ten wężyk wszystko pokazuje ale strasznie zegar mi brzęczy może to wina zegara a i jak butuje to pokazuje na 1,2 bar i zeskoczy po chwili na 0,8bar



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz lut 07, 2010 19:31

zeton pisze:dzikuvip podpiąłem się pod ten wężyk wszystko pokazuje ale strasznie zegar mi brzęczy może to wina zegara
W wezyku tylko sie zwieksza cisnienie, wskaznik cos szwankuje jak brzeczy cos w nim.

zeton pisze:jak butuje to pokazuje na 1,2 bar i zeskoczy po chwili na 0,8bar
powiedz jak sobie pedzisz na 3 biegu, wciszkasz mu pedal do konca, cisnienie zaczyna rosnąc powiedzmy od 2 tys obr/min . . . przy 4 tys masz te swoje wyzej napisana 1.2bara i jak go dalej krecisz to cisnienie raczej bedzie spadac,

zauwazyles moze przy jakich obrotach Ci to cisnienie spada? regularnie?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz lut 07, 2010 21:37

zeton pisze:ale strasznie zegar mi brzęczy może to wina zegara
No niestety niektóre manometry (szczególnie te tanie ) brzęczą .Ja testowałem trzy i tylko jeden najstarszy nie brzęczał .Pozostałe dwa nowe brzęczą niestety


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » ndz lut 07, 2010 23:34

zeton, masz overboost, a powiedz skąd dobiega ci to brzęczenie?? ze środka auta??



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » pn lut 08, 2010 00:44

ja mam autogauge i pokazuje spoko. nic nie brzeczy. u mnie tez ciśnie na 1,2 bara potem spada na 0,9 i tak trzyma. czeste zjawisko w afn chwilowe przeładowanie przy ok 2000 obr.


fuck air ride

Awatar użytkownika
zeton
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 650
Rejestracja: śr paź 10, 2007 13:23
Lokalizacja: NoVWa Sól
Kontakt:

Post autor: zeton » pn lut 08, 2010 10:30

zeton, masz overboost, a powiedz skąd dobiega ci to brzęczenie?? ze środka auta??
brzęczenie dobiega bezpośrednio z samego zegara :grrr:

[ Dodano: 08 Lut 2010 09:31 ]
a tak jeszcze zapytam da rade do takiego afn-a zapodac bloo off :bajer:



Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » pn lut 08, 2010 11:13

Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 11:20 przez BartekGib, łącznie zmieniany 1 raz.


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

lucasss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 10:21
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: lucasss » śr lut 10, 2010 12:17

U mnie ciśnienie skacze do 2 bar a później trzyma 1,25 :) auto po programie



Awatar użytkownika
zeton
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 650
Rejestracja: śr paź 10, 2007 13:23
Lokalizacja: NoVWa Sól
Kontakt:

Post autor: zeton » śr lut 10, 2010 20:54

U mnie ciśnienie skacze do 2 bar a później trzyma 1,25 :) auto po programie

no ja planuję jeszcze przed manią zapodać program i większy IC wtedy zobaczymy jak u mnie będzie pompował :bajer:



Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: yanosho » śr lut 10, 2010 22:51

zeton pisze:brzęczenie dobiega bezpośrednio z samego zegara :grrr:
przy prawie zerowym doładowaniu przy jeździe na 2 biegu prawie bez gazu lub muleniu na wysokim biegu na małych obrotac też mi sam zegar brzęczy :/



Awatar użytkownika
zeton
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 650
Rejestracja: śr paź 10, 2007 13:23
Lokalizacja: NoVWa Sól
Kontakt:

Post autor: zeton » czw lut 11, 2010 08:46

przy prawie zerowym doładowaniu przy jeździe na 2 biegu prawie bez gazu lub muleniu na wysokim biegu na małych obrotac też mi sam zegar brzęczy :/
ok ale u mnie dzieje się tak jak zaczyna pompować i aż do 1,5bara cały czas brzęczy ale spoko wczoraj odesłałem i czekam na drugi zobaczymy co z tego wyjdzie :bigok:



arwam

Post autor: arwam » czw lut 11, 2010 15:26

zeton,

a trójnika który jest w zestawie użyłeś i podłączyłeś pod wyjście z dyszką?

i proponowałbym się najpierw za turbine wziąć ina większą zmienić a dopiero potem IC



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości