[Passat B4] Prośba o zidentyfikowanie części, TDI 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Varenoth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 22:13
Lokalizacja: Suwałki

[Passat B4] Prośba o zidentyfikowanie części, TDI 1Z

Post autor: Varenoth » ndz lut 07, 2010 22:32

Witam szanownych użytkowników.

Jestem posiadaczem Passata 1.9 TDI (1Z), model B4 z roku 1996. Parę dni temu auto stało u mechanika (wymiana sprzęgła). Po odebraniu go z warsztatu otworzyłem maskę i po chwili obserwacji zauważyłem, że brakuje dwu śrub w... No właśnie, mógłby ktoś oświecić mnie cóż to takiego jest? Trzecia śruba, ta z tyłu której nie widać, jest odkręcona do połowy.

Obrazek

Obrazek

Mam jeszcze drugie pytanie. Przy zimnym silniku, po wkręceniu go powyżej 3,5 tys. obrotów, samochód "umiera", tzn całkowicie traci moc, cały klekocze i kotłuje baardzo mocno białym dymem. Po chwili wraca do normy, zależy jak jest zimny. Do tego wszystkiego dochodzą jeszcze zaniki mocy - nie ma reguły, raz jest raz nie ma. Wdzięczny będę za pomoc, pozdrawiam.



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Post autor: wronek1 » ndz lut 07, 2010 22:44

kolego , sruby sobie dopasuj i wkręc.
A na zimnym silniku nie gazuj na takie obroty bo to nie benzyna...
Nie pałuje sie zimnego diesla, podwiesza Ci sie hydraulika i dlatego zaczyna silnik kuleć.
Tak sie nie robi. pozdr.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Varenoth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Varenoth » ndz lut 07, 2010 22:57

Specjalnie to go nie katuje, wiem, że to nie benzyna ;). Ale czasem jak muszę gdzieś przyspieszyć i zdechnie na środku ulicy to jest niezbyt ciekawie. A z mocą co może być? Niezależnie od temperatury, na zmianę jest dobrze i po chwili leci na 50% mocy. I, z ciekawości, co to jest na zdjęciu?

Edit: tak nawiasem to nie grubo powyżej 3.5 tys obrotów tylko mniej więcej od tylu.
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 23:01 przez Varenoth, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » ndz lut 07, 2010 23:31

Varenoth, to co na zdjęciu to napinacz paska od alternatora



Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » ndz lut 07, 2010 23:41

Te śrubki kupisz w salonach VW, sam je kupowałem do siebie, koszt nie wielki.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn lut 08, 2010 03:22

golfer_1984, udzielił prawidłowej odpowiedzi.


Obrazek

Varenoth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Varenoth » pn lut 08, 2010 14:57

Ok, w takim razie dzięki wam



Awatar użytkownika
kkarols16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 14:20
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: kkarols16 » pn lut 08, 2010 23:54

A co z tymi drgawkami ? mam to samo w pasacie b4 1.9TDI 96r na dodatek ostatnio przestał palić tak jak trzeba jak naładuje aku to jeszcze odpali na drugi dzień juz nie i znowu musze ładować, aku raczej sprawny



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości