[Passat B4] Prośba o zidentyfikowanie części, TDI 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[Passat B4] Prośba o zidentyfikowanie części, TDI 1Z
Witam szanownych użytkowników.
Jestem posiadaczem Passata 1.9 TDI (1Z), model B4 z roku 1996. Parę dni temu auto stało u mechanika (wymiana sprzęgła). Po odebraniu go z warsztatu otworzyłem maskę i po chwili obserwacji zauważyłem, że brakuje dwu śrub w... No właśnie, mógłby ktoś oświecić mnie cóż to takiego jest? Trzecia śruba, ta z tyłu której nie widać, jest odkręcona do połowy.
Mam jeszcze drugie pytanie. Przy zimnym silniku, po wkręceniu go powyżej 3,5 tys. obrotów, samochód "umiera", tzn całkowicie traci moc, cały klekocze i kotłuje baardzo mocno białym dymem. Po chwili wraca do normy, zależy jak jest zimny. Do tego wszystkiego dochodzą jeszcze zaniki mocy - nie ma reguły, raz jest raz nie ma. Wdzięczny będę za pomoc, pozdrawiam.
Jestem posiadaczem Passata 1.9 TDI (1Z), model B4 z roku 1996. Parę dni temu auto stało u mechanika (wymiana sprzęgła). Po odebraniu go z warsztatu otworzyłem maskę i po chwili obserwacji zauważyłem, że brakuje dwu śrub w... No właśnie, mógłby ktoś oświecić mnie cóż to takiego jest? Trzecia śruba, ta z tyłu której nie widać, jest odkręcona do połowy.
Mam jeszcze drugie pytanie. Przy zimnym silniku, po wkręceniu go powyżej 3,5 tys. obrotów, samochód "umiera", tzn całkowicie traci moc, cały klekocze i kotłuje baardzo mocno białym dymem. Po chwili wraca do normy, zależy jak jest zimny. Do tego wszystkiego dochodzą jeszcze zaniki mocy - nie ma reguły, raz jest raz nie ma. Wdzięczny będę za pomoc, pozdrawiam.
Specjalnie to go nie katuje, wiem, że to nie benzyna . Ale czasem jak muszę gdzieś przyspieszyć i zdechnie na środku ulicy to jest niezbyt ciekawie. A z mocą co może być? Niezależnie od temperatury, na zmianę jest dobrze i po chwili leci na 50% mocy. I, z ciekawości, co to jest na zdjęciu?
Edit: tak nawiasem to nie grubo powyżej 3.5 tys obrotów tylko mniej więcej od tylu.
Edit: tak nawiasem to nie grubo powyżej 3.5 tys obrotów tylko mniej więcej od tylu.
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 23:01 przez Varenoth, łącznie zmieniany 1 raz.
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Varenoth, to co na zdjęciu to napinacz paska od alternatora
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości