Co obejmuje regeneracja pompy wtryskowej?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » ndz lut 07, 2010 13:11

No turbo kupilem na aukci po regeneracji takze raczej odpada. Kat wtrysku mozna by ustawic ale wydajemi sie ze pompa nie trzyma paliwa i troszke sie cofa bo jak rano odpalam to musze na 3 razy krece krece i nagle juz załapuje i biore jeszcze raz grzeje swiece i pali ale chmure wali duzo jakby wypalał te zalane paliwo


Krakulec

tomgos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lut 16, 2010 21:27
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: tomgos » wt lut 16, 2010 21:55

w moim golfie ll 1.6td cos sie dzieje z pompa wtryskowa silnik wszedl na wysokie obroty i zgasl wlozylem druga pompe i pochodzil z godzinke i to samo co to moze byc



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr lut 17, 2010 02:43

tomgos, turbosprężarka.



Awatar użytkownika
punxbrygade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: punxbrygade » śr lut 17, 2010 10:10

Dokładnie. turbo leje olejem, Olej jest spalany i nie ma nad tym kontroli, bardzo nie bezpieczne dla silnika.Wymienic turbo jak najszybciej albo zrobić z niego wolno ssącego dizla



michelus525
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt kwie 09, 2010 12:22
Lokalizacja: Kraków

Pompa wtryskowa...

Post autor: michelus525 » ndz kwie 25, 2010 14:24

Witam ja tez problem mam - nie znam sie na tym nic a nic więć chciałem was zapytac jak to wygląda...

Kupiłem VW Golfa IV 1.9TDI 90 koników sprowadzonego z Włoch...
Nie palił mi a raczej barzdo słabo to robił. Dwie próby nieraz nie dały efektu odpalenia go za trzecił razem jak zlapał to normalnie siwy dym z tyłu samochodu z rury... Potem jak ciepły to palił od kopa.

Zajął się tym mechanik i powiedział że pompa wtryskowa do regeneracji wieć zgodziłem sie... Koszt wyniósł 1500zł
auto paliło już dobrze.

Wtedy przy okazji według norm wymienił mi rozrząd i wsztko co trzeab po kupnie auta...

Dodam jeszcze że mialem problemy ze sterownikiem ABS/ESP który był niesprawny efektem tego świeciły się kontolki na tablicy od ABS-u i ESP. Potem jakoś się zrypało coś i zaczął świecić STOP cały czas więc "genialny" mechanik wypiął jakąś wtyczkę i stop już nie świecił sam...

po jakimś czasie zmieniłem mechanika jak się zorientowalem że coraż gorzej mu idzie naprawa a raczej wyciąganie kasy ode mnie bez efektu i znalazłem innego który mi powiedział że:

1. wyciagnięcie tej wtyczki od tego niby STOP-u rozkodowało wszystkie systemy elektroniczne bo gosć akumulatora nie odpiął przy tym

2. Poczatek zapłonu ustawił źle

Wiec nowy mechanik ustawił mi zapłon jak powinno być i okazało się że auto znowu pali źle - co się stało do cholery skoro jest dobrze ustawiony a pali nadal źle wiec pytam go a on mnie zapytał czy faktycznie pompa była regenerowana czy daje sobie rączke za to uciąć...
Oczywiście że nie daje reki uciąć bo nie widziałem tego.
dodatkowo rozrząd też źle ustawił i byo prawdopodobieństwo że silnik wszedł w tryb awaryjny i daltego między innymi swieciły te kontrolki ale to mało prawdopodobne choć możliwe.

W tym momencie auto jest u mechanika i próbuje przyspieszyć troszkę zapłon żeby samochód palił normalnie a kontrolki żeby mi nie świeciły.

Pytanie moje jest takie:

1. Czy można ustawić początek zapłonu a raczej przyspieszyć zapłon i czy faktycznie te kontrolki moga się włączyć?

2. Czy jest możliwośc że pompa wtryskowa leżała na stole i koles nie zrobił z nia nic wziął kase a mechanik ustawił tak zapłon żeby wyglądało na to że była regenerowana czy jest to możliwe???

3. Ostatnie pytanie jest takie czy mogę rozwalić tego mechanika jeżleli odpowiedź na pytanie nr2 będzie twierdząca???

w tym momencie ten drugi mechanik się meczy z tym a ten pierwszy nie odbiera telefonów poza tym psy biegają wokół jego posiadłości i nie mam wejścia na nia wiec nie mogę nawet mu reklamacji złożyć...

jeżlei jest ktoś z okolic Krakowa to chętnie zareklamuje wam tego specjaliste :)))

pozdrawiam i sorry za taka długa litanie i prosze o ewentulane podpowiedzi bo jak widze jest ttuaj bardzo dużo osób które wiedza o co chodzi w tej zabawie i znaja się na rzeczy - pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 25, 2010 14:27 przez michelus525, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz kwie 25, 2010 15:51

A jaki błąd ci się pojawia? N108? :bajer:

[ Dodano: 25 Kwi 2010 15:54 ]
Osobiście jestem zdania, że twoja stara pompa była dobra, a majstry mogli z niewiedzy ją wymienić, chociaż nie chce mi się wierzyć że nie mają pojęcia co robią i że nie sprawdzili najpierw wtyczek oraz wiązki przy silniku.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 25, 2010 15:56 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



michelus525
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt kwie 09, 2010 12:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: michelus525 » ndz kwie 25, 2010 18:01

Nie znam się na tym nic a nic wiec nie wiem o jaki bąd pytasz... A co do majstrów to może i tak było a pompa jeżeli była na stole to gosć który ją regenerował to mógł to zrobic ale mógł tez powiedzieć że to zrobił a w rzeczywistości nie zrobił nic a jezlei chodzi o te wtyczki to po jakims czasie dowiedziałem się ze ten gość tak własnie robił - nie miał zbytnio pojęcia o tym i dlatego metodą prób i błędów robił sobie eksperymenty dopóki się nie wyłączyło to co powinno z reszta sam fakt że robił to na podpiętym akumulatorze juz gościa kwalifilkuje do amatorów (przepraszam wszystkich amatorów)

Teraz mechanik który mi to robił musiał zakodować to od początku...



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz kwie 25, 2010 18:26

Pompy zazwyczaj nikt nie regeneruje od ręki - dają Ci dobrą, a twoją biorą w rozliczeniu.

[ Dodano: 25 Kwi 2010 18:27 ]
Pozatym coś się tak uczepił do tego akumulatora :bajer:



michelus525
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt kwie 09, 2010 12:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: michelus525 » czw kwie 29, 2010 00:08

Nie uczepiłem sie akumulatora ale to jest fakt i napewno ma związek z tymi kontrolkami...

A co do pompy to ja nie pisze o serwisie a o osobie zajmującej się regeneracją pomp wtryskowych - taka osoba napewno nie da mi nowej pomy w rozliczeniu...

To nie była regeneracja pomy od ręki takich rzeczy nie robi się na poczekaniu - to przeciez oczywiste.
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 00:10 przez michelus525, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości