Co obejmuje regeneracja pompy wtryskowej?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kilert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 13:52
Lokalizacja: Dębica

Co obejmuje regeneracja pompy wtryskowej?

Post autor: kilert » czw cze 25, 2009 19:19

Witam

Mam taki problem z pompą wtryskową mianowicie leje się ropa z okolic koła zębatego. Jest tam też luz który ściąga mi pasek rozrządu tzn nie chodzi całą powierzchnią na kole zębatym.
Ropa leje się z tamtych okolic po zgaszeniu silnika przez ok 10 (leniwie kapie). Czy jak dam pompę do pompiarza to regeneracja obejmuje takie usterki? I jaki jest kosz takiej regeneracji?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 25, 2009 19:55

Heh,przerabiałem to ostatnio.
Trzeba zrobić tulejowanie,czyli wywalić stare tulejki,wstawić nowe i rozwiercić do wymiaru wałka.
W moim przypadku sprawa się trochę skomplikowała,bo wałek był tak podchodzony,że kwalifikował się do wymiany.Luz wynosił ok.4-5mm.
Pompiarz powiedział-wymiana tulejek+rozwiercenie ich+używany wałek=250zeta
Dodam jeszcze,że podałem mu wszystko jak na tacy,bo pompa była rozebrana.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

kilert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 13:52
Lokalizacja: Dębica

Post autor: kilert » czw cze 25, 2009 20:42

To ładnie. U mnie pewnie będzie to samo. Hmm a może lepiej byłoby kupić używaną pompę
widziałem na allegro że kupiłby w tych pieniądzach nawet taniej by wyszło. Jak myślisz?
A oprócz tego że lało się tam to miałeś jakieś problemy z silnikiem bo u mnie nic się nie dzieje tylko wkurza mnie to lanie się ropy. Na kostkę nie wjadę bo od razu plama:)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 25, 2009 21:39

Na Allegro możesz kupić przysłowiowego "kota w worku"-ładna z zewnątrz,w środku szrot...
Ja to rozegrałem tak:pompiarzowi powiedziałem-nie,kupiłem w sklepie z częściami do wózków widłowych tulejki od jakiejś tam pompy wtryskowej i zawiozłem wszystko do tokarza.Tokarz zajechany wałek zebrał z 17mm na 16,75mm i tulejki rozwiercił też na 16,75mm.Śmiga :bigok:
Jak nie chcesz zjechać reszty pompy,to lepiej nie jeździj tak,bo jak opiłki dojdą do głowiczki to bida.W mojej niestety padła
kilert pisze:A oprócz tego że lało się tam to miałeś jakieś problemy z silnikiem bo u mnie nic się nie dzieje tylko wkurza mnie to lanie się ropy.
Jakikolwiek olej na pasku rozrządu,to potencjalny wyrok dla silnika :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

kilert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 13:52
Lokalizacja: Dębica

Post autor: kilert » czw cze 25, 2009 23:18

Dzięki kolego punkt dla Ciebie.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pt cze 26, 2009 09:35

Kurcze dobra cena u was za taką naprawe.U mnie 350 zyla wołają



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt cze 26, 2009 10:17

jbs-78 pisze:Kurcze dobra cena u was za taką naprawe.U mnie 350 zyla wołają
Tak,ale ja mu chciałem dać sam kadłub i wałek.
Z rozebraniem i złożeniem całej pompy,wolę nie myśleć ile by zaśpiewał :P


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pt cze 26, 2009 15:43

Ostatnio za regeneracje, tz, wymiana wszystkich uszczelek-uszczelniaczy + ustawienie zapłaciłem 260 zł, minimalna cena za samo wstawienie pompy na stól to 150 zł
jbs-78,
poszukaj niesprawnej pompy bez luzu, niech pompiarz przełozy wałek



kilert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 13:52
Lokalizacja: Dębica

Post autor: kilert » pt cze 26, 2009 23:27

Jeszcze jedno pytanie. Czy do mojego jp-eka moge założyć pompę z tzw. grzybkiem od TD czy to mi da cokolwiek czy nic?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob cze 27, 2009 07:26

kilert pisze:Jeszcze jedno pytanie. Czy do mojego jp-eka moge założyć pompę z tzw. grzybkiem od TD czy to mi da cokolwiek czy nic?
Możesz założyć,jedynie LDA nie będzie sobie działać.
Jak chcesz,to mam ori pompę bez grzybka w bardzo dobrym stanie (możliwa zamiana),jakby co to wal na PW


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » sob lut 06, 2010 12:44

a ile kosztuje kompletna regeneracja pompy 1.6 td z grzybkiem


Krakulec

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob lut 06, 2010 12:57

Krakulec, wszystko zależy w jakim stanie jest pompa, jak dawałem swoją pompiarz powiedział tak;
-Rozłożenie, wyczyszczenie, złożenie, ustawienie na stole-150zł
-Wymiana uszczelniaczy+j.w.-zapłaciłem-260zł
-Niekture pompy sa tak zuzyte, że nie opłaci się robić, koszt do 2000zł, tylko poszukać innej,
Na Allegro rużnie mozna trafic, ja kupiłem jakiś czas temu pompe z paska td za 40zł z przesyłką, ma tylko do wyniany uszczelniacz dzwigni gazu, koszt 1zł, mam ja w zapasie



Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » ndz lut 07, 2010 03:43

bo została mi pompa do zrobienia . bo zrobilem cały silnik razem z turbo. A rano dalej rano zapalac niechce . Wtryski sprawdzilem i sa dobre swiece tez. Wogole po tym remoncie nic sie nie zmieniło dalej nie ma mocy i przy przyspieszaniu kopci. Nawet widze ze nie ma mocy tej turbiny nakrecic bo zachouje sie tak jakby wogole ona sie nie właczała nooo ledwo co tam sfiszczy. Juz nie mam pojecia co tu robic :kac:


Krakulec

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lut 07, 2010 11:21

kilert pisze:Jeszcze jedno pytanie. Czy do mojego jp-eka moge założyć pompę z tzw. grzybkiem od TD czy to mi da cokolwiek czy nic?
Da, silnik będzie słabszy i głośniejszy.

Krakulec, może turbo masz zajechane?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości