Problem moca w 1z tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Karcz3
Very Important Driver
Very Important Driver
Posty: 393
Rejestracja: czw maja 08, 2008 22:02
Lokalizacja: POMORSKIE
Auto: Vw caddy mk1
Silnik: 1.8
Kontakt:

Problem moca w 1z tdi

Post autor: Karcz3 » sob lut 06, 2010 21:10

Witam
mam od kilku dni problem z moim tdikiem a mianowicie na wszystkich biegach podczas przyspieszania odczuwalny jest spadek mocy tzn auto faluje podczas przyspieszania momentami ladnie ciagnie i po kilku sekundach ustaje i nie przyspiesza po czym znomu przyspiesza. jaka moze byc przyczyna??
dodam ze:
-n75 sprawdzalem i jest ok
-przeplywomierz rowniez ok
oleju nie bierze jezdze na motul, nie kopci czarnym dyme, odpala ok ale przez pierwsze 10-20 sek po odpaleniu rano minimalnie obroty faluja ale potem ustaja i chodzi gdzies na 970obr.min

mysle ze moze to wina pompy wtryskowej?? a wy jak myslicie??


Vw golf 3 1.9tdi.-byl... vw caddy mk1 1.6d jest(rozłożony na czynniki pierwsze)-reanimacja

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Post autor: wronek1 » sob lut 06, 2010 21:23

mysle kolego ze jak masz katalizator to warto sie go pozbyc , jesli przepływka jest ok to powinno pomóc. pozdrawiam.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
Karcz3
Very Important Driver
Very Important Driver
Posty: 393
Rejestracja: czw maja 08, 2008 22:02
Lokalizacja: POMORSKIE
Auto: Vw caddy mk1
Silnik: 1.8
Kontakt:

Post autor: Karcz3 » sob lut 06, 2010 21:51

ale myslisz ze to wina kata??
jakby by zabrudzony to chyba by caly czas nie mogl na obroty wejsc a by nie falowały obroty przy przyspieszaniu bo na postoju caly czas rowno chodzi


Vw golf 3 1.9tdi.-byl... vw caddy mk1 1.6d jest(rozłożony na czynniki pierwsze)-reanimacja

Awatar użytkownika
szuwar GT TDI
Mister Logistics
Mister Logistics
Posty: 263
Rejestracja: czw lut 12, 2009 23:29
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: szuwar GT TDI » sob lut 06, 2010 21:54

a moze wtrysk sterujacy szaleje ?? miałem podobny problem i to było to
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 21:54 przez szuwar GT TDI, łącznie zmieniany 1 raz.


VariantoVWóz US
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226476
[img]http://img.userbars.pl/158/31447.jpeg[/img]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lut 06, 2010 21:54

Karcz3 pisze:-n75 sprawdzalem i jest ok
-przeplywomierz rowniez ok
jak to było sprawdzane ?



Awatar użytkownika
Karcz3
Very Important Driver
Very Important Driver
Posty: 393
Rejestracja: czw maja 08, 2008 22:02
Lokalizacja: POMORSKIE
Auto: Vw caddy mk1
Silnik: 1.8
Kontakt:

Post autor: Karcz3 » sob lut 06, 2010 22:00

To_mas pisze:jak to było sprawdzane ?
poprotu od brata przełozylem z jego samochodu on ma ten sam silnik co mój. po przełozeniu przeplywki i n75 to samo robil zadnej poprawy nie bylo


Vw golf 3 1.9tdi.-byl... vw caddy mk1 1.6d jest(rozłożony na czynniki pierwsze)-reanimacja

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lut 06, 2010 22:01

To_mas pisze:Karcz3 napisał/a:
-n75 sprawdzalem i jest ok
-przeplywomierz rowniez ok
jak to było sprawdzane ?
No właśnie jak to sprawdzałeś ?To że n 75 sobie tyka i niby działa jak trzeba nie znaczy że jest dobry .Jedyna miarodajna metoda to podmianka na inny sprawnie działający od kogoś .Ciśnienie doładowania sobie zmierz i będzie wszystko wiadomo.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Karcz3
Very Important Driver
Very Important Driver
Posty: 393
Rejestracja: czw maja 08, 2008 22:02
Lokalizacja: POMORSKIE
Auto: Vw caddy mk1
Silnik: 1.8
Kontakt:

Post autor: Karcz3 » sob lut 06, 2010 22:02

szuwar GT TDI pisze:a moze wtrysk sterujacy szaleje ?? miałem podobny problem i to było to
a jak podłacze pod VAGA to wykaze bład ze wtrysk sterujacy szwankuje??


Vw golf 3 1.9tdi.-byl... vw caddy mk1 1.6d jest(rozłożony na czynniki pierwsze)-reanimacja

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lut 06, 2010 22:05

Karcz3 pisze:poprotu od brata przełozylem z jego samochodu on ma ten sam silnik co mój. po przełozeniu przeplywki i n75 to samo robil zadnej poprawy nie bylo
jak tak to ok.Wychodzi na to że albo nastawnik w pompie chociaż objawy nie zupełnie pasują .Odepnij napęd licznika w skrzyni to się przekonasz .Albo wtrysk sterujący .Ale zmierz też ciśnienie doładowania to przynajmniej będziesz pewien że to nie to.Niestety nie ma tak dobrze ,podłaczenie pod vaga nie zawsze pokaże ci szwankujący wtrysk sterujący .
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 22:07 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
szuwar GT TDI
Mister Logistics
Mister Logistics
Posty: 263
Rejestracja: czw lut 12, 2009 23:29
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: szuwar GT TDI » sob lut 06, 2010 22:06

Karcz3 pisze:a jak podłacze pod VAGA to wykaze bład ze wtrysk sterujacy szwankuje??
u mnie vag wykazał bład tyle ze u mnie jeszcze kontrolka od swiec zarowych sie paliła


VariantoVWóz US
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226476
[img]http://img.userbars.pl/158/31447.jpeg[/img]

Awatar użytkownika
Karcz3
Very Important Driver
Very Important Driver
Posty: 393
Rejestracja: czw maja 08, 2008 22:02
Lokalizacja: POMORSKIE
Auto: Vw caddy mk1
Silnik: 1.8
Kontakt:

Post autor: Karcz3 » sob lut 06, 2010 22:13

tak zbieram informacje i sugestie bo w tygoodniu chce jechac do pompiarza zeby mi pod kompa podpiał i obadal co jest nie tak, a wole cokolwiek wiedziec z waszych podpowiedzi bo wiecie jakto jest kiedy jedziesz do mechanika i zero nic nie kumasz, on moze ci bajek nawciskac i fortune skasowac, a tak jak widzi ze klient ci nieco wie, w tym temacie i sam mu powie ze przeyplywka dobra n75 dobry i ze moze byc wtrysk sterujacy, lub iinne to juz bajek mi nie bedzie wciskał
Z gory dzieki za ospowiedzi :bigok:


Vw golf 3 1.9tdi.-byl... vw caddy mk1 1.6d jest(rozłożony na czynniki pierwsze)-reanimacja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości