niedawno zauważylem ze kiedy toczę sie dwójka wysprzęgle i żeby wyrzucić bieg to słychać dziwne trzepotanie na sprzęgle które trwa az nie wysprzęgle jeszcze raz albo bora nie stanie dodam ze nie zawsze tak jest <przy większych prędkościach obrotowych lub większej prędkości auta wszystko jest normalnie .sprzęgło nigdy nie było katowane nie ślizga się i i bierz tak przy 1/3 skoku pedalu .z tego co wiem to w borach 1.9 z 99r 90km ze skrzynią 5 nie ma dwumasa???????????mam nadzieje ze nie
[ Dodano: 03 Lut 2010 20:05 ]
dodam ze trzepotanie ustaje po chwili i nie zawsze występuje
edit: dbaj o ortografię, korzystasz z firefoxa i jeszcze takie błędy popełniasz
damcio151
wibracje na sprzęgle
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
- Lokalizacja: stalowa wola
wibracje na sprzęgle
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 21:58 przez kamilbora1991, łącznie zmieniany 1 raz.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Jak masz oznaczenie silnika ALH to masz dwu masowe koło zamachowe, w AGR - też są ale to dotyczy silników do jakiegoś tam numeru..kamilbora1991 pisze:borach 1.9 z 99r 90km ze skrzynią 5 nie ma dwumasicy???????????mam nadzieje ze nie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=150909
Jeśli nie trzęsie podczas rozruchu/gaszenia auta- oraz podczas przyspieszania na wysokich biegach.. to raczej uszkodzenie dwu masu odpada..
szelest - szum.. to objaw padającego łożyska wyciskowego/oporowego
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
- Lokalizacja: stalowa wola
niestety ALHitaliano_83 pisze:ak masz oznaczenie silnika ALH to masz dwu masowe koło zamachowe, w AGR - też są ale to dotyczy silników do jakiegoś tam numeru..
nic z tych żeczy <kiedy wciskam pedał sprzęgła i wolno go puszczam podczas ruszania to tez nie ma żadnych odgłosów czy wibracji><. tylko podczas toczenia sie autka wysprzęglenia i puszczenia pedalu lub nie> i to nie zawsze tylko od czasu do czasuitaliano_83 pisze:Jeśli nie trzęsie podczas rozruchu/gaszenia auta- oraz podczas przyspieszania na wysokich biegach.. to raczej uszkodzenie dwu masu odpada..
szelest - szum.. to objaw padającego łożyska wyciskowego/oporowego
co to moze być i czy mozna z tym jeżdzić bez szaleństw
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 19:08 przez kamilbora1991, łącznie zmieniany 1 raz.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Podobno to częsty problem w ALH - podobno.. kiedyś uczestniczyłem w takim temacie gdzie była mowa o drganiach przy dojeżdżaniu do skrzyżowania - jeden z uczestników stwierdził, że to wina zabrudzonego nastawnika..kamilbora1991 pisze: nic z tych żeczy <kiedy wciskam pedał sprzęgła i wolno go puszczam podczas ruszania to tez nie ma żadnych odgłosów czy wibracji><. tylko podczas toczenia sie autka wysprzęglenia i puszczenia pedalu lub nie> i to nie zawsze tylko od czasu do czasu
co to moze być i czy mozna z tym jeżdzić bez szaleństw
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
- Lokalizacja: stalowa wola
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 185 gości