Potrzebuje opinii mechanika na temat tych zdjec.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Ron2n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 03:00
Lokalizacja: Boston

Potrzebuje opinii mechanika na temat tych zdjec.

Post autor: Ron2n » śr lut 03, 2010 17:24

Witam serdecznie
Dzisiaj po wymianie zarowek swiatel postojowych skusilo mnie abym zajrzal do zbiornika z woda, co zobaczylem mozecie obejrzec na zdjeciach zalaczonych do tematu, to co na nakretce i w zbiorniku nie daje mi spokoju, czy to peknieta uszczelka? Juz drugie auto, w ktorym mam ten problem. Widzial to kiedys znajomy mechanik i powiedzial mi ze auto moglo miec juz kiedys robiona uszczelke i to sa pozostalosci po poprzedniej naprawie. Po odpaleniu samochod trzyma obroty, rowniez temperatura nie przekracza 90°C. Prosze Was o opinie na ten temat.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



sadlaczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw sie 06, 2009 16:48
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: sadlaczek » śr lut 03, 2010 17:29

Jakiego płynu używasz?



Ron2n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 03:00
Lokalizacja: Boston

Post autor: Ron2n » śr lut 03, 2010 17:32

Nic tam nie wlewalem od czasu zakupu samochodu. W zbiorniku jest to co auto mialo juz wlane w komisie, a co wlewali nie wiem.



Awatar użytkownika
trelik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 23:22
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: trelik » śr lut 03, 2010 17:40

To jest napewno jakis syf typu zamulacz ukladu chlodzenia ,lepij czasami nie wyplukuj tego



suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » śr lut 03, 2010 17:40

hehe to tylko czekac az przyjda mrozy po -25 stopni i ci sie lekko blok rozszczelni ;) a moze juz ci sie rozszczelnil i stad ta maź pod korkiem ?



Ron2n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 03:00
Lokalizacja: Boston

Post autor: Ron2n » śr lut 03, 2010 17:47

Obecnie mieszkam w Anglii, samochod raczej nie doswiadczy mrozow -25 stopni. Prawde mowiac przez to ze mialem poprzednie auto z peknieta uszczelka pod glowica to taka maz jednoznacznie kojarzy mi sie z wymiana uszczelki. Mozecie mi cos poradzic w tej sytuacji?



Awatar użytkownika
trelik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 23:22
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: trelik » śr lut 03, 2010 18:22

nic nie rob na 100% wlal ktos jakiegos uszczelniacza to musi byc geste bo plywa w po obiegu i uszczelnia wszystkie dziury

[ Dodano: 03 Lut 2010 17:25 ]
jak bys mial olej w zbiorniczku wyrownawczym albo maz taka jak majonez na korku od wlewu oleju to wtedy mozna mowic o wywalonej uszczelce ja bym sie nie przejmowal


[color=#FF0000][b]sprzedaje materace do łóżek ze stelażami
rozmiary od 200x80 do 200x160[color=#4000FF][color=#0000FF][color=#FF0000][/color][/color][/color][/b][/color]

suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » śr lut 03, 2010 18:59

aaa widzisz nie napisales wczesniej ze mieszkasz w anglii. Ja na twoim miejscu poprostu zmienił bym plyn i wyczyscil korek i pojezdzil troche. Jak maz ciagle bedzie powracac to bym sie zaczal martwic.



sadlaczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw sie 06, 2009 16:48
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: sadlaczek » śr lut 03, 2010 19:07

Dokładnie lepiej wyczyść cały układ zalej płyn i zobacz co się będzie działo. Oleju Ci nie ubywa?



Awatar użytkownika
trelik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 23:22
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: trelik » śr lut 03, 2010 19:09

Nic nie wymieniaj tylko kontroluj stan plynu chlodniczego jak wylejesz stary plyn to wyleci tez ten uszczelniacz ktory pewnie ktos wlal ja tak mialem w mk2 i potem padla mi pompa wody bo tez ktos kazal mi wylac plyn i nalac nowego
nierob narazie nic tylko sprawdzaj co jakis czas poziom plynu

[ Dodano: 03 Lut 2010 18:12 ]
jak cos sie juz tam zamulilo w ukladzie chlodzenia to teraz nie odmulal bym tego wyplukujac uklad i zalewajac go nowym plynem
:bajer:


[color=#FF0000][b]sprzedaje materace do łóżek ze stelażami
rozmiary od 200x80 do 200x160[color=#4000FF][color=#0000FF][color=#FF0000][/color][/color][/color][/b][/color]

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » śr lut 03, 2010 20:03

Korek - wskazuje na nalot oleju i całkiem możliwe że była uszkodzona uszczelka głowicy.Zawsze coś pozostanie w układzie chłodzenia i prędzej czy później zjawi się na korku. Wyczyść i załóż z powrotem. Na fotce nie widać czy w zbiorniczku pływają oczka oleju - jeżeli tak to spróbuj je usunąć np. patyczkiem gdy będzie zimny(przykleją się).
Co jakiś czas sprawdzaj czy się znowu nie pojawiają.
Gdyby się ich ilość zwiększała to będzie wskazywać że uszczelka głowicy przy kanale olejowym puszcza.
Nie panikuj - sprawdzaj - na wydatki masz czas.... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » śr lut 03, 2010 20:30

A może to objaw nieszczelnej chłodnicy oleju ???



Ron2n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 03:00
Lokalizacja: Boston

Post autor: Ron2n » śr lut 03, 2010 20:46

Dziekuje ze wypowiedzi, w zbiorniczku sa oczka oleju, z tego co pamietam oleju nie ubywa. Bede musial czesciej tam zagladac. Czy jest mozliwe ze ten silnik nie koniecznie mial robiona uszczelke glowicy a byl poprostu przegrzany?



szumek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn maja 11, 2009 22:15
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szumek » śr lut 03, 2010 21:25

Jak dla mnie jest to olej w ukł. chłodzenia, miałem tak w dwójce. Nawet po wymianie uszczelki i płukaniu układu zawsze coś gdzieś zostanie (blok, chłodnica, nagrzewnica ) i wylezie na nowo do wyrównawczego i na korek. Sprawdzaj olej czy na korku się piana nie pojawi bo to ważniejsze. Spróbuj wyczyścić zbiornik i korek i obserwuj.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 146 gości