Za niskie obroty po wymianie paska klinowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Za niskie obroty po wymianie paska klinowego
Zaczęło strzępić mi pasek od alternatora nie wiem z jakiego powodu może gdzieś śnieg się dostał pod pasek ale mniejsza z tym. Mialem założony pasek Boscha, mechanik założył mi jakiś inny pasek. Teraz rano po odpaleniu zauważyłem że obroty zaczynąją sie od 600 po chwili wskakują trochę wyżej. Poprzednio za za każdym razem po odpaleniu wskakiwał na ok. 900 . Co może być powodem ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tak,bo altek po rozruchu silnika musi doładować braki w aku i ma opór,przez co obroty są niższe...ale 2 minuty to coś nie halo...vwgolf33 pisze:Po minucie czy dwóch te obroty wzrastają do normalnego poziomu.
Jęsli to faktycznie wina paska to lepiej naciągnąć...vwgolf33 pisze:W takim razie mogę jeździć i się nie przejmowac tym?
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 23:00 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
To dlaczego nie zrobisz tego sam? Przecież to 10 minut pracy i 20złotych zostaje w kieszeni...
Co za los...
Co za los...
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 15:37 przez Enten, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 137 gości