Brak mocy po zatankowaniu zbiornika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mik370
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 20:39
Lokalizacja: B-STOK

Brak mocy po zatankowaniu zbiornika

Post autor: mik370 » pn lut 01, 2010 20:37

Mam taki problem jak zatankuje paliwo to silnik traci moc jak paliwa jest mniej i zapali sie rezerwa odzyskuje moc ,wymienilem filtr paliwa ale to nic nie zmienilo silnik to ALH moze ktos mial podobny przypadek.



Awatar użytkownika
TeDIk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw gru 18, 2008 18:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: TeDIk » pn lut 01, 2010 20:59

kolego jak mam sucho w baku to moja trojka wciska w fotel, co innego jak zalany jest do pelna :grin:


[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 01, 2010 21:07

Bzdura ... te 60 parę kilo więcej akurat robi różnicę :rotfl:
Pewnie zalałeś jakiegoś badziewia i nie ciągnie jak powinien.
U mnie czy mam rezerwę .. czy full - zawsze jest tak samo ... różnicy nigdy nie odczułem...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn lut 01, 2010 21:29

TeDIk pisze:kolego jak mam sucho w baku to moja trojka wciska w fotel, co innego jak zalany jest do pelna :grin:
:rotfl:
U mnie jak ma co jeść to wtedy daje lepiej :rotfl:

Zalej innego paliwka to tak na początek.



mik370
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 20:39
Lokalizacja: B-STOK

Post autor: mik370 » pn lut 01, 2010 21:31

Zalewalem w kilku stacjach i nawet verwe i to samo.Dobre paliwa.
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 21:34 przez mik370, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lut 01, 2010 21:40

mik370, pewnie masz problem z odpowietrzaniem zbiornika gdy pełny



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn lut 01, 2010 21:42

mik370 pisze:Zalewalem w kilku stacjach i nawet verwe i to samo.Dobre paliwa.
tzn. że ten przypadek powtarza Ci się regularnie i gdzie bys nie zatankował to brak mocy przy pełnym baku i brak problemu przy rezerwie

jeżeli tak: to masz jakiś stały syf który w momencie nalania paliwa podnosi się i blokuje przepływ a jak spada poziom to się gdzieś zawiesza i odblokowuje - na początku bym zaczął od zbiornika i filtra w nim


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lut 01, 2010 21:46

ja bym zrobił też próbę dynamiczną przy częściowo odkręconym zbiorniku



mik370
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 20:39
Lokalizacja: B-STOK

Post autor: mik370 » pn lut 01, 2010 22:10

Korek odkrecalem i tak jezdzilem nie bylo zadnej zmiany jutro potraktuje rurki sprezonym powietrzem tylko tak sobie mysle ze w zbiorniku jest zaworek zwrotny co wy o tym myslicie?



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn lut 01, 2010 22:13

Korek odkrecalem i tak jezdzilem nie bylo zadnej zmiany jutro potraktuje rurki sprezonym powietrzem tylko tak sobie mysle ze w zbiorniku jest zaworek zwrotny co wy o tym myslicie?
podnosisz tylną kanape do góry i masz kawałek blaszki do odkręcenia gdzie masz już dostęp do całego mechanizmu który się znajduje w baku - 5 minut roboty - odkręć popatrz - tylko lepiej by było jakbyś miał mniej paliwa niż pełny bak :grin: przy tej operacji


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

mik370
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 20:39
Lokalizacja: B-STOK

Post autor: mik370 » pn lut 01, 2010 22:22

Czyli moze byc tak ze pompa przy pelnym zbiorniku moze zasysac mniej paliwa i to moze byc powod ze silnik jest slabszy jutro to rozbiore moze filtr w zbiorniku jest brudny sam juz niewiem.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 01, 2010 23:21

mik370 pisze:Zalewalem w kilku stacjach i nawet verwe i to samo.Dobre paliwa.
U mnie VERVA zamarzła przy -23 w nocy .. i miałem sporo akcji z tym związanych ...
W ostatnim MOTO - Orlen okazał się stacją na której najczęściej chrzczą paliwo :grrr:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Hurricane48
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: śr sty 13, 2010 23:36
Lokalizacja: PRG
Kontakt:

Post autor: Hurricane48 » wt lut 02, 2010 01:21

Orlen to DNO.

Najlepiej jest tankować na Lotosie ostatnio zalałem dynamica do pełna i nawet przy -28 odpalił od kopa.

Od pełnego baku nie może tracić mocy;] to wina osprzętu :) Ja zawsze jeżdzę na pełnym baku i różnicy nie odczuwam czy przy pełnym czy przy pustym.


Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 136 gości