nie odpala silnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kruszek9393
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lut 01, 2010 19:44
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

nie odpala silnik

Post autor: Kruszek9393 » pn lut 01, 2010 20:20

mam problem z moim golfem nie chce odpalić... silnik kręci ale nie chce zapalic...
3 tygodnie temu był taki sam problem auto zostało zaprowadzone do mechanika on załoźył zaworek zwrotny i auto ożyło, aż do wczoraj objawy są takie same tzj: kręci ale nie odpala
(filtr paliwa nowy, swiece grzeją)
POMOCY



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn lut 01, 2010 20:30

sprawdz zaworek n109 czy działa, lub odepnij kabelek od niego i spróbuj na ostro czy pstyka.

może pompa rozszczelniona i się cofa paliwko.
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 20:31 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pn lut 01, 2010 20:31

Kruszek9393 pisze:(filtr paliwa nowy, swiece grzeją)
Zobacz w przewodach paliwowych czy jest paliwo czy nie ... A jak nie jesteś pewien to zobacz do filtra paliwa ..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Kruszek9393
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lut 01, 2010 19:44
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: Kruszek9393 » pn lut 01, 2010 20:36

a gdzie ten zawór n109 może jakieś foto...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 01, 2010 21:11

Kruszek9393 pisze:a gdzie ten zawór n109 może jakieś foto...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186556 tu masz opisane 109....

Miałem to samo co Ty ,, u mnie paliwo było ... sprawdzałem 109 .. wtryski czy idzie ropka ...

Okazało się ,że filtr zawalony po zalaniu VERVY :grrr: ale po wymianie dalej nie odpalał...
Odczepiłem rurę z dolotu - jedno psiknięcie PLAKA i zapalił na dotyk.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

tomibull
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr sie 27, 2008 10:48
Lokalizacja: Płock

odpowiedź podobny problem

Post autor: tomibull » pn lut 01, 2010 23:18

Dziś jadę sobie normalnie do pracy, po dystansie 100km od domu na autostradzie w szczerym polu stracił moc 5,4,3,2 bieg no i zgasł. Maska w górę, dodam że jeżdżę na vervie więc jakość paliwa PRAWDOPODOBNIE :jezor: dobra. Myślę ponownie filterek się zapchał, starym sposobem dwa długopisy zamiast fitra przewody na krótko na te długopisy. Autko zapaliło i dojechałem do stacji. Tam mówię zobaczę co rzeczywiście było przyczyną wyjąłem zaworek zwrotny, dmucham zgodnie z kierunkiem w jakim powinien działać a tu nic. Po odwróceniu kierunku bez zarzutu :chytry: coś jest nie tak, zaworek działa ale pod prąd założyłem pospinałem z zaworkiem na odwrót działa bez zarzutu.
Dziś byłem w ASO krzykneli za nowy zaworek 101zł jutro poszukam zamiennieka.(jeśli ktoś wie gdzie w okolicach łodzi dostanę w miarę tanio będę wdzięczny)
Wniosek- uwaga na zaworek bo potrafi zaskoczyć w te mrozy.
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 23:36 przez tomibull, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: odpowiedź podobny problem

Post autor: Haki » pn lut 01, 2010 23:28

="tomibull"
Płenta- uwaga na zaworek bo potrafi zaskoczyć w te mrozy.
UWAGA na mrozy --- u mnie zamarzła VERVA :bigok: taka jest świetna .
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 23:28 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Kruszek9393
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lut 01, 2010 19:44
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: Kruszek9393 » wt lut 02, 2010 09:16

no tyko z tym że u mnie ten zaworek był wymieniany na nowy około 3 tygodni temu...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 02, 2010 10:13

Kruszek9393 pisze:no tyko z tym że u mnie ten zaworek był wymieniany na nowy około 3 tygodni temu...
Zobacz czy klap gasząca jest ok .. rozruszaj ją ręcznie = mogła się zawiesić i stąd problem.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Kruszek9393
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lut 01, 2010 19:44
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: Kruszek9393 » wt lut 02, 2010 12:19

sprawdze ta klape (EGR) i czujnik 109 jak nie pomoże to co robic dalej??



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 02, 2010 14:52

Kruszek9393 pisze:sprawdze ta klape (EGR) i czujnik 109 jak nie pomoże to co robic dalej??
Jeśli paliwo w przewodach jest .. z przewodu idącego na wtryski też leci -- to zastosuj moją metodę z PLAKIEM ... :food:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Kruszek9393
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lut 01, 2010 19:44
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: Kruszek9393 » wt lut 02, 2010 15:07

tzn gdzie mam psiuknać i czym moge zastąpić plak??



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 02, 2010 21:14

Kruszek9393 pisze:tzn gdzie mam psiuknać i czym moge zastąpić plak??
Samostartem np ... odłącz wąż ten gruby - który idzie do EGR.. z lewej strony wchodzi ... psikasz 2 razy w dolot i kręcisz. Najlepiej gdybyś miał pomocnika - ktoś kręci i Ty walisz dawkę ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Kruszek9393
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lut 01, 2010 19:44
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

...

Post autor: Kruszek9393 » śr lut 03, 2010 17:21

koledzy mam pytanko:
np jak pompa nie podaje paliwa na wtryski( i zalozmy ze pompa jest sprawna bo 2 lata temu byla robiona ) to co moglo sie stac?? sterownik nie równo podaje paliwo na wtryski albo wogole nie podaje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości