rozrząd
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Będziesz potrzebował specjalnych przyrządów by to zrobić ... jeśli ich nie kupisz to pozostaje podjechanie do kogoś kto w VW siedzi i niech ustawia,
Poszukaj na forum bo było jak to się robi w Twoim silniku.
Poszukaj na forum bo było jak to się robi w Twoim silniku.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Wał korbowy nie może być źle założony bo się nie da inaczej przykręcić koła zamachowego, jeśli masz koło zamachowe od benzyny to będą dwa znaki, ale po mojemu masz źle ustawiony wałek rozrządu.
Możliwości są dwie, albo zablokujesz go listwą tak jak teraz jest, albo obrócisz go o pół obrotu i będzie ok.
Oczywiście musisz zbić koło rozrządu z wałka (do odkręcania śruby nie można używać blokady, bo się omieli) założyć pasek, odrobinę napiąć i dopiero dokręcić koło do wałka, bo inaczej może się rozrząd rozjechać.
[ Dodano: 29 Sty 2010 12:49 ]
Jeśli silnik ma dobrą kompresję to normalne że będzie stawiał opór, nawet dość duży, dla pewności możesz wykręcić świece, albo wtryski (przy okazji posprawdzasz) wtedy nie będzie przeszkadzać kompresja przy kręceniu kluczem.
Możliwości są dwie, albo zablokujesz go listwą tak jak teraz jest, albo obrócisz go o pół obrotu i będzie ok.
Oczywiście musisz zbić koło rozrządu z wałka (do odkręcania śruby nie można używać blokady, bo się omieli) założyć pasek, odrobinę napiąć i dopiero dokręcić koło do wałka, bo inaczej może się rozrząd rozjechać.
[ Dodano: 29 Sty 2010 12:49 ]
Jeśli silnik ma dobrą kompresję to normalne że będzie stawiał opór, nawet dość duży, dla pewności możesz wykręcić świece, albo wtryski (przy okazji posprawdzasz) wtedy nie będzie przeszkadzać kompresja przy kręceniu kluczem.
mowiąc o kole zamachowym z benzyny na moim jest taki znak od przecinaka i obok po jednej i drugiej stronie sa takie języczki nie sptkałem sie takim czymś ,wyglada to w okienku mniejwiecej tak I V I języczek -nacięcie -jeczyczek .
[ Dodano: 29 Sty 2010 12:53 ]
dzis spróbuje wykręcić wtrysk i zobacze kiedy tlok jest w górze moze te koła zamachowe jest żle założone nie mam juz pojecie juz 3 dni walcze z tym i kapa
[ Dodano: 29 Sty 2010 12:53 ]
dzis spróbuje wykręcić wtrysk i zobacze kiedy tlok jest w górze moze te koła zamachowe jest żle założone nie mam juz pojecie juz 3 dni walcze z tym i kapa
Jeszcze raz piszę, to nie jest możliwe, bo jedna śruba na wale jest przesunięta, nie da się inaczej przykręcić. Na jednym z tych języczków jest oznaczenie (trzeba go przetrzeć bo słabo widać) i oznacza ono że tłok pierwszego cylindra jest w GMPdanfan pisze:koła zamachowe jest żle założone
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 13:57 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości