Golf IV TDI 90KM ALH problem z dopływem paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: krzysbiker » czw sty 28, 2010 22:43

no widziesz kolego teraz napisałes jak profesionalista :pub: wszystko na temat i nieszło tak odrazu wiesz ja sie tam nieznam tylo pisze co on powiedział a jezeli chodzi o zasilanie to z baku wszystko jest ok leci czysta ropka dopiero jest problem z filtra do pompy np przy przegazowaniu wtedy leca najbardziej a tak poza tym czy kupie te oringi np w servisie skody bo chyba w octawi tez jest takie rozwiazanie jak dobrze kojaze z tym podgrzewaczem ? aha i czy same orinki czy tylko komplet z podgrzewaczem ?
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 22:44 przez krzysbiker, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » czw sty 28, 2010 23:21

krzysbiker,
krzysbiker pisze:aha i czy same orinki czy tylko komplet z podgrzewaczem ?
krzysbiker, nie mogę Ci odmówić! :grin: Chociaż dałem do zrozumienia juz w pierwszym moim poście za ktory mnie opiepszyłeś! Aby czytac i jeszcze raz czytac!. Oring możesz sam dobrac . Na allegro jest cały zaworek razem z oryngiem. . Pod filtrem jest odwadniacz tez go należy uszczelnic! W baku z kolei byly wadliwe smoki itd itd. :grin:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

kurakk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 13:34
Lokalizacja: Rogów
Kontakt:

Post autor: kurakk » sob sty 30, 2010 18:35

Zrobiłem dziś test z przewodem przeźroczystym, włożyłem go na zasilanie, pomiedzy połączeniem na grodzi a filtrem i w przewodzie zero powietrza, natomiast na przewodzie filtr-pompa jest go w cholere i to na wolnych obrotach. Po wyłączeniu silnika widać jak tworzy się jedna wielka bańka powietrza na przewodzie filtr-pompa(u mnie jakieś 2-3 cm) a potem widac już że robi się powietrze w przewodzie od filtra do grodzi. Po odczekaniu mam w połowie pusty przewód pompa-filtr i spory kawałek powietrza na przewodzie filtr-grodź. Nie wiem już o co chodzi...



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6867
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » sob sty 30, 2010 18:54

Zmień na ciut grubsze oringi na zaworku przelewowym wpinanym w filtr. Już 2x się spotkałem z sytuacją że po bardzo topornym wyjęciu tego zaworka ze starego filtra paliwa - w nowy wszedł jak w przysłowiową kaczą du.. :) Niestety - kłania się tutaj jakość wykonania filtrów - dodam że nie byle jakich producentów...
Sprawdź dokręcenie korka dolnego w filtrze - tego do spuszczania syfu. Może za słabo dokręcony - a może uszkodzona gumka i zasysa powietrze...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: krzysbiker » pn lut 01, 2010 14:50

witam koledzy po przeczytaniu juz sporo postów przeczytałem ze kilka osób przewierciło tzw pływak ,smok w baku ja mam go nowy jakies 3 miechy ma czyli ten oring co tam w nim jest powinien byc dobry ale mam inne pytanie bo znajduja sie tam jakies zaworki jak widziałem czy poprzez roziertanie tych 2 dziur na wylot i wylot nie bedzie to miało wpływu na przepływ? paliwa tzn czy nie bedzie szybciej brało paliwa ? przez to ze zaworku juz nie bedzie ? i czy smiało moge wiertac oby 2

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6c ... dc78a.html

[ Dodano: 01 Lut 2010 14:04 ]
dodam jeszcze to ze nie widze zadnych baniek przed filtrem dodaje fotke

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af1 ... 7a6ea.html

dodatkowo mam taki zaworek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f08 ... 5210b.html
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 14:56 przez krzysbiker, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lut 01, 2010 17:25

ja u siebie tez już wiele nakombinowałem z rozwierceniem zaworków we wkładzie włącznie teraz bąbelki raz są a raz nie i nie wiem o co chodzi dziś zalałem zbiornik ponad połowę i nie ma na razie ten o-ring we wkładzie nie był wymieniany ale tydzień temu po rozwierceniu jeździłem na rezerwie i było ok


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: krzysbiker » pn lut 01, 2010 17:47

a na wolnych obrotacyh tez masz czy tylko przy przegazowaniu?



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lut 01, 2010 18:01

czasem mam na wolnych i jak przegazuje to przestaje i jest ok jak by się odpowietrzył a czasem i po przegazowaniu widać bąble tylko większe sam nie wiem co jest grane


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: krzysbiker » pn lut 01, 2010 18:19

a to jeszcze sie wstrzymam z wierceniem jutro mam zamówiony orginał podgrzewacz i zobacze co i jak i spróbuje zrobic testa omiajac go mianowicie zastosowac gumowy strozek w miejsce podgrzewacza a powrót na krótko spiac zobacze czy to cos da



kurakk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 13:34
Lokalizacja: Rogów
Kontakt:

Post autor: kurakk » pn lut 01, 2010 19:17

Witam.Ja dziś też sporo się nakombinowałem i wyszło mi że problem nie leży w baku(smoku) tylko na samym filtrze. Ominołem filtr, połączyłem poprostu oba węże plastikową rurką i nawet najmniejszej bańki powietrza nie miałem jak i na wolnych tak na wysokich.Po zgaszeniu silnika żadna bańka sie nie robi tak robiła sie do tej pory.
Kupiłem nowy filtr Knechta wraz z oringami niebieskim i czarnym. Oprócz tego pojechałem do ASO i kupiłem jeszcze dwa oryginalne oringi. Mam jeden oryginalny podgrzewacz z tego auta, oprócz tego mam nowy kupiony w zeszłym roku przy wymianie filtra, chyba z firmy Febi. Założyłem do obu nowe oringi i to samo, jak na jednym tak na drugim leci powietrze, najbardziej przy dodawaniu gazu. Przychodzi mi do głowy jeszcze jeden test. MIanowicie, wyjąć podgrzewacz i zaślepić dziurę w filtrze żeby było pewne ze tam nic nie zasysa. Co do rozwiercenia smoka myśle ze to ostateczność, a wogóle że nie tędy droga, przekonałem się dziś omijając filtr.Jesli nie poleciało nic powietrza sądze że przewody i smok są OK.Czytałem post o wadliwych smokach serii C i D w latach 97-02, mam wersję D, r 2001, czyli niby wadliwa ale mysle ze skoro nie pojawia sie powietrze bez filrta, ze smokiem i przewodami jest wszystko ok.
Powoli kończą mi sie pomysły...Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lut 01, 2010 20:03

u mnie po rozwierceniu powietrza jest zdecydowanie mniej wiec coś jednak to dało


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

kurakk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 13:34
Lokalizacja: Rogów
Kontakt:

Post autor: kurakk » pn lut 01, 2010 20:45

Jeśli faktycznie koledze Neoarti pomogło przewiercenie smoka na zasilaniu to jedyne co mi sie nasuwa to to że na wysokich obrotach silnik potrzebuje wiecej paliwa niz smok jest w stanie dać i dlatego coś co niby jest szczelne tak jak podgrzewacz poprostu puszcza bo coś musi puścić, wiec na chłopski rozum po rozwierceniu zwiekszysz mu dziure i bedzie jakby bardziej wydajniejszy i nie wytworzy się tak duże podciśnienie jak np teraz u mnie. To co puszcza na filtrze, a jestem prawie pewny ze to podgrzewacz poprostu wytrzyma troche mniejsze podciśnienie i powietrza nie będzie. NIe wiem czy ide dobrym tokiem, jeśli nie to proszę poprawcie mnie.



Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: krzysbiker » pn lut 01, 2010 21:48

jutro zrobie testa z zatkaniem tego pogrzewacza ominiecie go i zdam rejacje



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lut 01, 2010 22:18

oki daj znać


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości