MK4 nie odpala

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt sty 29, 2010 00:41

_Michał_ pisze:Jeśli kręci Ci szybciej rozrusznikiem to klapa gasząca może byc :)
i to pewnie będzie strzał w dziesiątkę bo skoro 12V dochodzi do elektrozaworu N109 na pompie wtryskowej, z przeowdów wysokiego ciśnienia tryska paliwo, VAG nie zgłasza żadnych błędów to nie ma bata żeby silnik nie zapalił, klapa albo zawiesiła się na nagarze wewnątrz obudowy EGR albo przymarzła.


Obrazek

Awatar użytkownika
Sailor Ripley
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn paź 08, 2007 21:12
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Sailor Ripley » pt sty 29, 2010 20:13

Witam,

pacjent żyje. Okazało się że smok w baku zatkał się substancją przypominającą mazut. Nie było jej dużo, ale wystarczyło do całkowitego zablokowania małego otworu (ok 5 mm), którym z wstępnego sita jakie jest w smoku, pompa zaciąga ON. Pomimo iż w przezroczystym wężyku koło pompy była ropa, pompa nie mogła pociągnąć więcej z baku.
Po wyczyszczeniu (smok rozbiera się bardzo łatwo - kilka zatrzasków) odpalił za trzecim razem.

Zapomniałem napisać powyżej - bezpieczniki i EGR były sprawdzane wcześniej. Zawór EGR, pomimo niewielkiego nalotu, chodził sprawnie.

Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości