i to pewnie będzie strzał w dziesiątkę bo skoro 12V dochodzi do elektrozaworu N109 na pompie wtryskowej, z przeowdów wysokiego ciśnienia tryska paliwo, VAG nie zgłasza żadnych błędów to nie ma bata żeby silnik nie zapalił, klapa albo zawiesiła się na nagarze wewnątrz obudowy EGR albo przymarzła._Michał_ pisze:Jeśli kręci Ci szybciej rozrusznikiem to klapa gasząca może byc
MK4 nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Sailor Ripley
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 21:12
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
Witam,
pacjent żyje. Okazało się że smok w baku zatkał się substancją przypominającą mazut. Nie było jej dużo, ale wystarczyło do całkowitego zablokowania małego otworu (ok 5 mm), którym z wstępnego sita jakie jest w smoku, pompa zaciąga ON. Pomimo iż w przezroczystym wężyku koło pompy była ropa, pompa nie mogła pociągnąć więcej z baku.
Po wyczyszczeniu (smok rozbiera się bardzo łatwo - kilka zatrzasków) odpalił za trzecim razem.
Zapomniałem napisać powyżej - bezpieczniki i EGR były sprawdzane wcześniej. Zawór EGR, pomimo niewielkiego nalotu, chodził sprawnie.
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
pacjent żyje. Okazało się że smok w baku zatkał się substancją przypominającą mazut. Nie było jej dużo, ale wystarczyło do całkowitego zablokowania małego otworu (ok 5 mm), którym z wstępnego sita jakie jest w smoku, pompa zaciąga ON. Pomimo iż w przezroczystym wężyku koło pompy była ropa, pompa nie mogła pociągnąć więcej z baku.
Po wyczyszczeniu (smok rozbiera się bardzo łatwo - kilka zatrzasków) odpalił za trzecim razem.
Zapomniałem napisać powyżej - bezpieczniki i EGR były sprawdzane wcześniej. Zawór EGR, pomimo niewielkiego nalotu, chodził sprawnie.
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości