Pytanie o czyszczenie turbiny.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

anakondalycr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 19:36
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: anakondalycr » czw sty 28, 2010 18:17

Moje auto to Golf IV TDI 110 kM. Jak długo trwa czyszczenie turbosprężarki?



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw sty 28, 2010 18:20

anakondalycr pisze:Jak długo trwa czyszczenie turbosprężarki?
to zależy jak dokładnie chcesz wyczyścić i czy śrubki wszystkie się odkręcą bez większych problemów

jak robiłem to sam to trwało to z 5h - z czego 3 godziny to było czekanie żeby WD40 wszędzie dotarło i przesiąknęło - później już tylko rozkręcanie prawie na 1 części - mozolne czyszczenia - na koniec spray odtłuszczający i skręcanie
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 18:21 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Gajdzi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lis 30, 2009 15:18
Lokalizacja: Wrocław/Międzybórz
Kontakt:

Post autor: Gajdzi » czw sty 28, 2010 20:34

Kulon, a takie czyszczenie wymaga jakis ekstra zdolnosci...? Jest gdzies jakis tutorial?

Tez sie zastanawiam nad czyszczeniem, ale najpierw musze pompe uszczelnic, bo mi gdzies cieknie...

Ogolnie Panowie, Ci ktorzy macie czyszczone turbo... duza roznica byla w dynamice auta po czyszczeniu?


Obecnie:
VW PASSAT 1.9 TDI '98 (AFN@110KM)

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw sty 28, 2010 20:36

http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html

plus temat na forum http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78603&start=0

w MK4 jest troszkę inaczej bo turbo jest razem z kolektorem - kwestia odłączenia turbo od kolektora i zaczynamy zabawę - chyba 5 śrubek do których jest też przykręcona gruszka
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 20:39 przez Kulon, łącznie zmieniany 2 razy.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » czw sty 28, 2010 21:39

Niezłe ceny za czyszczenie turbo co niektórzy serwuja- 500, 600 zł :grrr:


User

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw sty 28, 2010 21:40

leon79 pisze:Niezłe ceny za czyszczenie turbo co niektórzy serwuja- 500, 600 zł :grrr:
to zależy od regionu kraju - ale nie ma co ukrywać ceny są oporowe


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » czw sty 28, 2010 22:02

moim zdaniem przesadne, i to sporo. Przeciez dla kogos obeznanego w temacie, to 3 godz roboty (za 500, 600 zl). Gruba przesada.


User

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » czw sty 28, 2010 22:06

u mnie w robocie takie czyszczenie turbo w golf 4 koszt 350zł co fakt ludzie przyjeżdżają bo się boją bo jak sami urwą śrubkę to kryją koszty a jak my to dajemy drugą od reki a w większych zakładach to 400- 600 wołają a niby niewiele roboty
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 22:08 przez LoLs, łącznie zmieniany 1 raz.


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » czw sty 28, 2010 22:07

a czy w 1Z też trzeba czyścić turbo? bo ono czyms się różni od turba z AFNa ??


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » czw sty 28, 2010 22:10

czyści się tylko turbiny ze zmienną geometrią a one występują od 115 konych w gore


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » czw sty 28, 2010 22:12

to jakie turbo ma 1Z ??


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » czw sty 28, 2010 22:15

akurat twoją turbinę się wymienia bez czyszczenia masz 90 koników


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw sty 28, 2010 22:17

LoLs pisze:90 koników
w tych motorach nawet była zmienna geometria
LoLs pisze:turbiny ze zmienną geometrią a one występują od 115 konych w gore
zonk


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » czw sty 28, 2010 22:19

chyba AFN czyli 110 KM ma zmienna geometrie

a co do mojej turbawki to jak rozpoznać co jest co ??


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 176 gości