Nabytek na handel i dzwiny brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nabytek na handel i dzwiny brak mocy
Kupiłem okazyjnie na handel MK IV TDI z 99r AHF za śmieszne 9 tys zł ( zarejestrowane ) ale ponoć uszkodzone- nikt nie mógł naprawić brak mocy. Samochód bezwypadkowy, na vagu zero błędów ( logów nie zamieszczam bo sa ok ) logi grupa 011 ładnie trzyma 0,948 bara, przepływka ok, grupa 008 nie tnie dawki, opory toczenia sparwdzone, nie ubywa oleju, kąt wtrysku trochę za mały 28 ale ustawie, chodzi cicho i równo ale ma kompletny brak mocy, chodzi jak typowi SDI do 100km/h w 17 s , korekcje wtrysków +1,09, -0,98, -091, -0,87 wiec ok ,filtry wymienione, nie wiem czy kompresji nie trzyma, albo pompa wtryskowa kaput, bo nie mam juz siły ale mimo tego złego kata zapalił bez problemu przy -15st , nie kopci ani na czarno ani na biało, katalizator wyciełem, płynów nie ubywa wiec co tu jeszcze sprawdzić oprócz kąta wtrysku i ustawienia rozrządu. Jak będą ok to chyba pompę wyrzuce na stół. Dzięki za pomoc Jakies fatum czy co
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 23:30 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:51
- Lokalizacja: Z kątowni
Dziwna sprawa... tak więc na początek zadam ci kilka głupich pytań żeby nie było że w tą całą sprawę wkradł się jakiś czeski błąd.
Rozumiem że dawka ustawiona jest dobrze?
Ciśnienie sprawdzałeś przez komputer z mapsensora podczas jazdy?
Piszesz że ma 0.95... czy przypadkiem ciśnienie pokazywane na kompie to ciśnienie w dolocie + ciśnienie atmosferyczne?
Może być nawet taka faza że ktoś włożył do niego ECU z innego silnika. Sprawdzałeś numery?
Może pompa jest ostro wydupcona i nie tłoczy paliwa?
Spróbowałeś zaślepić EGR? Może być tak że na kompie nie pokaże błędu bo pompka sterująca jest ok, ale zawór może być zapieczony i cały czas jeździ z otwartym.
Ewentualnie ktoś wcisnął kulkę do wężyka od EGR i takie fazy wychodzą.
A może wtrysk sterujący umarł?
Rozumiem że dawka ustawiona jest dobrze?
Ciśnienie sprawdzałeś przez komputer z mapsensora podczas jazdy?
Piszesz że ma 0.95... czy przypadkiem ciśnienie pokazywane na kompie to ciśnienie w dolocie + ciśnienie atmosferyczne?
Może być nawet taka faza że ktoś włożył do niego ECU z innego silnika. Sprawdzałeś numery?
Może pompa jest ostro wydupcona i nie tłoczy paliwa?
Spróbowałeś zaślepić EGR? Może być tak że na kompie nie pokaże błędu bo pompka sterująca jest ok, ale zawór może być zapieczony i cały czas jeździ z otwartym.
Ewentualnie ktoś wcisnął kulkę do wężyka od EGR i takie fazy wychodzą.
A może wtrysk sterujący umarł?
egr zaślepiono , zmieniono filtr paliwa, kąt wtrysku nie zmieniał się w czasie jazdy, podmieniłem pompe wtryskową i ustawiono ja prawidłowo i jeździ jak trzeba i idzie do żyda Dzięki za zainteresowaniekosiorKS pisze:to cos jak mój i co to moze byc
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 23:46 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 3 razy.
Podjedziesz to sie obluka porządnie co i jak, usatwi sie kąt wttysku, zaslepki EGR i itd.kosiorKS pisze:zrobiłem to co mówiłes zostało tylko wyciąc katalizator ale nie ma poprawy
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 13:28 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 134 gości