problemy z wtryskami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

malinakks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob sty 03, 2009 19:41
Lokalizacja: korczyna
Kontakt:

problemy z wtryskami

Post autor: malinakks » śr sty 27, 2010 16:15

witam. proszę o pomoc bo mam poważny problem z moim golfem III 1,9 TD
kiedy nastały te mrozy samochód stał na polu bo nie miałem jak nim wjechać do garażu. w niedziele chciałem go zapalić ale już nie dało rady. Dopiero wczoraj wprowadziłem go do garażu i dziś go grzałem żeby był ciepły, nie mógł załapać wiec po puściłem wszystkie wtryski żeby zobaczyć czy paliwo dostaje i dostawał. gdy zakręciłem przewody to zapalił ale dziwnie chodził i nim szarpało trochę na wolnych obrotach, i w dodatku z jednego wtrysku sika paliwo jest to ostatni wtrysk po prawej stronie a siak z tego małego dzióbka z prawej bo ten z lewej jest połączony przewodem z następnym wtryskiem i nie wiem co z tym zrobić, nie widzę żadnego wężyka który by tam miał być założony,



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr sty 27, 2010 16:31

Z ostatniego wtrysku z tego dziubka idzie wężyk do "powrotu"

na foto zaznaczony żółtymi strzałkami:
Obrazek

a w pompie lączy się tu: :dol:
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 16:42 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

malinakks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob sty 03, 2009 19:41
Lokalizacja: korczyna
Kontakt:

Post autor: malinakks » śr sty 27, 2010 17:17

z tym sobie już poradziłem bo trzeba było go zatkać tylko, ale chyba pasek mi przeskoczył bo szczeka jak pies, pracuje głośno i nie równo



Adas1Z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:27
Lokalizacja: Podebłocie

Post autor: Adas1Z » śr sty 27, 2010 19:08

wtryski w tym silniku sa nie do zdarcia, wytrzymuja ok 400-500 tys czego silnik moze nie dozyc, ale jakby co mam do sprzedania uzywane 2 lata przeze mnie,LUCAS,za 150 zl-dałem 400pln, wymieniłm niepotzrebnie, tych wtryskow sie nie reguluje o czym nie wiedza wszyscy pompiarze, jesli sa to wtryski dwufazowe to drugi strumien jest nie do ustawienia.Jakby pasek przeskoczył to najwyzej o jeden zab bo wiecej to silnik nie bedzie pracował, latwo to samemu sprawdzic,znak na kole zamachowym, trzpien w pompe i kawalek palskownika w walek rorzadu, wszystko sie pokrywa to ok.



malinakks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob sty 03, 2009 19:41
Lokalizacja: korczyna
Kontakt:

Post autor: malinakks » śr sty 27, 2010 19:47

sprawdziłem i płaskownik się pokrywa ze znakiem na kole zamachowym (odkręciłem klawiaturę silnika i ten znak frezowany jest niżej osi, a na wale płaskownik widać idealnie )ale nie wiej jak sprawdzić z tą pompą bo nigdy tego nie widziałem jak się to robi. prosił bym o zdjęcie jak można



malinakks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob sty 03, 2009 19:41
Lokalizacja: korczyna
Kontakt:

Post autor: malinakks » śr sty 27, 2010 21:12

właśnie sprawdziłem i nie mogłem w tu uwierzyć bo różnicy jest o około 1/4 obrotu, tyle pompa jest przestawiona, boje się sam do tego zabierać bo jak coś złe zrobię to coś może strzelić a pół roku temu zmieniłem silnik bo tak mi gość zrobił zerwany klin. ale to chyba dziwne że zapalił

[ Dodano: 27 Sty 2010 21:05 ]
szukałem na forom schemat i wskazówki jak to samemu zrobić i nie zmalałem, czy ktoś może coś takiego ma

[ Dodano: 28 Sty 2010 16:09 ]
rozrząd ustawiłem ale głośno chodzi teraz. A kolo na wale sprawdzałem i jest dobre nic nie bije na boki. czy teraz trzeba będzie ustawić kąt zapłonu (tak się to chyba nazywa) skoro tak głośno pracuje



Adas1Z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:27
Lokalizacja: Podebłocie

Post autor: Adas1Z » czw sty 28, 2010 20:58

Kolego, najwazniejsze to nie przestawic wałka rorzadu wzgledem wału korbowego, a z pompa mozna eksperymentowac, ale generalnie to ustaw 1 tłok w gornym martwym punkcie, czyli trojkacik we skrzyni ma sie pokrywac z rysa(wyrazna kreska na kole zamach), wałek rorzadu zblokuj wsuwajac palskownik, pamietaj zeto jest cykl 2 obrotowy czyli co drugi obrót wału zgra sie z walkiem i pompa!!!!!! wiec ustaw tak jak napisane, pozniej musisz miec na widoku koło zebate pompy, w kole jest kilka otworów, jest jeden mały w który mozna wsunac odpowiedniej grubosci trzpien który na przechodzi na wylot i wchodzi we wspornik pompy, w tej pozycji powinien byc wstepnie załozony pasek,napinasz i odpalasz, jesli chodzi głosno to zgas, poluzuj bodaj ze 3 sruby od pompy i odpal, podczas pracy silnika mozna ustawic na słuch ustawic poczatek wtrysku popychajac ja do przodu lub do tylu,TO CO OPISAŁEM to oczywiscie warunki domowe , po takim zabiegu powinno sie skorygowac ustawienie czujnikiem zegarowym badz laserowym ustawienie pompy, czesto trzeba tez luzowac kolo zebate walka w celu dopasowania, ale rzadko sie to robi, jak cos to dzwon 512-110-396, nie jestem zawodowym mechanikiem ale cos moze pomoge jakby co



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości