jetta 85r silnik golf2 91r
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
jetta 85r silnik golf2 91r
witam.mam powazny problem. mam jetta buda 85r silnik z golfa mk2 91r. trzeba bardzo dlugo krecic zeby zapalil.przy grzaniu swiec dotknalem 1 palcem i wydaje mi sie ze jest zimna a przeciez powinna pazyc.jak ja wykrecilem z silnika i podlaczylem pod aku to grzeje. jak probuje odpalic to ropą smierdzi a niechce odpalic.przed mrozami odpalala normalnie. poprzedni wlasciciel silnika mowil ze sa nowe swiece i wtryski(polskie) niewiem co robic?
nie ma mnie
Jak probujesz odpalic to na jaki kolor kopci z tlumika? Sprobuj odpalic autko z butelki z ropą, tzn poprowac przewod paliwowy z pompy paliwowej do butelki z ropą.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
filtr paliwa wymieniony 1mies temu,swiece oryg bosch, dodatek(stp czarne) wlalem cala butelke na 15l on,niezauwazylem bombelkow powietrza w rurkach. jak krece to az smierdzi ropa a nieodpala.moze jakis bezpiecznik od swiec sie przepalil? dodam ze silnik ma wg licznika+ moje km razem 275tys a ile ma naprawde tego niewiem.przekaznik cyka przy dlugim kreceniu.niewiem co to moze byc? auto od 3 dni juz stoi bo niemoge odpalic.
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 00:34 przez speckom, łącznie zmieniany 2 razy.
nie ma mnie
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
speckom, na podszybiu w komorze silnika masz bezpiecznik swiec zarowych, to jest taka blaszka przykrecona srubkami do przwewodów, w czarnym pudełku szukaj nad serwem
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
no sprawdzalem.to cos.ale nic tam ciekawego niezobaczylem.blaszka jest cala,przewody mocno przykrecone .wiec prad musi isc na swiece.a zna ktos jakis domowy sposób na sprawdzenie czy ktoras swieca nie grzeje? tzn czy jest któraś spalona, podobno jest jakis sposób na kabelek ,że jak zaiskrzy to jest ok.ale niewiem co i jak dokladnie?
[ Dodano: 28 Sty 2010 22:38 ]
temat do zamkniecia.okazalo sie ze faktycznie.ropa zgestniala i pompa miala za ciezko.tak wszystko jest ok.swiece grzeją ,silnik ma dobra kompresje.znalazlem sposób na odpalenie-do filtra wlac 2 strzykawki denaturatu i odpala po 3sekundach .
[ Dodano: 28 Sty 2010 22:38 ]
temat do zamkniecia.okazalo sie ze faktycznie.ropa zgestniala i pompa miala za ciezko.tak wszystko jest ok.swiece grzeją ,silnik ma dobra kompresje.znalazlem sposób na odpalenie-do filtra wlac 2 strzykawki denaturatu i odpala po 3sekundach .
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 13:50 przez speckom, łącznie zmieniany 1 raz.
nie ma mnie
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
odkrecasz cala listwe z plusem ktora idzie do wszystkich swiec, tak zeby zadna swieca nie byla podpieta. nastepnie bierzesz kabel, i jeden koniec trzymasz przy + z aku, a drugi dotykasz do swiecy w tym miejscu gdzie podpieta byla ta listwa. jak zaiskrzy to ok. i tak kazda po kolei.
jest jeszcze dokloadniejszy sposob, tak samo odpinasz listwe, bierzesz Amperomierz, i sprawdzasz kazda swiece po kolei, tzn jeden koniec do + a drugi do swiecy w miejscu podlaczania +. Sprawna swieca pobiera prąd 12A
jest jeszcze dokloadniejszy sposob, tak samo odpinasz listwe, bierzesz Amperomierz, i sprawdzasz kazda swiece po kolei, tzn jeden koniec do + a drugi do swiecy w miejscu podlaczania +. Sprawna swieca pobiera prąd 12A
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości