Głośna praca, brak przyspieszenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

yarok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 14:34
Lokalizacja: Wawa

Głośna praca, brak przyspieszenia

Post autor: yarok » wt sty 26, 2010 19:33

Witam,
Dzisiaj zakończyła się era bezawaryjnej pracy mojego golfa IV TDI AXR. Nie wiem czy jest to coś poważnego, ale na zimnym silniku przy włączaniu się do ruchu było puuuuch i silnik zaczął pracować jak Cinquecento z uszkodzonym tłumikiem (burczy, burczy bardziej przy dodawaniu gazu), przyspieszenia nie ma w ogóle (no może takie jak Cinquecento 700). Nie dymi, nic się nie świeci na konsoli, nie mam VAGa do podłązcenia.
Próbowałem szukać na forum, ale zbyt dużo tematów pasuje. Proszę o wskazówkę co może być nie tak, bez wizyty u mechanika się nie obejdzie, ale muszę na niego poczekać. Muszę jeździć do pracy - w sumie to nie potrzebuję super przyspieszenia przy dojeździe do pracy, ale zastanawiam się czy można pogorszyć sytuację przy jeździe z taką awarią?
Pzdr,
y



MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MRCZ » wt sty 26, 2010 20:19

Sprawdź węże które idą do i z intercoolera, czy któryś nie spadł, albo nie pękł...



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt sty 26, 2010 20:25

jeśli wyłączenie i ponowne włączenie silnika nie pomaga to patrz post wyżej :gora:


Obrazek

yarok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 14:34
Lokalizacja: Wawa

Post autor: yarok » wt sty 26, 2010 20:33

dzięki, a w którym miejscu szukać tych węży? dojdę do nich po otwarciu klapy, czy trzeba coś odkręcić/ściągnąć?



MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MRCZ » wt sty 26, 2010 20:40

Prowadź rękę po rurach od kolektora ssącego albo turbiny to dojedziesz do intercoolera :)
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 20:40 przez MRCZ, łącznie zmieniany 1 raz.



yarok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 14:34
Lokalizacja: Wawa

Post autor: yarok » wt sty 26, 2010 20:45

MRCZ pisze:Prowadź rękę po rurach od kolektora ssącego albo turbiny to dojedziesz do intercoolera :)
wiedziałem, że tak będzie, dzięki anyway



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości