Zepsute wtryski - jakie objawy?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
darekdaroo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Zepsute wtryski - jakie objawy?

Post autor: darekdaroo » wt sty 26, 2010 14:00

Witam. dawno nie byłem u was na stronce wiec jesli zaszły jakies zmiany co do pisania postów to prosze o wyrozumiałosc :)A wiec , mam golfika IV 1.9 TDI 115 KM 2002 rok. byłem u dwoch mechaników i powiedzieli ze to wtryski i diagnoza tez tak wykazała. autko odpalam tak 3 sekundy nie równo chodzi chwyci i ok. jak np sie spiesze przydusze mu troszke na starcie od razu przerywa chodzi jakby na 3 gary zgasze i odpale go w trakcie jazdy i juz ok moge jechac dalej. Dzisiaj odpaliłęm go wszystko gra pojechałem do miasta (4km) i zaczoł przerywac jednak teraz juz gaszenie i odpalanie nie pomogło. Czy to normalne jak po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wraca do normalnosci ? Prosze o odpowiedzi. Pozdrawiam jeszcze dodac ze podczas jak silnik przerywa zapala sie kontrolka od silnika.
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 14:05 przez darekdaroo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
enceladus87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 11:13
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: enceladus87 » wt sty 26, 2010 14:25

darekdaroo pisze:byłem u dwoch mechaników i powiedzieli ze to wtryski i diagnoza tez tak wykazała
Powiedz coś więcej o tej diagnozie, masz na myśli jakieś konkretne błędy wskazane prze VAG, czy mówimy tutaj o jakimś innym rodzaju diagnozowania?
darekdaroo pisze:Czy to normalne jak po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wraca do normalnosci ?
Pewne usterki mogą spowodować przejście silnika w tryb AWARYJNY (charakteryzuje się np. brakiem mocy a konkretnie doładowania), który wyłącza się po zgaszeniu silnika, po ponownym rozruchu wszystko jest OK dopóki usterka się nie powtórzy i tak w kółko. Ale nie wiem czy ma to związek z Twoim problemem, tzn czy u Ciebie załącza się właśnie ten tryb.
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 14:27 przez enceladus87, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
darekdaroo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: darekdaroo » wt sty 26, 2010 14:50

VGa wykazało mi ze pompowtryski dwa leją. nie znam sie dokładnie ale to co mi kolega tłumaczył u którego to robiłęm to swiadczy to o tym ze popowtrysk przyjmuje ujemną wartosc zeby sie wyrównac z innymi. Wiem rok temu padła mi turbinka i tez był ten przypadek ze po właczeniu i wyłaczeniu silnika wszystko było ok.



Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » wt sty 26, 2010 15:23

darekdaroo, masz ESP? jakie oznaczenie silnika?



MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MRCZ » wt sty 26, 2010 16:05

darekdaroo pisze:VGa wykazało mi ze pompowtryski dwa leją. nie znam sie dokładnie ale to co mi kolega tłumaczył u którego to robiłęm to swiadczy to o tym ze popowtrysk przyjmuje ujemną wartosc zeby sie wyrównac z innymi.
Wnioskując po wypowiedzi badaliście grupe 013 na vag-u, w tej grupie do końca się nie dowiesz, czy pompki są uszkodzone. Badając tą grupę przyczyn może być wiele...



Awatar użytkownika
darekdaroo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: darekdaroo » wt sty 26, 2010 18:38

Tak tak, mam ESP. Ale ma to cos wspólnego? na poczatku lałem ulepszacz dopaliwa jak mi zalecił mechanik i było lepiej



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 79 gości