remont silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
remont silnika
cześć wszystkim po przemyśleniu wszystkich "za" i "przeciw" postanowiłem zrobić remont silnika ponieważ żre olej . głowica zwalona zawieziona do regeneracji będzie na jutro pierścienie kupione uszczelki i śruby również.
Ponieważ mam pojęcie zrobię wszystko sam no prawie sam , mam do was pytanie jak mocna dokręcić głowice i korbowody, na temat głowicy znalazłem coś takiego
1 etap 40 Nm
2 etap 60 Nm
3 etap 60 Nm +90*
4 etap + 90*
ale na temat korbowodów nic albo coś ominąłem
Zapomniałem dodać silnik to 1.9 tdi 90KM
każda pomoc mile widziana
Ponieważ mam pojęcie zrobię wszystko sam no prawie sam , mam do was pytanie jak mocna dokręcić głowice i korbowody, na temat głowicy znalazłem coś takiego
1 etap 40 Nm
2 etap 60 Nm
3 etap 60 Nm +90*
4 etap + 90*
ale na temat korbowodów nic albo coś ominąłem
Zapomniałem dodać silnik to 1.9 tdi 90KM
każda pomoc mile widziana
korby 30nm + 90stopni
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
mrozoo pisze:korby 30nm + 90stopni
dzięki też znalazłem tyle że 35 Nm +90*
Mam jeszcze jedno pytanie będą montowane nowe popychacze ,moje pytanie brzmi czy nowe popychacze trzeba wyciskać czy montować prosto z pudełka do głowicy
pytam bo kiedyś widziałem jak kolega wyciskał swoje w imadle i dopiero montował do głowicy
Ja w JP i AAZ wkladalem bezposrednio z pudelka.Po zalozeniu odczekalem godzine, potem obrocilem walek zeby docisnol kolejne dwa popychacze i rowniez odczekalem. Po tej calej operacji w AAZ odpalilem silnik, poczatkowo ciezko lapal, nastepnie przez chwile pracowal na 3 cylindry. Pojakims czasie zalapal na cztery i wszystko bylo OK.
1,9 turbodiesel
witam,ja z kolei nie chciałem remontowac swojego TD =AAZ bo za drogo, kupiłem w polsce rozbitego ale całego TDI'ka za 2.150PLN, przelozyłem silnik wraz z osprzetem i skzrynia itd, rpbpty było, ale na całym interesie zarobiłem, czesci sprzedałem za sume jaka kupiłem samochód a silnik jest gratis plus kompletne zawieszenie blachy itd, lepiej kupic cos takiego moim zdaniem, a majac ten sam model silnikowy to dzien czasu i a rure, jest ryzyko ale mozna przeciez sprawdzic silnik przed kupnem. a tak to koszty sa ogromne, niech kolega napisze, u siebie wyliczylem na ok 2 tys plus niespodzianki,takie moje zdanie, sam byłem sceptyczny na poczatku,
no to po kolei
uszczelka pod głowice GOETZE dwie dziurki 119zł
uszczelka pod korektory ERLING 25zł
śruby do głowicy ERLING 42 zł
pierścienie tłokowe 4 komplety 240 zł
popychacze INA (będą taniej kolega ma sprzedaż)
panewki się okaże jak odkręcę korby
głowica 170 zł (planowanie wymiana uszczelniaczy)
Razem 600 zl bez popychaczy i panewek
chciałem kupić jeszcze nowe śruby do korbowodów ale cena mnie powaliła
nie jest to tania zabawa ale po remoncie wiem co mam i liczę na kolejne 400 000 bo tyle ma obecnie
uszczelka pod głowice GOETZE dwie dziurki 119zł
uszczelka pod korektory ERLING 25zł
śruby do głowicy ERLING 42 zł
pierścienie tłokowe 4 komplety 240 zł
popychacze INA (będą taniej kolega ma sprzedaż)
panewki się okaże jak odkręcę korby
głowica 170 zł (planowanie wymiana uszczelniaczy)
Razem 600 zl bez popychaczy i panewek
chciałem kupić jeszcze nowe śruby do korbowodów ale cena mnie powaliła
nie jest to tania zabawa ale po remoncie wiem co mam i liczę na kolejne 400 000 bo tyle ma obecnie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
Michał88,
a cena popychaczy jaka wogole jest?
rozumiem ze czescie brales od dobrych producentów?
czyli czesci w 1 k sie zamnac napewno powinny.
a cena popychaczy jaka wogole jest?
rozumiem ze czescie brales od dobrych producentów?
czyli czesci w 1 k sie zamnac napewno powinny.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
czy jest sens wymieniać pierścienie bez ruszania cylindra ?Michał88 pisze:no to po kolei
uszczelka pod głowice GOETZE dwie dziurki 119zł
uszczelka pod korektory ERLING 25zł
śruby do głowicy ERLING 42 zł
pierścienie tłokowe 4 komplety 240 zł
popychacze INA (będą taniej kolega ma sprzedaż)
panewki się okaże jak odkręcę korby
głowica 170 zł (planowanie wymiana uszczelniaczy)
Razem 600 zl bez popychaczy i panewek
chciałem kupić jeszcze nowe śruby do korbowodów ale cena mnie powaliła
nie jest to tania zabawa ale po remoncie wiem co mam i liczę na kolejne 400 000 bo tyle ma obecnie
kolejne 400.000 km, chyba zart, ale moze masz kolego wspaniałego mechanika, po remoncie nigdy nie bedzie tak wytrzymały jak przed,ciesz sie jak wytrzymie ze 150-200, zrobisz jedno drugie pada itd, nie zrobisz wału to pochodzi ze 100 tys i panewki sie obruca, turbina wieczna nie bedzie pompa olejowa itd,ale nic wieczne nie jest,co do pierscieni to ktos tu wspominal ze kiepski pomysl i fakt, nowe w starym cylindrze szybko dra gładz i same sie piluja,powodzenia.
kolego michał88 i ty to nazywasz remontem silnika ?
ja robiłem remont silnika taka impreza kosztowała mnie 4,5 tysiace
nowa głowica
nowe cylindry
nowa tłoki
nowe piercienie
nowa turbina
nowy blok
i tylko prosze nie pisać ,ze jesem chory, ze wydałem tyle kasy poprostu chciałem mieć swiety spokój na pare lat
ja robiłem remont silnika taka impreza kosztowała mnie 4,5 tysiace
nowa głowica
nowe cylindry
nowa tłoki
nowe piercienie
nowa turbina
nowy blok
i tylko prosze nie pisać ,ze jesem chory, ze wydałem tyle kasy poprostu chciałem mieć swiety spokój na pare lat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości