woda ??? .... Parafina???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adampiasek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:18
Lokalizacja: EZG

woda ??? .... Parafina???

Post autor: adampiasek » ndz sty 24, 2010 14:27

Mam problem ze swoim Vw Mk4 TDI 110 , mianowicie wczoraj rano (-ok 18 C) auto zapaliło bez problemu zrobiłem ok. 30 km w pewnym momoęcie zaczęło brakowac mocy, silnik umarł, po podniesieniu maski w przewodzie paliwowym nie było paliwa a w filtr paliwa był zimny, czy;i też był już pusty. wydaje mi się że układ zatyka się przed filtrem paliwa ( filtr jest nowy ma 2 tygodnie) po kilku minutach auto odpaliło z trudem i chodziło na wolnych obrotach, w wężykach paliwowych widać powietrze, jakoś dojechałem do domu, nie gasiłem auta chodzilo jakieś 2 godz i nie zgasło, następnie przejechałem jakies 2 km i problem nadal jest, na Vag nie ma błędów zalane paliwo to Shell V Power. Wiec nie wydaje mi się żeby była to parafina, Myślę że na 90 % to jest woda w zbiorniku która cześciowo zatkała siatkę na smoku w zbiorniku, jak jej się pozbyć??. Dodam że mam ok 45 l paliwa w zbiorniku.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » ndz sty 24, 2010 17:48

samą wodę można bardzo szydko odciągnąć za pomocą łańcyszka - moczysz w zbiorniku i po kilkunastu minutach woda osadza się w postaci kryształków lodu na łańcuszku (metalowym).

Ale Twój problem to nie raczej woda tylko zapowierzony układ wpisz w szukajke sposoby odpowietrzenia bo same bąbelki w układzie to nic dobrego.


Dziki

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz sty 24, 2010 18:08

Woda? - Wątpię - zbyt długo jest mroźno aby nie zamarzła już dawno.Woda byłaby na początku mrozów - topnienie/zamarzanie/topnienie/ zamarzanie...
Parafina - i pewnie nic więcej.To że na wolnych chodzi - potrzebuje minimalną ilość paliwa i chyba tyle przechodzi. Mam na takie wodno-parafinowe sprawy - jak w linku.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » ndz sty 24, 2010 18:33

według mnie wytrąciła się parafina w paliwie - wstawić do ciepłego miejsca i będzie po problemie - jechałeś dopóki paliwo było w filtrze - trochę dziwne jest to że zapaliłeś auto i chodziło przez 2 godziny- czyżby mała przepustowość na przewodach - trochę nie logiczne to się wydaje


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz sty 24, 2010 18:36

Kulon pisze:według mnie wytrąciła się parafina w paliwie - wstawić do ciepłego miejsca i będzie po problemie - jechałeś dopóki paliwo było w filtrze - trochę dziwne jest to że zapaliłeś auto i chodziło przez 2 godziny- czyżby mała przepustowość na przewodach - trochę nie logiczne to się wydaje
Jest logiczne - parafina wydziela się w formie kryształów i zawsze pozostaje trochę miejsca pomiędzy nimi aby ON ich pozbawiony przepłynął.Co innego gdy zalepią powierzchnię filtra - mogą nie przepuścić. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

adampiasek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:18
Lokalizacja: EZG

Post autor: adampiasek » ndz sty 24, 2010 20:26

maryjan pisze: Ale Twój problem to nie raczej woda tylko zapowierzony układ wpisz w szukajke sposoby odpowietrzenia bo same bąbelki w układzie to nic dobrego.
Układ raczej nie jest zapowietrzony, w czasie kiedy silnik pracował przez 2 h na wolnych obrotach bąbelki zniknęły. Jak otwieram korek zbiornika nie ma syczenia wiec chyba wszystko jest ok.
Czyli nalać do zbiornika jakiś antyżel czy coś podobnego???, słyszałem o jakimś skandynawskim środku który podobno jest super...

W sumie co do parafiny, to dziwne mój tata ma zatankowany ten sam ON z tej samej stacji w Renault Kangoo, i nic się nie dzieje.
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 21:05 przez adampiasek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » ndz sty 24, 2010 21:28

adampiasek pisze:Czyli nalać do zbiornika jakiś antyżel czy coś podobnego???, słyszałem o jakimś skandynawskim środku który podobno jest super...
"kilka kropli" zwykłej benzyny i już po problemie


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz sty 24, 2010 22:27

Kulon pisze:
adampiasek pisze:Czyli nalać do zbiornika jakiś antyżel czy coś podobnego???, słyszałem o jakimś skandynawskim środku który podobno jest super...
"kilka kropli" zwykłej benzyny i już po problemie
Można i tak - jednak należy pamiętać że benzyna obniża liczbę cetanową tym bardziej im wyższa LO.Odczuwa się to jako twardsza praca silnika i tym ostrzej na ile więcej benzyny.
Można też skorzystać z depresatorów(mam takie) - ale to prive aby tu nie "śmiecić". :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » pn sty 25, 2010 14:19

adampiasek pisze:słyszałem o jakimś skandynawskim środku który podobno jest super...
Nie wiem dlaczego Ci nie podesłali tego tematu :grin: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... or++paliwa


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pn sty 25, 2010 16:50

Rafał 21 pisze:
adampiasek pisze:słyszałem o jakimś skandynawskim środku który podobno jest super...
Nie wiem dlaczego Ci nie podesłali tego tematu :grin: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... or++paliwa
Masz bliżej - w linku na dole poszukaj z oznaczeniem:XA40002 oraz XB40254 Depresatory.Pełna informacja na prive aby nie śmiecić... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości