[mk4 ALH] TURBO u schyłku??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt mar 14, 2006 09:17

Zacznij od zatkania tego wężyka którym ci podciśnienie "ucieka" później jak nie zapomnię zerknę w normalny schemat podciśnień...



Awatar użytkownika
tommyK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 09:52
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tommyK » wt mar 14, 2006 09:26

to już dawno zrobiłem... to był wąż który jest podłączony do puszki filtra powietrza...


I would die for you
Would you die with me?
Would you catch the bullet that was meant for me?

ERA moja...

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt mar 14, 2006 13:00

i schemat podciśnień:

Obrazek

1 - → Magnetventil für Ladedruckbegrenzung (N75)
2 - Zum Abgasrückführungsventil (N18)
3 - Zum Luftfilter
4 - Unterdruckvorratsbehälter
5 - Druckdose für Ladedruckregelventil
6 - Abgasturbolader
7 - Zum Umschaltventil für Saugrohrklappe (N239)
8 - Rückschlagventil, weißer Anschluß zeigt zum Magnetventil für Ladedruckbegrenzung (N75)

Czyli jeśli dobrze zrozumiałem - masz odpięty wężyk od akumulatora podciśnienia - to zdecydowanie może wywołać nieprawidłową regulację ciśnienia doładowania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 197 gości