Problemy z Passatem 1.9 AVF 130 KM, bład 17552

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wojtek1562
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
Lokalizacja: rzeszów

Problemy z Passatem 1.9 AVF 130 KM, bład 17552

Post autor: wojtek1562 » sob sty 23, 2010 14:31

Witam! Kumpel ma powazny problem. Mianowicie ciągły bład 17552 którego nie da rady usunąć vagiem.Błąd mówi o braku komunikacji wiec sprawdziłem wtyczke i jest wszystko ok mianowicie napiecie na pinach: 2+3 i 2+masa = 14 V napięcie na 3+4 i 4+masa = 5 V.Próbowałem zmienić przepływke na inną sprawną w 100% , z tego samoego silnika tylko z innego rocznika od znajomego.Firma Bosch sie zgadza ale nr produktu są inne. Mimo to spróbowałem i to samo dalej bład 17552 którego nie da sie usunać i wskakuje jak auto sie uruchamia.Co moge jeszcze sprawdzić??? Poratujcie... Auto to Pasek z Niemiec ma koło 300 tys, katalizator nie wycięty urbo nie czyszczone, troche sie leje z EGR-a. Auto śmigało duzo po autostradach. Poniżej logi z i widać ze komp daje stałą 530 cały czas to znaczy ze chyba nie ma komunikacji....
http://rtnet.pl/vaglog/wojtek1562_5763.html
http://rtnet.pl/vaglog/wojtek1562_5762.html

[ Dodano: 23 Sty 2010 14:54 ]
Dodam jeszcze że auto kompletnie nie ma buta, tak jak by cały czas było w trybie awaryjnym i pali duzo.



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » sob sty 23, 2010 16:33

wojtek1562, Sprawdź kable, zobacz jak wyglądają wtyki przy ECU, może ECU jest uszkodzone?


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
mlekon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:58
Lokalizacja: ...:::FSL:::...
Kontakt:

Post autor: mlekon » sob sty 23, 2010 17:36

poszperaj a jak nic nie znajdziesz to zapodaj logi tutaj: http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=79
pozdrówka



wojtek1562
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: wojtek1562 » sob sty 23, 2010 19:34

Wykluczam uszkodzenie ECU gdyż jeszcze pare tyg temu autko smigało az miło, problemy zaczeły sie teraz. Początkowo były to sporadyczne notlafy, w logach było ewidentne przeładowanie wiec miało byc turbo czyszczone az tu nagle trwały bład przepływki. Nie mam pojecia o co chodzi.
Ostatnio zmieniony sob sty 23, 2010 19:35 przez wojtek1562, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » ndz sty 24, 2010 14:12

A może faktycznie zimne luty w ECU?


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

wojtek1562
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: wojtek1562 » ndz sty 24, 2010 17:23

Możliwe mrozy sie zaczęły i moze przez to. Moge podmienić ECU z takiego samego passata ten sam silnik tylko 2 lata starszy?>>>>??????

[ Dodano: 27 Sty 2010 08:10 ]
Temat zamykam, problem rozwiązany.Przyczyną była przerwana masa do wtyczki.Jak sprawdzałem wtyczke to sprawdzałem do masy na silniku i to był bład.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 125 gości