Pytanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiek020280
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 17:54
Lokalizacja: Raciborz
Kontakt:

Pytanie

Post autor: krzysiek020280 » sob sty 23, 2010 13:05

Witam wszystkich mam pytanie mianowicie czy można dodawać częściej tzw uszlachetniacza do ropy jeżeli jest napisane co 10tys kilometrów tym bardziej jak są teraz takie mrozy.Pozdrawiam i proszę o odpowiedz



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob sty 23, 2010 13:11

Najlepiej stosować się do zaleceń producenta.. z dodatkami jak z witaminami - co za dużo to niezdrowo.. a na pewno nie ekonomicznie..
A jakiego rodzaju to specyfik ... jakie spełnia zadanie ...

[ Dodano: 23 Sty 2010 12:13 ]
Coś takiego ??
http://www.budujesz.pl/produkt/20021?ut ... 20021#opis


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

krzysiek020280
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 17:54
Lokalizacja: Raciborz
Kontakt:

Post autor: krzysiek020280 » sob sty 23, 2010 13:15

jest to taki preparat kleen-flo DISEL FUEL CONDITIONER wielofunkcyjny dodatek uszlachetniający



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob sty 23, 2010 13:19

krzysiek020280 pisze:kleen-flo DISEL FUEL CONDITIONER
Z tego co widzę w instrukcji podane jest dawkowanie czyli ile należy dolewać preparatu ..


Opakowanie 500 ml wystarcza na 1150l oleju napędowego czyli na około 20 tankowań. W okresie letnim dodawaj około 25 ml do każdego tankowania. Przedawkowanie preparatu nie jest szkodliwe.

W okresie zimowym zaleca się zwiększenie dawki:

# w temp. 0oC do -20oC 150ml na 150 l ON

# w temp. do -25oC 150ml na 75 l ON

# w temp. do -30oC 150ml na 40 l ON


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

krzysiek020280
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 17:54
Lokalizacja: Raciborz
Kontakt:

Post autor: krzysiek020280 » sob sty 23, 2010 13:26

Dzieki za porade.Mam pytanie do ciebie bo tak ogladalem twoje piekne autko na fotkach ja tez mam podobneg tez z silnikiem 90 konnym ale zastanawia mnie to co to jest wirus bo piszesz 90 ps plus wirus



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob sty 23, 2010 13:33

krzysiek020280 pisze:wirus bo piszesz 90 ps plus wirus
wirus - czyli chiptuning ... Zmiany map w jednostce centralnej..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości