Poduszki silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » śr sty 20, 2010 08:37

grandi pisze: Tak to poduszka skrzyni odkrec zbiorniczek plynu i sam wymienisz pod miske lewarek unowisz silnik i zmieniasz poduszke wyciekl juz olej
Naparstek pisze: Po wymianie tak telepało silnikiem że masakra. Drgania były takie na wolnych obrotach że mało buda się nie rozpadła
:grin:
Powiedz mi kolego po kiego czorta ma odkręcać zbiornik wyrównawczy?Żeby mieć lepsze dojście do śruby która jest wkręcona w poduszkę??Dlaczego nie wspomniałeś o śrubie która jest przy podłużnicy i bez płaskiego klucza ich nie odkręcisz.A nawet z kluczem trzeba się namachać trochę.Ja u siebie sam wymieniałem tą poduszkę w mk3 ale mam sprzęt jeśli go nie masz to lepiej oddaj do kogoś.

Możesz sprawdzić tą poduszkę bo ona jest olejowa.Zobacz czy nie jest popękana i czy się nie poci.

Kolego powiedz mi czym się różni Hans Pries od Swaga / Febi / Mapco / Impergom'a itp.
Bo w tym przypadku chyba Hans jest najtańszy.Oczywiście te poduszki mają różną twardość ale i tak przychodząc do sklepu nie znasz numeru oe ze starej poduszki :bajer:

U mnie było takie telepanie jak zapaliłem silnik i był zimny w 1.8 i okazało się że winna była przednia poduszka.Możesz to sprawdzić-zaciągnij ręczny i niech ktoś wbije 1 i delikatnie popuszcza sprzęgło i będziesz widział czy silnik Ci się przechyla.Na przemian 1 i wsteczny i będziesz wiedział...



Naparstek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Naparstek » śr sty 20, 2010 17:44

Kolego powiedz mi czym się różni Hans Pries od Swaga / Febi / Mapco / Impergom'a itp.
Bo w tym przypadku chyba Hans jest najtańszy.Oczywiście te poduszki mają różną twardość ale i tak przychodząc do sklepu nie znasz numeru oe ze starej poduszki :bajer:

Przednia poduszka była firmy Topran a prawa jakaś bezmarkowa nawet producenta nie było na niej. Napewno te wszystkie poduszki różnią się twardością. Były tak twarde że nie dało sie na nich jeździć. Te olejowe są w porządku ale przednia i prawa nie nadają się do diesla bo są za twarde. Lepiej założyć oryginalne i mieć spokój



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » śr sty 20, 2010 18:52

Kolego każda z tych poduszek występuje w kilku twardościach... w zależności od numeru oe



Naparstek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Naparstek » śr sty 20, 2010 20:00

$iwy pisze:Kolego każda z tych poduszek występuje w kilku twardościach... w zależności od numeru oe
Wiem o tym. Miałem dobrane poduszki pod konkretny model silnika i się nie sprawdziły :bajer:



Awatar użytkownika
yesterday
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 08:48
Lokalizacja: Opole

Post autor: yesterday » pt sty 22, 2010 00:31

Znaczy wiecie co, obroty mam na zimnym silniku przy odpaleniu z samego rana 800 i w dół, mam ręczne ssanie, ale gdy je zaciągam to jeszcze bardziej spadają obroty, i działo się tak gdy pewien mechanik zrobil mi remont silnika. Mowilem mu 10 razy ssanie zepsuł bo obroty przy zaciagnietym ssaniu powinny isc w gore a nie w dół. Czy ja się myle czy on?


[url=http://img121.imageshack.us/i/przechwytywaniexz.jpg/][img]http://img121.imageshack.us/img121/5820/przechwytywaniexz.jpg[/img][/url]

Naparstek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Naparstek » pt sty 22, 2010 01:26

Obroty nie powinny spadać przy włączonym ssaniu. Może masz źle wyregulowane cięgno ssania na pompie wtryskowej i przez to nie włącza się ono do końca?



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » pt sty 22, 2010 08:22

Z Autopsji wiem że to cięgno tam ustawić to jest trochę zabawy.Może nie naciągnął linki do końca i nawet jak ciągniesz za przyśpieszacz to on nawet nie reaguje?Sprawdź ręcznie na pompie.



Awatar użytkownika
yesterday
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 08:48
Lokalizacja: Opole

Post autor: yesterday » pt sty 22, 2010 22:14

no ja tez tak mysle ze powinny isc w góre, a on jeszcze powiedzial, haha śmiech na sali "że idzie w dół bo masz zimny silnik" :| jak będzie ciepły i właczysz ssanie to pójdzie w góre no Masakra.

$iwy
, powiedz mi gdzie to dokładnie jest? jestem wzrokowcem więc jakbyś załączył jakiś obrazek i pokazał byłbym Bardzo wdzięczny :bigok:


[url=http://img121.imageshack.us/i/przechwytywaniexz.jpg/][img]http://img121.imageshack.us/img121/5820/przechwytywaniexz.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » pt sty 22, 2010 22:24

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123 miałem podobny problem dziś opanowałem to :bigok:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
yesterday
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 08:48
Lokalizacja: Opole

Post autor: yesterday » pt sty 22, 2010 23:19

IRAS AAZ , wprost ELEGANCJA FRANCJA!! dzieki wielkie jutro testuje!:) ale powiedz mi, bo tam pisze że zwieksza po prostu obroty na zaciagnietym przyspieszaczu, wiec rozumiem że wtedy idzie też ta większa dawka paliwa jak to w tych ssaniach, tak?

[ Dodano: 24 Sty 2010 17:55 ]
ok, bawilem sie z tym z 40 minut, problem nastepujacy, kręce ta śruba "zolta strzalka - obroty na biegu jalowym z wyciagnietym przyspieszaczem" i wtedy obroty idą w góre fajnie, Ale jak wciskam już ten przyspieszacz to obroty dalej są takie jakie były z wyciagnietym przyspieszaczem, ok. Więc zostawilem go na wcisnietym przyspieszaczu i no probowałem zmienjszyć obroty kręcac. "niebieska strzalka" "zielona strzalka" i bez zmian, tylko kręcenie na wyciagnietym przyspieszaczu zmniejsza lub zwieksza obroty, o co może chodzić? myślę że ten dzyndzel ktory sie wyciaga sie albo zerwał gdzies tam albo coś w tym stylu, plastiki sciagnolem i popatrzyłem jak to jest w srodku i wszystko wporządku może coś bliżej silnika spadło? czy coś w tym stylu?
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 23:57 przez yesterday, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://img121.imageshack.us/i/przechwytywaniexz.jpg/][img]http://img121.imageshack.us/img121/5820/przechwytywaniexz.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości