Nieprawidłowe pompowtryski - prosba o rade

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grzesoko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lis 03, 2009 16:22
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Nieprawidłowe pompowtryski - prosba o rade

Post autor: grzesoko » pt sty 22, 2010 20:32

Witam
Okazalo sie, ze mam w autku zamontowane nieprawidlowe pompowtryskiwacze - silnik ATD - a wlozone sa o oznaczeniu: 038 130 073 AG. Silnik pracuje bezproblemowo, nie kopci, czasem delikatnie szarpnie na wolnych obrotach, tylko ze spalanie na liczniku pokazuje wysokie - na wolnych obrotach ok 1,2-1,4. Wyniki pompek na VAG sa nieciekawe - korekcje na 2 ok 2,6 a bip-y ok 60. Teraz pytania: co sie moze stac jak bede dalej jezdzil w takiej konfiguracji, czy te wyniki jednoznacznie mowia, ze te pompki, ktore sa zalozone sa uszkodzone, czy to tylko komputer tak pokazuje ?
Moze jest ktos, kto handluje i przyjmuje pompki w rozliczeniu ?



Awatar użytkownika
robertsobol1983
Forum Master
Forum Master
Posty: 1000
Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
Lokalizacja: Milicz

Post autor: robertsobol1983 » pt sty 22, 2010 20:45

Słuchaj kolego. Nie znam się na tym by stwierdzić czy te pompki o tym nr są właściwe ale myślę że skoro te pompki na vagu ci pokazują taką korekcję i bip-y to moim zdaniem ktoś zrobił cię w bambuko i zamontował ci używane pompowtryskiwacze które na vagu wychodzi że są juz na wykończeniu. Ja w moim AXR (101PS) wymieniałem pompki bo takze mi auto szarpało i kerekcje są prawie przy 0 a bipy max na 10 i na pewno mam wszystkie nowe i poprawnie wyregulowane bo robiłem to u naszego dobrego i znanego tunera Mirassa. Przejechałem na tych pompkach już 25 000 i są takie korekcje jak wyżej - zresztą sprawdz sobie moje logi tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=296796 - tak mają zachowywać się nowe pompki montowane rok temu i wychulane 25 000. Jak chcesz to zadzwoń sobie do Mirassa - 502 730 289 on ma zakład we Wrocławiu lub możesz do niego podjechać do Obornik Śląskich ale najpierw zadzwoń do niego bo typ ma nie mało roboty bo jest naprawdę dobrym magikiem jak nie najlepszym z tych okolic. Popytaj sie forumowiczów. Moze po tych nr juz ci powie czy to dobre czy nieprawidłowe sa pompki w tym aucie i czy mogą sie tak zachowywać jak opisałeś skoro ponoć twierdzisz że są nowe ale nie te - a może są dobre i nowe ale ktoś ci żle wyregolował bo z tego co wiem to je się reguluje - jak sie mylę to niech ktos mnie poprawi
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 20:52 przez robertsobol1983, łącznie zmieniany 1 raz.


Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)

NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW

grzesoko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lis 03, 2009 16:22
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: grzesoko » pt sty 22, 2010 21:08

To ze pompki mam nieprawidlowe, to wiem na pewno. Na glowicy widac slady po ich wymianie (sic!) jakis patalach walil mlotem i tak sie zapieral sie, ze sa slady. Co do wymiany pompek, to dysponuje ograniczonym budzetem, wiec staram sie jak najwiecej sie sam dowiedziec. A ile zaplaciles za pompki i wymiane u tego mechanika ?
A co do tych zlych pompek, to ja nie twierdze, ze sa nowe.
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 21:10 przez grzesoko, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
robertsobol1983
Forum Master
Forum Master
Posty: 1000
Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
Lokalizacja: Milicz

Post autor: robertsobol1983 » pt sty 22, 2010 21:13

Za 4 nowe sztuki z wymianą łącznie zapłaciłem 1600zł ale to było rok temu teraz może być podejrzewam taniej choć nie wiem ciężko stwierdzić. Za diagnozę u Mirassa 100zł i warto było bo dowiedziałem się wszystko ale spróbuj zadzwonić do niego to może przez telefon odpowie Ci na twoje pytania i zapłacisz tyle co rozmowa tel a bedziesz przynajmniej wiedział na czym stoisz...

[ Dodano: 22 Sty 2010 20:18 ]
grzesoko pisze:A co do tych zlych pompek, to ja nie twierdze, ze sa nowe.
skoro nie są nowe to widzisz sam jakie ci wstawił - takie że musisz je z powrotem wywalać i takim sposobem wybulisz więcej siana niż od razu jak byś się poradził tu na forum i wymienił je u kogoś dobrego co się zna i miałbyś spokój i bezstresowo a nie u kogoś kto może się zna ale na starych polonezach :bajer:
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 21:14 przez robertsobol1983, łącznie zmieniany 1 raz.


Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)

NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW

grzesoko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lis 03, 2009 16:22
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: grzesoko » pt sty 22, 2010 21:21

Auto kupilem juz w takiej konfiguracji i moja dociekliwosc doprowadzila do stwierdzenia nieprawidlowosci w pompowtryskiwaczach.



Awatar użytkownika
robertsobol1983
Forum Master
Forum Master
Posty: 1000
Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
Lokalizacja: Milicz

Post autor: robertsobol1983 » pt sty 22, 2010 21:26

grzesoko pisze:Auto kupiłem juz w takiej konfiguracji i moja dociekliwość doprowadziła do stwierdzenia nieprawidłowości w pompowtryskiwaczach.
Aaaa to trzeba było tak napisać od razu to bym przynajmniej niepotrzebnie nie dociekał przyczyn ale spoko nie ma sprawy. A co do dociekliwości to dobra cecha ale mechanicy tego nie lubią szczególnie Ci od polonezów :bigok:. Poczekaj może jeszcze trochę to może ktoś się dopnie do tematu kto ma większą wiedzę niż ja i Ci odpowie na więcej pytań ale ja bym na twoim miejscu zadzwonił do tego Mirassa
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 21:32 przez robertsobol1983, łącznie zmieniany 2 razy.


Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)

NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości