Mulkowaty na biegu jalowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 08:32
- Lokalizacja: Koszalin
Mulkowaty na biegu jalowym
Panowie takie zapytanko.Zauwazylem ze na biegu jalowym dodaje gazu z najnizszych obrotow do powiedzmy 2000 rpm to jest taki mulowaty u kolegow z tym samym motorem alh 90 kucy jak sie depta na jalowym to idzie obrotomierz jak rakieta normalnie jak w benzynce.Dzisiaj sprawdzilem kont wtrysku no i mam na rozgrzanym ladnie 000 / 001 czyli napewno do regulacji czy przez ten zle ustawiony kont moze byc taki mol.A rozrzad zmieniany przez pozal sie boze kolege ktory nawet waga nie mial.A i jeszcze jedno czy mozna zmienic obroty na jalowym na mniejsze moj ma pod wagiem 930 ale mnie wnerwia bo jak jade w miescie za kims to musze zredukowac na jedynke bo drugi bieg tag goni ze szlak mnie trafia no chyba ze takie obroty maja byc.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Zacznij od poprawnego ustawienia parametrów pracy silnika.. kąt w okolicach 50 ...speeder2222 pisze:ladnie 000 / 001 czyli napewno do regulacji czy przez ten zle ustawiony kont moze byc taki mol.
Tu wytłumaczone jest jak to zrobić ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166146
Pozostaje jeszcze pytanie czy rozrząd został poprawnie ustawiony...
Czyli mieszczą się w zakresie 861-950 obr/min jaki zaleca producent ...speeder2222 pisze:na jalowym na mniejsze moj ma pod wagiem 930 ale mnie wnerwia
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 19:22 przez italiano_83, łącznie zmieniany 1 raz.
Obroty na jałowym jak najbardziej dobre - ja mam 900. Co do mulenia na niskich obrotach - po pierwsze nie powinno się cisnąć poniżej tych 2000, bo samochód strasznie w dupe dostaje (a zwłaszcza sprzęgło z dwumasem), a po drugie nigdy Ci tdi nie będzie jechało jak rakieta do 2k, bo turbina nie może się dość rozpędzić. Dlatego prosta zasada - jak rozgrzany to nie schodź poniżej 2000k, to i silnik będzie szczęśliwszy, i Tobie się będzie lepiej jechało
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 08:32
- Lokalizacja: Koszalin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości