Mulkowaty na biegu jalowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

speeder2222
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lis 04, 2009 08:32
Lokalizacja: Koszalin

Mulkowaty na biegu jalowym

Post autor: speeder2222 » pt sty 22, 2010 16:12

Panowie takie zapytanko.Zauwazylem ze na biegu jalowym dodaje gazu z najnizszych obrotow do powiedzmy 2000 rpm to jest taki mulowaty u kolegow z tym samym motorem alh 90 kucy jak sie depta na jalowym to idzie obrotomierz jak rakieta normalnie jak w benzynce.Dzisiaj sprawdzilem kont wtrysku no i mam na rozgrzanym ladnie 000 / 001 czyli napewno do regulacji czy przez ten zle ustawiony kont moze byc taki mol.A rozrzad zmieniany przez pozal sie boze kolege ktory nawet waga nie mial.A i jeszcze jedno czy mozna zmienic obroty na jalowym na mniejsze moj ma pod wagiem 930 ale mnie wnerwia bo jak jade w miescie za kims to musze zredukowac na jedynke bo drugi bieg tag goni ze szlak mnie trafia no chyba ze takie obroty maja byc.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pt sty 22, 2010 19:21

speeder2222 pisze:ladnie 000 / 001 czyli napewno do regulacji czy przez ten zle ustawiony kont moze byc taki mol.
Zacznij od poprawnego ustawienia parametrów pracy silnika.. kąt w okolicach 50 ...
Tu wytłumaczone jest jak to zrobić ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166146

Pozostaje jeszcze pytanie czy rozrząd został poprawnie ustawiony...
speeder2222 pisze:na jalowym na mniejsze moj ma pod wagiem 930 ale mnie wnerwia
Czyli mieszczą się w zakresie 861-950 obr/min jaki zaleca producent ...
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 19:22 przez italiano_83, łącznie zmieniany 1 raz.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sty 22, 2010 19:23

jaka dawka paliwa ?



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » pt sty 22, 2010 19:28

Obroty na jałowym jak najbardziej dobre - ja mam 900. Co do mulenia na niskich obrotach - po pierwsze nie powinno się cisnąć poniżej tych 2000, bo samochód strasznie w dupe dostaje (a zwłaszcza sprzęgło z dwumasem), a po drugie nigdy Ci tdi nie będzie jechało jak rakieta do 2k, bo turbina nie może się dość rozpędzić. Dlatego prosta zasada - jak rozgrzany to nie schodź poniżej 2000k, to i silnik będzie szczęśliwszy, i Tobie się będzie lepiej jechało



speeder2222
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lis 04, 2009 08:32
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: speeder2222 » pt sty 22, 2010 20:05

Ja nie katuje silnika chodzi mi o zrywnosc i bieg jalowy u mnie jest z tych 900 paru obrotow po wciscnieciu w glebe pedalu jest takie bluuuuuuuuu i tak w kolko oczywiscie na jalowym a u kolegow jak depne na jalowym to moment obroty lapie jak strzala.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości