[mk4] chłodnica + pas

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

volium1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr sie 19, 2009 00:56

[mk4] chłodnica + pas

Post autor: volium1990 » czw sty 21, 2010 10:46

Witam ostatnio trochę naruszyłem przód swojego golfa IV i teraz szukam chłodnicy i nie wiem jaka kupić bo jest sporo zamienników wiec nie wiem który wybrać czy lepiej kupić używaną ale oryginalna?

Samochod bez klimy.

Jest to 1.9 tdi 90km
a i jeszcze mam pytanie pas przedni będzie pasował od innych modelów silnikowych??

Proszę o poradę z góry dzięki.



Awatar użytkownika
maras2011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 04, 2010 22:06
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: maras2011 » czw sty 21, 2010 12:56

Witam, ja też wpadłem w zaspę i potem rów melioracyjny :crazy: ,(MK3 1Z +klima) kupiłem chłodnice za 150zł. zamiennik i jest ok, za używane sobie sporo liczą .Na allegro zamiennik też 150 tylko jeszcze wysyłka od 25 do 50 zł. Ja się zastanawiam co wlać do układy chłodzącego .



darojaro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 21:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: darojaro » czw sty 21, 2010 13:09

Ja u siebie wlewałem z ASO skody koncentrat. Za litr zapłaciłem 23 zł.



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » czw sty 21, 2010 17:18

Nissens jest dobra i po przystępnej cenie - zmierz dokładnie wymiary rdzenia (czyli samego aluminium bez plastików) i podaj sprzedającemu pozwoli to uniknąć kłopotów. Jeśli chodzi o używane nigdy nie wiadomo w jakim są stanie i ile im pozostało z pierwotnej sprawności. Nie chodzi tu o to co widać gołym okiem czyli stan żeberek, ale o drożność kanałów wewnątrz bywa że są tak pozapychane że nie da się ich niczym wyczyścić,nigdy też nie wiadomo czy ktoś przypadkiem nie wyspał uszczelniacza który z czasem się wypłukuje i zaczyna cieknąć. Dlatego nie powinno się kupować używki, chyba że ktoś awaryjnie potrzebuje wtedy może zaryzykować kota w worku.

[ Dodano: 21 Sty 2010 16:21 ]
A do układu najlepiej jest wlać tak jak radzidarojaro koncentrat z ASO (Skody, Seata, VW, Audi - to to samo ale mają różne ceny) Czasem wychodzi taniej niż Dynagel a są dużo leprze



Awatar użytkownika
maras2011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 04, 2010 22:06
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: maras2011 » czw sty 21, 2010 20:26

Kupiłem K2 za 34 zł 5 litrów, boje się wlewać koncentratu i do tego dobrego.
Zdarza się że wlewa się najpierw sam koncentrat, potem dolewa destylowanej, koncentrat dobrej jakości ma ba bardzo mocny efekt myjący układ, i zanim się wymiesza to w starszym autku potrafi tak przeczyścić układ że zdarzały się wypadki że uszczelka pod głowicą puściła i lipa :)
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 08:17 przez maras2011, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości