Mróz i wysokie obroty.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gruby1990PL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt mar 10, 2009 15:04
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska
Kontakt:

Mróz i wysokie obroty.

Post autor: gruby1990PL » czw sty 21, 2010 12:10

Witam wszystkich. Dzisiaj pojawił mi się taki problem, że auto gdy jest ciepłe ma wyzsze obroty na luzie. Gdy jest zimny silnik jest wszystko w porzadku. I wogule auto mi sie nie chce zagrzac do takiej temperatury jak powinna być. Proszę o jakąs pomoc czy moze to byc spowodowne tymi mrozami przklętymi. Dzisiaj jest -10 to moze dlatego.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw sty 21, 2010 12:37

Zależy na jakim dystansie jeździsz, diesle długo się nagrzewają, jeśli się nie nagrzewa po jakichś 10-15km to trzeba sprawdzić termostat.

Co do obrotów to musisz posprawdzać czy pompa nie straciła szczelności i czy wszystkie przewody są suche szczelne i nie pojawiają się bąble powietrza.
Jeśli tak to trzeba zmniejszyć wydatek resztkowy, czyli delikatnie cofnąć dźwignię gazu.



gruby1990PL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt mar 10, 2009 15:04
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska
Kontakt:

Post autor: gruby1990PL » czw sty 21, 2010 12:44

wiesz moj diesel jest chyba wyjatkiem bo jak wszystko bylo sprawne to przejchalem 2 km i byl cieply a teraz jakies cyrki od dzisaj. A z ta pompa bede musial faktycznie pogladc tylko ze czasmi sa normalne obroty a czami nie nie wiem o co chodzi. NA zimnym silniku to nie wystepuje ten cyrk.


Zauwazylem wczoraj ze jak wlacze ssanie to obroty wracja do normy jak by caly czas na ssaniu jechal, a po jego wlaczeniu sie wyłacza. Dziwne . powiem jeszcze tylko tyle ze jest caly czas kole -15 stopni i jak to ma zawiazk paliwem to moze powiem ze jezdze na rezerwie niestety.

[ Dodano: 24 Sty 2010 13:38 ]
no ijeszcze doszla tak dziwna sprawa ze ka dodam gazu to zaczyna coraz mocniej swiecic mi dioda od akumulatora. ale temu to chyba wiem jak zaradzic bo mam zacisk troche zepsuty to go wymienie. i slyszalem ze te z akumulatora +i- maja byc nasmarownae prawda to??
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 14:11 przez gruby1990PL, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości